PDA

View Full Version : Rare advertentie/persoon op marktplaats



Pleister
30 juli 2006, 23:31
Ik had het al gepost in het marktplaats topic, maar misschien even een topicje voor maken. Ik kwam dit tegen:




de gitaar is ongeveer een half jaar oud.
en ik doe hem aangezien gitaar spelen toch niet echt mijn ding is.
dus iedereen die een fantsoenlijk bod uit wilt brengen mag dat doen en ik ben kwa mobiel wel beter en sneller te bereiken dan via email.

ik doe mijn epiphone flying v goth weg omdat ik toch al wel genoeg gitaren heb
en er dus wel een kwijt mag en kan .

Uhm, hij heeft wel genoeg gitaren, maar gitaar spelen is zijn ding niet?
Rare zaak.

Ik zag bij zijn andere advertenties ook nog een Jackson Kelly. Een linkse dan weer.


http://koopjes.marktplaats.nl/muziek_en_instrumenten/snaarinstr_gitaren_elektrisch/42512663.html?return=eJxNycsJgDAMANBdOkCrF5F0moCRl v5CEgsi7u7Vd30IKzwZlqiw7eBOnEOykcZkxhDCJCmDqfuGUow roqnvNVxKgkfLPbT7X5zYxfcDK2MfsQ%3D%3D&df=1

X-Rated
31 juli 2006, 00:11
Die foto van die kelly is blijkbaar in spiegelbeeld genomen. Kijk maar naar de merknaam op de headstock...

Hij is kennelijk ook vergeten na het plaatsen van de Vgoth gitaren dat hij al 5 advertenties omtrend dezelfde gitaar had gemaakt...

guitardude
31 juli 2006, 03:18
Hij wou de specificaties uit zijn andere ad kopieren maar kopieerde per ongeluk ook z'n andere 'reden' mee waarom hij de gitaar weg doet.
Duidelijk dus dat hij maar gewoon wat lult en dus zeer waarschijnlijk een oplichter is.. :)

armageddon
31 juli 2006, 09:15
hmm, maar die Kelly ad is toch normaal?

Pleister
31 juli 2006, 18:05
Inderdaad spiegelbeeld, mijn fout, sorry.

glacius
4 augustus 2006, 17:47
en ook gewoon meerdere ads voor die epiphone

Neals
14 augustus 2006, 00:00
Ik vermoed dat het om een handelaartje gaat, die eens wat probeerde op marktplaats.

Zijn veel van dat soort mensen.

wille525
7 september 2006, 17:14
Haha!!!! Die gitaar heb ik anderhalve maand geleden gekocht voor 150 euro. Het bleek een gozertje te zijn van ongeveer 14 jaar oud (wonend in een nette buurt in Nijmgen), en absoluut geen dief. Gewoon iemand zonder doorzettingsvermogen.

AART
9 september 2006, 16:56
en iemand die wel een extra lesje nederlands kan gebruiken.

Don Capo
12 september 2006, 18:42
en iemand die wel een extra lesje nederlands kan gebruiken.
AART toch!! Nederlands moet met een hoofdletter! :D