PDA

View Full Version : Close The Book



Predator
25 november 2002, 15:51
Hehehe, ik dacht, laat ik es ff 'grappig' doen. Ik heb een lange tijd geleden een stukje Nu-Metal opgenomen (nee, vrees niet, ik ben geen Nu-Metal freak). Het heet "Close The Book" en ik heb het eigenlijk nooit afgemaakt. Ik ga dit denk ik wel eens een keer doen.

De geluidskwaliteit is niet optimaal vind ik, maar dat komt omdat ik onwijs kloterige en bassloze speakers heb hier. Dan doe ik de bass omhoog totdat ik het WEL hoor met als gevolg dat andersmans speakers bijna ontploffen. Ik moet serieus een eigen compu gaan aanschaffen! =o

Hier is de URL: http://www.yomirecords.32k.org/mp3/close.mp3

De drums heb ik getracked en de gitaar is direct ingespeeld met gebruik van een V-Amp2 die ik toen net had dus de presets zijn niet opper ofsow! Het is maar een demo-stukje, heel kort en ik verwacht ook niet veel positieve response ofsow, wat verwacht je... Nu-Metal. Ahem...

Maar laat maar wat achter als je wilt! =) Peace!

Guitarfreak
25 november 2002, 16:33
Eej klinkt vet man! Leuk demotje! Mooie destortion met wat voor pedaal of versterker heb je het gedaan?

Mac-F
25 november 2002, 18:43
Klinkt best vet! Als dat geluid uit een V-amp komt, wil ik er ook één. Voor erbij dan.

Het is alleen wel een erg kort stukje om er een mening te kunnen vormen.

Predator
25 november 2002, 21:26
Ik heb dit geheel gedaan met een standaard V-Amp2, inmiddels heb ik al een geupgrade FCB1010 erbij en heb ik de V-Amp zelf ook geupgrade naar V-Amp2.2. (Het is eigenlijk een V-Amp1, die geheel geupgrade is naar de laatste versie! Dus van buiten ziet hij eruit als een normale V-Amp1!! Van binnen is hij beter dan diegene die je in de winkel ziet liggen!!!) Het is gewoon een zelfgemaakte preset maar toen was ik daar nog slecht in dus deze preset klinkt totaal niet, maar het is wel VET jah.. Volop hard.. Luister niet met hoofdtelefoon, DAMN!

sebass
25 november 2002, 21:56
Klinkt profi. Ga zo door.

Mac-F
25 november 2002, 21:57
Ik luister nou met een PC-speakertje. Da's ook wel een aardige filter.