PDA

View Full Version : Nieuwe versterker



stumpy
29 juli 2006, 20:25
Jawel het is geworden, een Marshall Full Stack. De MS-4 dus... :soul:

Ik kan jullie natuurlijk niet laten kijken zonder een sound sample oid:

http://www.mp3-host.com/uploads/af7a7.6056f.mp3

T is heel slordig maar ik heb r wat gepingel en een wat cleaner stukje ingezet. Het lijkt nergens op maar t geeft een idee van de sound. Die ik overigens nog niet eens zo slecht vind ook niet. Aanradertje als je niet te veel geld hebt omdat je je vakantie al hebt geboekt en je niet zonder gitaar kan.

BLOK182
29 juli 2006, 20:30
Less is more, zullen we maar zeggen:-) COngrats en speel ze!!

Fumi SG
29 juli 2006, 20:55
Daar zit een best geluid in voor zo'n ding!! Heb je hem toevallig nog naast een MS-2 gehad?? Zat daar nog een groot verschil in, 2 speakers tegen 1?? Verder wel een leuk hebbedingetje:)

stumpy
29 juli 2006, 21:03
De ms-4 is een één-kanaals versterker en de ms-2 een 2 kanaals versterker. Bij bijvoorbeeld de jcm800 en 900 serie is al duidelijk gebleken dat de 1 kanaals gewoon beter zijn:p Ik zag de twee naast elkaar staan, deze had 2x zoveel wat, dus hij kan 3 db meer produceren:p En hij had een gain knop. Kortom hij leek mij beter. Bleek voor mijn gevoel ook nadat ik even op allebei had gespeeld.

vester86
29 juli 2006, 23:35
@stumpy: leg um eens met de speakerkant op de bank of op je bed, en een kussentje erop. en dan vol open draaien :) (ik heb er ook eentje)

hendrix2
30 juli 2006, 00:15
ik had jammer genoeg geen geld voor de full stack, dus bij mij staat de MS-2 naast m'n andere marshalls te pronken. 1 watt pure power!!!! :rockon:
die dingetjes gaan best wel hard hoor. Maar aan je soundclip te horen, heeft de ms4 toch nog een iets beter geluid.