PDA

View Full Version : Waar zijn die gitaristen nou?



igniteiddo
25 november 2002, 14:16
Na het uiteenvallen van mijn vorige band en diverse vruchteloze pogingen een nieuwe band te vinden heb ik besloten om zelf een band op te starten. Ik ben hiervoor nog op zoek naar een gitarist (m/v):

- Omgeving: Breda/Tilburg/Waalwijk
- Leeftijd: 20-30
- Stijl : stevige rock/alternative/hardcore (rustige 'emo' stukjes afgewisseld met 'nu-metal/hardcore' delen)

Ervaring is mooi meegenomen, maar hoeft niet.
Zelf ben ik een 26 jarige bassist uit Oosterhout die veel heeft opgetreden en jarenlang in hardcore en punk bands heeft gespeeld.

Als bovengenoemde muziekstijl je aanspreekt en je interesse hebt om een nieuwe band te beginnen dan hoor ik dat graag van je!

Iddo

tel. : 0162-450421 / 06-11054337
email: iddor@xs4all.nl

Negative K3 fan
25 november 2002, 19:20
Als je als bassist zulke oproepjes doet en het ook nog druft om nun metal in je post te zetten valt bijna iedereen hier al af :smile:

Ic3gl0vE
25 november 2002, 23:06
no fucking way! bassisten zijn ZOOO ontzettend schaars man... als bassist zou je in no-time een band moeten kunnen vinden

igniteiddo
26 november 2002, 08:39
Dat dacht ik ook, maar het enige dat ik niet kan vinden is een goede gitarist. Drummers en zangers volop.

Blijkbaar een slecht seizoen qua gitaristen.

Negative K3 fan
26 november 2002, 22:41
ach in het zuiden van het land puilt het uit van ded muzikanten en gitaristen als je het vergelijkt met hier (zuid oost twente) dus een beetje zoeken.

xavier baudet
10 december 2002, 19:07
Hee daar gitaristen

Ik (singer songwriter/bassist uit Leiden) met veel optredens)zoek met spoed een strakke melodieuze en niet te softe begeleidingsband
(twee gitaristen, drummer en toetsenist)
Als je naast spelen ook kan zingen des te beter:
Doel: mijn muziek (beetje Supergrass-achtig) uitvoeren en beroemd worden.
Lijkt het je wat, mail me dan op

xavierbaudet@hotmail.com

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: xavier baudet op 2002-12-10 18:17 ]</font>

michielv
19 december 2002, 15:35
Hey X,

Hoe ist jong? Nog steeds in de muziek? Koel.

Nou, doe je broer F. de groeten, ennuh Frankenstein is gereincarneerd in een nieuwe uitermate foute LP Jr copy :wink: