PDA

View Full Version : Variax Patch information Manager (freeware)



vettavillenl
31 juli 2006, 09:56
Voor de gebruikers van een Variax.
Er is nieuwe freeware VPIM (Variax Patch Information Manager) die het mogelijk maakt om snel de juiste Variax patch te zoeken en selecteren. Het werkt samen met Workbench. Gemaakt door Cor de Visser.

Meer info and download
http://www.vettaville.nl/vvlatestnewsnl.htm#359

bert k
31 juli 2006, 15:00
Topic weer opgeschoond.

vettavillenl
31 juli 2006, 15:12
Wordt zeer gewaardeerd.

Bedankt

iwamoto
31 juli 2006, 15:44
werd er weer ge'emmerd? ik zal het eens checken, maar is het zeg maar een soort line 6 edit?

Bluesbreaker
31 juli 2006, 15:50
Wordt zeer gewaardeerd.

Bedankt

Weet je wat pas gewaardeerd zou worden? Als jij óf gewone forumgebruiker wordt die overal wat post, en dan mag daar best een DEEL non commerciele Line6 info bij zitten. Óf je stopt gewoon met posten (spammen) hier, maar plaatst gewoon een advertentie bij gitaarnet.

vettavillenl
31 juli 2006, 16:07
werd er weer ge'emmerd? ik zal het eens checken, maar is het zeg maar een soort line 6 edit?

Nee, Edit werkt met de verschillende amps van Line 6
Workbench met de verschillende Variaxen.

VPIM is een programmatje die het gemakkelijk maakt om je Variax patches te selecteren op type gitaar, gebruikte elementen, etc.
Door te dubbelklikken als Workbench open is wordt het geladen (en kun je het beluisteren en evt opslaan in je Variax.

Een gemakkelijke selectie mogelijkheid

duckman
31 juli 2006, 16:53
Weet je wat pas gewaardeerd zou worden? Als jij óf gewone forumgebruiker wordt die overal wat post, en dan mag daar best een DEEL non commerciele Line6 info bij zitten. Óf je stopt gewoon met posten (spammen) hier, maar plaatst gewoon een advertentie bij gitaarnet.

Wat een ozin. Dit tooltje is een "non" line 6 software.Als je zijn posts niet wil lezen doe je dit toch lekker niet? Ik vind zijn site a. wel handig en b. zijn posts hier ook.

mayniac
31 juli 2006, 16:56
Wat een ozin. Dit tooltje is een "non" line 6 software.Als je zijn posts niet wil lezen doe je dit toch lekker niet? Ik vind zijn site a. wel handig en b. zijn posts hier ook.

+1

345678910

schizo910
31 juli 2006, 22:43
Ik bedoelde met mijn eerste post niks hoor Veta... Ik snap alleen ook niet helemaal goed waarom je echt alleen maar hier iets post over Line 6 als er weer iets nieuws is. Ik vind je posts daarom ook lichtelijke vorm van spam, al dan niet voor het merk, maar toch zeker voor je eigen site.
Ik stoor me er niet aan, maar verwonder me er wel over.

bert k
31 juli 2006, 22:49
Even in het algemeen: vettaville heeft niks met line6 te maken, zo zegt hij, maar hij wekt enorm de indruk van commercie, en dus van spam. Best op het randje idd.

Daar staat tegenover dat hij nog nooit wat te koop heeft aangeboden, en dat zijn posts altijd erg nuttige informatie bevatten, dus wat mij betreft blijft het staan. (Hier is ook in het modforum al over gesproken.)

vettavillenl
1 augustus 2006, 19:14
Ik bedoelde met mijn eerste post niks hoor Veta... Ik snap alleen ook niet helemaal goed waarom je echt alleen maar hier iets post over Line 6 als er weer iets nieuws is. Ik vind je posts daarom ook lichtelijke vorm van spam, al dan niet voor het merk, maar toch zeker voor je eigen site.
Ik stoor me er niet aan, maar verwonder me er wel over.

Ik had jouw post ook niet opgepakt als 'storend'.

In mijn optiek moet een post iets bijdragen aan hetgeen er gevraagd of gesteld wordt. En ik heb vaak ook niet de tijd om alles te lezen en te reageren. Ik neem wel de tijd om de eigen aangemaakte threads te volgen. (zou niet goed zijn anders). Ik kan me voorstellen dat je dat verwondert.

Ik volg nu eenmaal veel van wat er gebeurt rondom Line 6 zoals anderen een 'de-formatie' op pedalen of een bepaald merk/type gitaar. Waarom? Ik ben er door geboeid, simpel.

Het zal wel een keer overgaan...

Noid
2 augustus 2006, 01:25
Weet je wat pas gewaardeerd zou worden? Als jij óf gewone forumgebruiker wordt die overal wat post, en dan mag daar best een DEEL non commerciele Line6 info bij zitten. Óf je stopt gewoon met posten (spammen) hier, maar plaatst gewoon een advertentie bij gitaarnet.

Niet zeuren. Ik als line-6 gebruiker ben blij met zulke info. Zat fanboys hier van andere shit, ga die dan ook even bashen...

Verder niets persoonlijks tegen jou bluesbraker, maar dit soort posts maken mij nooit zo blij.

@vettaville: dank voor de info!

schizo910
2 augustus 2006, 10:12
Ik had jouw post ook niet opgepakt als 'storend'.

In mijn optiek moet een post iets bijdragen aan hetgeen er gevraagd of gesteld wordt. En ik heb vaak ook niet de tijd om alles te lezen en te reageren. Ik neem wel de tijd om de eigen aangemaakte threads te volgen. (zou niet goed zijn anders). Ik kan me voorstellen dat je dat verwondert.

Ik volg nu eenmaal veel van wat er gebeurt rondom Line 6 zoals anderen een 'de-formatie' op pedalen of een bepaald merk/type gitaar. Waarom? Ik ben er door geboeid, simpel.

Het zal wel een keer overgaan...

Cool, ik snap je geloof ik wel... een beetje ;)

Bluesbreaker
2 augustus 2006, 18:40
Maar zouden je posts niet beter passen in het "Sites" subforum? Al je posts verwijzen naar je eigen site.

Mitch
2 augustus 2006, 19:10
Heel sportief. In plaats van je eerdere voorstel aan 'm om te stoppen met posten wil je 'm nu nog wel gedogen in het subforum 'Sites' :???:

Zoals al eerder gezegd, als je het irritant vindt: sla zijn posts dan over. Beter nog: ga naar je profiel en zet 'm in je Negeerlijst.

Bluesbreaker
2 augustus 2006, 19:33
Heel sportief. In plaats van je eerdere voorstel aan 'm om te stoppen met posten wil je 'm nu nog wel gedogen in het subforum 'Sites' :???:

Zoals al eerder gezegd, als je het irritant vindt: sla zijn posts dan over. Beter nog: ga naar je profiel en zet 'm in je Negeerlijst.

Goed idee, wist niet dat dat kon.

Mitch
2 augustus 2006, 19:54
Die functie is er pas sinds het 'nieuwe' forum van kracht is. Heb het al eens geprobeerd en 't is best aardig. Je ziet alleen een teken dat de genegeerde gepost heeft, maar je ziet niet de inhoud. Leest wel makkelijk.
Het niet laten zien van sigs kan ook erg lekker werken. Hier is het niet echt nodig, maar op Harmony Central heb je zo ongeveer een 19"monitor nodig als je alle posts inclusief sig wil zien...dan maar niet.

Dirk W
2 augustus 2006, 20:58
woooow dat handtekeningen uitzetten is handig. Er zijn er wel eens met 8 regels tekst in hun onderschrift. Dat vind ik altijd een beetje irritant (niet mateloos, maar een beetje).

Ook goed geregeld dat je avatars uit kunt zetten! hebben we *echt* wat aan.

bert k
2 augustus 2006, 21:03
ON TOPIC, als het blijft ontsporen gaat het dicht.

iwamoto
2 augustus 2006, 21:30
ik moet zeggen dat ik tot nu toe aleen maar nuttige dingen heb gehaald uit de posts en de site, naja, ben zelf ook wel line6 gebruiker, maar zelfs dan, zoals het nieuws over de floor pod, gewoon fijn nieuws, punt

vettavillenl
7 augustus 2006, 09:43
Vaiax VPIM V 1.3 beschikbaar, nu met print opties om je variax bundle en tone collection uit te printen.

Opent ook automatisch workbench