PDA

View Full Version : pod of gt-6,waarop aansluiten?



andoni
25 november 2002, 12:42
in welke ingang van je versterker moet je de kabels van dergelijke apparaten stoppen?
is dat in je gitaarinput of in je effectenuitgang, want ik heb namelijk een Line6 Spider 212 en daar heb je geen effecteninput (alleen een speciale computeringang voor het speciale floor board en de guitar port)?

Ic3gl0vE
26 november 2002, 21:02
ik heb mijn gt3 gewoon in de gitaarinput van mijn versterker geplugd

trouwens als je al een spider hebt waarom zou je dan een pod kopen?

lars
30 november 2002, 19:54
in een versterker


waarom ga je een pod kopen als je al een spider hebt?! dat klinkt ranzig kut 2 voorversterkers met versterker emulatie na elkaar.

Ic3gl0vE
1 december 2002, 17:17
een spider is toch een pod met speakers?
of was dat de flextone....

Phizer
1 december 2002, 21:59
iceglove: met die spider kan je veel minder dan met de POD... de flextone is idd ongev. gelijk aan de POD

RadiuS
2 december 2002, 09:49
een pod of gt-3/6 whatever heeft al eenpreamp (die simulaties) dus in principe moet je m in de return doen van je effect loop als je die hebt zodat ie alleen door het poweramp gedeelte gaat van je versterker, k weet niet hoe beide alternatieven klinken maar volgens mij geeft dit wel het beste resultaat.

Rutger
2 december 2002, 13:04
Kun je de preamp van de pod dan niet als boost gebruiken voor je versterkerbuizen? Dan steek je hem toch gewoon in de input?

lars
2 december 2002, 15:58
een spider heeft geen buizen om te boosten

YamTom
2 december 2002, 20:16
Ik zou idd gewoon een flextone kopen, daar zit de POD al in, en scheelt een hoop gesjouw ed. Als de spider er nog goed uit ziet kun je met bijbetaling van een pod en ietsje meer (350-400 euro) een nieuwe flextone kopen.