PDA

View Full Version : Philbee in de Oor



moretel
25 november 2002, 10:06
De laatste oor doorgebladerd,

een blues specila waarin onder andere een nummer van DR. Rythm wordt besproken en de zangkwaliteiten van Philbee.

Dadelijk wordt ie nog beroemd.

philbee
25 november 2002, 11:43
Haha, zo hoor ik nog s wat...
Is het de OOR die nu verkrijgbaar is? Heb het nl zelf niet gelezen. Over welk nummer van ons gaat het?

moretel
25 november 2002, 12:08
Vorige week bij een vriend gelezen ik heb hem zelf niet in bezit maar zal even checken, volgens mij was het de laatste.
Die met Eddie Vedder op de voorkant.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: moretel op 2002-11-25 15:17 ]</font>

philbee
25 november 2002, 17:43
Ik heb het inmiddels gelezen, de 'oude garde' geeft een mening over de nieuwe NL blueslichting en vice versa.

Enkele leden van Barrelhouse geven in dit geval een mening over de nieuwe NL blueslichting, een tiental bands waaronder Doctor Rhythm. Volgens OOR horen wij dus bij die lichting, das goed om te lezen, want daar doen we het toch voor.

moretel
26 november 2002, 11:02
Wat vond je van de opmerkingen over je zang ?
Als mensen dergelijke dingen over mijn zang zeggen weet ik nooit zo wat ik daarmee moet, ik zing zoals ik me voel laat ik maar zeggen en hoe anderen dat interpreteren ...tjah..

sash
27 november 2002, 19:08
Cool, kga maar is op zoek naar dat blaadje.

Thomasvv
27 november 2002, 23:13
Ikke ook maar..

Phil, waarom sta je niet in de Aloha, veel cooler blad :grin:

philbee
30 november 2002, 10:29
Ik vind het gewoon aardig dat we in de OOR vernoemd worden als het om de nieuwe lichting blues in NL gaat. Ik denk dat we dat te danken hebben aan jarenlang consequent in den lande optreden en voornamelijk aan ons eigen werk. Meningen over en van andere muzikanten zijn altijd subjectief, daar til ik niet zo zwaar aan. Voor meer meningen van de pers over onze band (incl mijn zang, zie onze website http://www.doctorrhythm.nl)

Betr Aloha, ja ik bepaal natuurlijk zelf niet in welke bladen we komen, zou wat zijn...