PDA

View Full Version : Meul (Das Untergang)



meul
29 juli 2006, 02:10
guten Tag,

Ik kreeg nogal veel comentaar op de drumsound van mijn vorige liedjes.
ik ben over naar Ezdrummer, ik ben nog aan het zoeken naar de goede sound en mix, maar het begin is er!

http://home.kpnplanet.nl/~jlvermeulen@kpnplanet.nl/Sound/Jan%20Vermeulen%20-%20%20Der%20Untergang,%20The%20Diabolic%20Berlin%2 0Blues.mp3

Grüße,
Meul

Jax
29 juli 2006, 09:12
Woh, echt weer ongelofelijk vet. Heerlijk strak ingespeeld, en de muziek versterkt gewoon de beangstigende toespraak van Hitler, helemaal top.

Maiden Michiel
29 juli 2006, 09:17
Vet geprogrammeerd, vooral die snarebrakes zijn erg gaaf.

krizz
29 juli 2006, 11:22
Erg cool dude, en de drums zijn ueber!

Het is overigens eigenlijk wel 'der' Untergang. Nu is het vluchtelingentaal net zoals 'de zwembad' of zo :)

Solidkick
29 juli 2006, 11:53
ÜBERGEIL! :rockon:

Gitaro
29 juli 2006, 15:30
Hahaa, sieg heil :blast:! Het klinkt goed, het is strak, maar muzikaal vind ik het niet echt interessant. Leuk als intro

meul
30 juli 2006, 11:48
Bedankt voor de reakties zover,

@Jax Ja, Het is eng en soms bijna mooi, heel dubieus en dat maakt het interessant. en toespraak van balkenende heeft dus gewoon totaal geen impakt in vergelijking met dit. ff voor de duidelikheid ik maak geen politiek statement maar gewoon muziek en vond het mooi zo

@ Krizz bedankt voor jij goed verberbeteren! mij nedelands is goed maar mij duits slecht is beetje :-) ik zal het binnenkort veranderen, goed dat je het even zegt!

armageddon
30 juli 2006, 13:40
Angstaanjagend vet! :D

meul
5 augustus 2006, 10:58
Angstaanjagend vet! :D

Beetje laat but...txs men!

robert-gitarist
6 augustus 2006, 17:09
Klinkt lekker!!
Mooi hoor.Enne hoor wel vaker ja van die zware metal dingen met toespraken erin van Hitler.Opzich echt heel fout maar ik vind het wel lekker klinken opzich..

peter_heijnen
10 augustus 2006, 13:03
Ik kom hier niet al te vaak, maar wil hierover graag zeggen:

VET, VETTIG, VETTIGST!!!

Ik mag trouwens aannemen dat je met opzet "Das" ipv "Der" in je titel gebruikt, toch?

koella
10 augustus 2006, 21:03
Er zijn misschien wel meer muziekjes met hitler als leadzanger.
Maar in dit stuk is wel duidelijk dat de heer Vermeulen geen liefhebber is. I.t.t. al die anderen.

Het diabolische van die Man en zijn tijd wordt erg goed benadrukt. En ik vind "das" ook wel de horror sfeer benadrukken.

Mijn bescheiden mening. Maar ik vind het MEESTERLIJK.

Blen-D*?
11 augustus 2006, 10:49
erg goed gedaan ;-)

meul
12 augustus 2006, 16:11
txs @ Peter, Blen, Robbert en Koella!

Ik ben van de generatie wiens ouders de oorlog hebben meegemaakt, ik zou hier nooit mee kloten. Mijn duits is erg slecht en ik moet eerlijk zeggen dat ik het verschil tussen der en das niet helemaal begrijp. ik heb geprobeerd de topic naam in Der te veranderen maar ik kon alleen mijn eerste bericht aanpassen. het is toch altijd een beetje oppassen wanneer je adolf als uber hardcore rapper gaat gebruiken. ik denk als muzikant meer in sfeer dan in boodschap, dus zoals ik al eerder schreef, het is geen stelling maar wel precies wat ik zocht voor vooral het rustigere middenstuk waar de spraak de muziek mooi accentueert. het word bijna emotioneel. je zit te luisteren naar een begenadigd spreker die ergens van overtuigd is, de naar dissonant neigende muziek eronder verteld dat het helemaal niet zo fraai is wat hij beweerde. mooi contrast en eigenlijk vertel ik hier al mee wat ik van hem vind
j

j

BLOK182
12 augustus 2006, 19:24
Vind het idee erg gaaf, maar ik had er misschien zelf wat rustigere, maar net zo goed zware en lompe metal ondergezet, ipv dat hele drukke. Is ook niezo mijn stijl, daarom waarschijnlijk:p

meul
13 augustus 2006, 12:03
Vind het idee erg gaaf, maar ik had er misschien zelf wat rustigere, maar net zo goed zware en lompe metal ondergezet, ipv dat hele drukke. Is ook niezo mijn stijl, daarom waarschijnlijk:p

Ja ehhh, hallooow! haha ;) daarom heb ik uiteindelijk toch maar besloten het zelf op te nemen i.p.v het aan jou te vragen :p

Stratman70
14 augustus 2006, 11:41
Ja ehhh, hallooow! haha ;) daarom heb ik uiteindelijk toch maar besloten het zelf op te nemen i.p.v het aan jou te vragen :p
:seriousf:

Tof gedaan. Klinkt erg goed.

meul
15 augustus 2006, 14:35
:seriousf:

Tof gedaan. Klinkt erg goed.


txs Strat!