PDA

View Full Version : gestolen Rickenbacker 360jg



KevLet
27 juli 2006, 21:29
Afgelopen dinsdag ben ik (grotendeels door mijn eigen stommiteit) ontvreemd van mijn kindje. Na in slaap te zijn gevallen in de trein na een lange hete en wakker te worden op mijn eindstation rende ik naar buiten om een paar minuten te laat te realiseren dat zowel mijn sporttas met pedaaltjes als mijn Rickenbacker nog boven in het bagagerek lagen. De NS kon niet contact op nemen met de trein, en toen we nog geen half uur later diezelfde trein doorzochten was slechts de sporttas (open gemaakt en op de bank) nog aanwezig.

Het betreft een zwarte rickenbacker 360 met het serienummer 0102716.

Weet dat de kans klein is maar hoop hem snel weer in mijn bezit te hebben.

Dweezman
27 juli 2006, 21:40
Dát is balen, man.

Hoop dat je 'm terugkrijgt van die eikel.

robert-gitarist
27 juli 2006, 22:29
Damn das echt heel erg balen.Goed uitmee kijken in de trein.Vandaag ook mijn gitaar opgehaald met de trein en heb hem continu naast me gehouden op de bank.Das het linke he inslaap vallen.Zeker met dit weer.Ik hoop dat je hem nog kan terug vinden ofzo.
Heel veel succes.
Robert.

nielsduursma
27 juli 2006, 22:56
zoooooooo kut man!!! aangezien ik nogal rick fan ben. kijk ik regelmatig naar rickenbackers (ook al heb ik het geld niet) ik zal het allemaal in de gaten houden voor je!!

hendrix2
28 juli 2006, 00:27
ai, da's wel kut man. Hopelijk komt hij uit! ik zit nogal veel op verschillende 2dehands/veilings sites dus ik hou zeker ook een oogje in het zeil. Zijn er misschien wat details waaraan we de gitaar onmiddellijk kunnen herkennen?
veel sterkte in ieder geval!!!

Aron Maiden
5 november 2006, 22:31
En?? heb je al weer iets gevonden ofzo??

Ik baal ook ontzettend voor je!

DaveItUp
6 november 2006, 10:25
Klote man. Heb pas precies t zelfde gehad. Was gelukkig maar een epi sg, maar toch. Ik kreeg wel direct contact met de trein voordat die ergens gestopt was. Kon m de volgende dag afhalen in Den Haag.

Kon mezelf wel voor m'n kop slaan. Succes ermee!

Flipkoos
20 november 2006, 23:04
Zie net vandaag een Rick 360 op marktplaats staan. Hij is Midnight Blue...je had geen kleur vermeld dus wie weet...

Timotio
21 november 2006, 00:00
Het betreft een zwarte rickenbacker 360 met het serienummer 0102716.

Weet dat de kans klein is maar hoop hem snel weer in mijn bezit te hebben.

toch even iets beter lezen ;)

Flipkoos
21 november 2006, 01:09
toch even iets beter lezen ;)

Hmmm....inderdaad...ik heb geloof ik niks gezegd hahaha

MarkS
21 november 2006, 19:16
Geen beelden op de bewakingscamera's van 1 van de volgende stations?
Edit: laat maar. We zijn alweer een klein half jaar verder.