PDA

View Full Version : Hoi hoi



Fukusuke
29 juli 2006, 22:43
Ik ben Danny, ben 18 jaar, kom uit Nijmegen en speel nu ongeveer iets langer dan een half jaar gitaar (nouja, spelen, meer oefenen :p ). Ik speel nu op een Adonis Les Paul (Chinees merk) en m'n versterker is tevens van Adonis. Als het goed is zal ik mijn Adonis a.s. Dinsdag in ruilen voor een Ibanez (yay, Japanse gitaren ownen) RGT 3020 SPT (http://www.serlui.nl/images/namm2003/ibanez/RGT3020QM.jpg). Misschien iet wat aan de prijzige kant, maar goed gereedschap is natuurlijk het halve werk (en ja, mijn huidige is echt zo slecht). Ik ben vooral geïnteresseerd in de Japanse muziek wereld. Van rock tot metal, van pop tot R&B en hoop als ik beter geskilled ben een band op te richten die de Japanse muziek stijl na leeft. Favo bands zijn o.a. Metronome, Moi dix Mois, Phantasmagoria, Gazette, Dir en Grey, Phobia, Bee-315 en uiteraard nog vele meer. Ik ben denk ik wel het type dat altijd bereid is om te leren (misschien dat ik daarom dagelijks oefen) en als er iemand is in Nijmegen die me wat wil leren op gitaar gebied of wat dan ook, zou ik dat heel erg leuk vinden. Bedankt voor het lezen van deze niet zo informatieve post.

Ruka-chan
31 juli 2006, 12:02
Welkom op het forum.
Ik ben hier nu zelf ook nieuw, maar ik zie dat we redelijk dezelfde smaak hebben wat muziek betreft.
Ik heb inmiddels de officiele bandscore boeken van Dir en Grey,Onmyouza en Sex machineguns gekocht (a 20euro per stuk).
beetje prijzig, maar t zijn echt mooie dingen.
Veel plezier op t forum!

Ruka-chan

Gitaro
31 juli 2006, 15:46
Haha, welkom, Japanliefhebbers. En nu X-japan - Kurenai leren! Het beste Japanse nummer ooit.

Nutthead
4 september 2006, 00:21
Hoe vond/vind je de Adonis Les Paul spelen? Ik kan me voorstellen dat de hals niet je van het is, maar doe eens een poging voor het beschrijven van de speelwijze.