PDA

View Full Version : Engl road buizen top



JeStO
29 juli 2006, 15:34
Ik heb een Engl road 710 aangeschaft. Deze buizen top klinkt goed maar ik kan er bijna geen informatie over vinden wij heeft wel eens gehoord van deze amp?

JeStO

BLOK182
29 juli 2006, 17:29
Nog nooit van gehoord. Toevallig gekocht bij de opruiming van Vriese? Kan je misschien een foto posten? Ben benieuwd!!

JeStO
29 juli 2006, 19:04
Ik heb hem inderdaad bij vriese gekocht. ik zal zo even een foto posten (ik heb er alleen nog geen cabinet bij maar die koop ik deze week of volgende week bij MP)

gerrekat
30 juli 2006, 09:16
De Road is een oud model uit de 80's volgens mij, die dingen worden al heel lang niet meer gemaakt.

marc_o
30 juli 2006, 23:21
Tof! Die zie je haast nooit meer, maar klinken te gek! Het was destijds hun antwoord op de verschillende Boogies en kreeg erg goede besprekingen.

SimonS
30 juli 2006, 23:34
Ik heb hem inderdaad bij vriese gekocht.
ik zag allemaal van die advertenties op marktplaats staan van mij onbekende ENGL versterkers. Het is dus geen nep "Lokkertje" ?

Fumi SG
31 juli 2006, 00:17
ik zag allemaal van die advertenties op marktplaats staan van mij onbekende ENGL versterkers. Het is dus geen nep "Lokkertje" ?

Nee zeker niet. Ik ben de eerste keer met JeStO mee geweest om te testen. De Road beviel mij ook erg goed, lekkere scheur! Maar inderdaad geen nep lokkertje. Er staat momenteel nog een oude Engl, de Squeeze. Zit een beetje in hetzelfde straatje als de Road als het goed is, iets minder mogelijkheden. Maar Vriese heeft op het moment genoeg Engl's staan, waaronder een Special Edition!