PDA

View Full Version : Meeting?



Noctiis
8 november 2001, 10:36
Zeg mensen, wanneer is de eerste gitaarnet forum meeting? Lijkt me best lache om iedereen eens een xtje in het echt te zien, hehe :smile:
Voor een ietwat exibisionistische preview:
http://cu2.nl/noctiis
Ojeetje wat erg, haha :smile:

Rectifier
8 november 2001, 11:32
Ben je daar wel zo zeker van???
Straks krijgen we daar een compleet slagveld omtrent Nirvana/Punkrock en de rest... :wink:

Noctiis
8 november 2001, 11:37
hmz.. ik hoop dat iedereen zich volwassen genoeg kan gedragen om niet te zeuren over welke band nou beter is. Smaken verschillen nou eenmaal, nix aan te doen :smile:
Maar toch lijkt het me wel leuk

Dila
8 november 2001, 12:12
wauw lijtk me echt cool!!! ik wil jullie wel is zien hoor! moeten we natuurlijk wel allemaal ons gitaartjuh meenemen natuurlijk. ga ik lekker expres mn nirvana shirt aantrekken hehehehe...

idono
8 november 2001, 12:24
Ik vind het wel een Cool idee. Dan kan elkaar eens in levende lijve zijn, en natuurlijk wel allemaal gitaar menemen. Dan moeten we wel een plaats zien te vinden wat een beetje centraal licht. Utrecht ofzo.

Greetas Hen :grin:

Dila
8 november 2001, 13:45
ja doe maar utrecht is niet zo ver rijden voor mij :grin:

Noctiis
8 november 2001, 15:56
Stairway to heaven lijkt me een uitstekend plan, weet niet of je dat ook kan afhuren ofzo, maar is lekker centraal in Nederland toch? :smile:

SteavisSmokin
8 november 2001, 16:19
hmm als ik kan ben ik ook van de partij, lijkt me wel lache. Hoop dan alleen niet dat ik de enige ben met een goede muzieksmaak! :wink:
just kidding :wink:

Jeroen
8 november 2001, 16:27
JA joh! Doen, utrecht! lekker centraal. Ik zit er sowieso zo'n beetje iedere dond.midd. dussss.. 'k kan me niet echt voorstellen dat iemand mij in real wil ontmoeten. Ik ga in ieder geval niet onnodig mijn gitaar meezeulen. Maar ik vin het een goed plan. mzzl!

gangsta
8 november 2001, 17:00
eigenlijk had ik dat idee ook al..

Ditmar
8 november 2001, 20:02
Ik ben van de partij, en aangezien ik in Utrecht woon, kan ik ook wel meeorganiseren ofzo. Stairway to heaven is in elk geval te groot en te duur. Maar er zijn wel andere opties.

Anyway, ik ben van de partij.

Enne... Noctiis, ik las dat jij op het grafisch lyceum in utrecht zit; kom als je kan morgenmiddag dan effetjes naar de boothill saloon (5 minuutjes lopen daarvandaan, zeker wel bekend bij people van het grafisch lyceum), misschien kunnen we weleens wat organiseren ofzo

Ditmar
8 november 2001, 20:04
Oh ja, het is tegenover de albert heijn in de twijnstraat (bij de ouwe gracht), ik zit er vanaf een uurtje of vier tot zes (meestal) en iedereen kent me daar (maar voor het geval dat: vlechtjes in m'n haar, blauwe sik, met een grote pul bier in m'n hand, dat lijkt me genoeg omschrijving)

SteavisSmokin
8 november 2001, 20:04
Het zal wel leuk zijn als we de mogelijkheid hebben om te jammen, dus misschien ergens waar wat versterkers staan?

Dila
8 november 2001, 20:13
wow cool ik heb r wel zin in :smile:

danielblikman
8 november 2001, 20:34
Als de datum prikken een niet al te groot probleem is, ben ik ook aanwezig!!

Kitaarhiero
8 november 2001, 21:27
Zolang er bier en gitaarmuziek is ben ik van de partij;)

jah...we zullen die kapsel kwestie wel eens ff oplossen hè?
Afro? Iemand?

Dila
9 november 2001, 10:01
hahaha ik ga speciaal een heel dom kapsel maken paars met groen en allemaal staartjes en vlechtjes ofzo :grin:

Rectifier
9 november 2001, 10:36
Misschien kun je Feedback afhuren in Utrecht!
Hoeft niemand z'n gitaar en amp mee te nemen en kan iedereen mooi zuipen.
Zal Feedback vast wel goed vinden, een zooi gitaristen die de boel afbreken onder het motto van: "MEET EN GREET" :smile: :smile: :smile:

philbee
9 november 2001, 13:53
Hehe, meeting, ben ik overigens wel enigszins de houdbaarheidsdatum gepasseerd voor jullie allemaal, maar ik hoor graag hoe het geweest is. Enne, ja ik weet niet maar voor een jam zul je toch ook een drummer en een bassist moeten uitnodigen. Of neemt Dila gelijk d'r hele band mee...?

Noctiis
9 november 2001, 14:26
De drummer van mijn band wilde wel komen vertelde hij me vanmiddag. We zoeken nog een bassist voor onze band, dus wie weet ontmoeten we zo muzikanten? :smile:
Maargoed, een drummer is er in ieder geval

Dila
9 november 2001, 14:56
jaaaa mijn hele band moet weer mij he? jullie denken zeker 'een paar lekkere meiden kan ook geen kwaad' maar okeej geeft nie hoor ik neem ze wel mee kunnen we jammen :smile:

Noctiis
9 november 2001, 15:18
lekkere meiden zijn natuurlijk nooit weg, haha!
Maarre, ik zal volgende week wel eventjes naar Feedback gaan, kijken wanneer we hun jam-ruimte kunnen gebruiken.
Groetsels Niels

Noctiis
9 november 2001, 15:20
Hey Ditmar!
Ik las je berichtje daarnet pas helaas!
Volgende week dan maar afspreken bij Feedback of Staffhorst?
Groetsels,

Niels

Ditmar
9 november 2001, 20:49
Neem ik ook wel effe wat vrienden mee, kunnen we een grote nederlandse jamdag organiseren in dB's ofzo

PeArLjAm
9 november 2001, 21:51
En dan allemaal onze versterkers meeslepen, als alle gasten van dit forum dat doen word het volgens mij echt een tyfusherrie. Misschien komt de politie ons dan nog met ene bezoekje vereren..

Dila
9 november 2001, 22:27
haha cool toch! ik benieuwd of jullie echt allemaal zo goed zijn... :wink:

PeArLjAm
9 november 2001, 22:55
Zo goed ben ik niet hoor

Noctiis
10 november 2001, 10:52
Ik ben een verschrikkelijk slechte sologitarist. Ritme, dat is waar ik al die jaren op geoefend heb :smile:

Kitaarhiero
10 november 2001, 11:00
Ik kan alles wel een beetje...geen klassiek (één middeleeuws deuntje kan ik wel)... maar waar is feedback ongeveer? is dat een beetje in de buurt van Het Centraal station (dat lijkt me handig om te weten;))

gangsta
10 november 2001, 11:04
Op 2001-11-09 22:27, schreef Dila:
haha cool toch! ik benieuwd of jullie echt allemaal zo goed zijn... :wink:



euh............NEE, ik niet. als ik kom kom wel ff luisteren naar de goede gitaristen, en ff kijken wie wie is :grin:

Noctiis
10 november 2001, 11:57
Voor Feedback Utrecht moet je gewoon eventjes bij het buslijn-informatie hokje (recht naast het station) vragen welke bus naar de Biltstraat gaat.
Dan als je recht in de bus zit, zie je Feedback vanzelf een keertje opduiken :smile:
Groeten Niels

Ditmar
10 november 2001, 14:38
Bus 4 richting de Fockema Andrealaan, Bus 11 richting De Uithof....

Noctiis
10 november 2001, 17:15
Dat is aan de rechterkant (van het dusstation) toch Ditmar?

Jeroen
10 november 2001, 17:56
Zou het opzich niet aardig zijn om Feedback even in te lichten over de plannen??? En willen ze dat eigenlijk wel??? Nog iets: (niet lullig bedoeld:) als iedereen daar wil gaan spelen dan wordt het dus gewoon een gigantische ongeordende teringzooi, naar mijn idee. Jammen is o.k, maar niet met alleen maar gitaristen. Ik vin het tof om jullie allemaal eens in het echt te zien maar ik denk dat je dat gewoon het beste in een kroegie kan doen ofzo....
dussss.... nou dat was mijn mening, maar waar het ook wordt georganiseerd, ik kom toch wel (als het in Utreg is, hehehe) massoL!

gangsta
10 november 2001, 17:58
hij heef wel gelijk, er zijn dan waarschijnlijk echt hele erge niveauverschillen.

Noctiis
10 november 2001, 18:29
Een meeting is ok. Jammen is ook ok. Mijn drummer wil zoiezo komen als er gejamt word.
Maar inderdaad, eerst moet ik eventjes kijken hoeveel mensen er willen/zullen komen, en dan kan er pas gekeken worden naar een plaats (maar liefst in Utrecht uiteraard :smile:
Mzlls, Niels

Ditmar
11 november 2001, 16:02
Wat dacht je van ruimte 3, 4, 5 en 6 huren in dB's (bij jouw school om de hoek)

Noctiis
11 november 2001, 18:05
Lijkt me wel een goed plan Ditmar.
Heb jij deze week nog een x tijd om iets af te spreken om wat te regelen ofzo?
Mzls, Niels

danielblikman
12 november 2001, 17:05
Wie van jullie gaat naar Night of the Guitar op 2 december in de Heiniken Music Hall?
Kan ik daar alvast een paar van jullie ontmoeten :smile:

Noctiis
12 november 2001, 17:50
Nee sorry :smile: Daar ga ik niet heen

Ditmar
12 november 2001, 22:40
Ik heb donderdag en vrijdag vast wel tijd, bel me anders effe 06-52474541

Jeroen
12 november 2001, 23:54
Nou mensen: wat zullen we gaan doen..... Laten we naar mijn idee gewoon niet te moeilijk gaan doen en gewoon wat gaan zuipen in een kroegie ergens in Utreg... Kijk, je kan wel wat gaan organiseren ofzo, maar je weet nooit hoeveel mensen er op komen dagen. Mijn voorstel is b.v. bij Stairway, bijna iedereen kent het en dan kunnen we van tevoren even inlichten dat ze geen K-otic moeten draaien (als ze dat al hebben) haha.... We kunnen in elk geval alvast een datum prikken..

bijvoorbeeld een donderdagavond?????

laat maar eens horen.

Noctiis
13 november 2001, 09:25
Donderdagavond is metalnight in stairway dus...
Ditmar ik bel je morgen ofzo even ok :smile:

Jeroen
14 november 2001, 18:02
donderdagavond 6 december bijvoorbeeld?????

Ditmar
14 november 2001, 19:10
Donderdagavond lijkt me voor veel mensen nogal lastig, het lijkt me beter om zo'n meeting in 't weekend te doen. ofzo.

Noctiis
14 november 2001, 19:25
weekend lijkt me ook beter, alleen jammer dat me OVtje dat niet geldig is, maarja... het is voor een goed doel nietwaar? :smile:

Ditmar
14 november 2001, 19:26
UNICEF ???

Noctiis
14 november 2001, 19:34
nee, eerder het RGVEWDDSG :smile:
Red Gitaristen Van Een Wisse Dood Door Slecht Gitaarspel (?)

Ditmar
14 november 2001, 23:01
Als dat fonds had bestaan had Kurt Cobain nog geleefd (sorry, ik kon het gewoon ECHT niet laten)

Jeroen
14 november 2001, 23:36
heheheheh humor...... maareh, weekend vind ik ook o.k. hoor. Maar zijn wij nu de enige 3 die dan komen offuh?????

danielblikman
16 november 2001, 22:45
Tsja, ik wil ook komen, maare, ik denk dat het niet op korte termijn kan :sad:
Erg druk, snap je?
Zet eens gewoon een datum neer, kan ik kijken of ik kan :smile:

Ditmar
17 november 2001, 13:26
Nou ja, er moet natuurlijk nogal wat georganiseerd worden, en dat ga ik niet in m'n eentje doen. Ik moet eens overleggen met Noctiis wat de beste datum/locatie is.