PDA

View Full Version : Musicstore Koeln



Hector_Tsolodimos
27 juli 2006, 17:04
iedereen kent deze site denk ik wel, http://www.musicstorekoeln.de/nl/Gitarren/3_0_G_0_A/0/0/0/gitarren/musicstore.html
zelf vindt ik het erg leuk om dingen op te zoeken, want op die site staat echt heel veel!
ik heb daar pas voor 137 euro aan stuff besteld, en kreeg een paar sec. geleden deze mail binnen:

Sehr geehrter Music Store Kunde!

Vielen Dank fuer die Bestellung, die wir heute mit den nachstehenden Versanddaten an Sie verschickt haben.
Eine selbstaendige Paketverfolgung koennen Sie via Internet direkt ueber den untenstehenden Link durchfuehren.


Dear Music Store Customer,

thanks for your order, which we sent today with following shipment details.
For tracking information in your web browser use the link below.


ik heb net Duits op school afgesloten, en ik geloof dat ze me duidelijk willen maken dat mijn bestelling binnenkort binnen zal komen.. met de volgende vracht, toch?

E-J
27 juli 2006, 17:06
Hehe, het Engels staat er toch onder?

Vandaag is je pakketje op de bus gedaan door de jongens & meidjes van Musicstore ;)

Hector_Tsolodimos
27 juli 2006, 17:08
iedereen kent deze site denk ik wel, http://www.musicstorekoeln.de/nl/Gitarren/3_0_G_0_A/0/0/0/gitarren/musicstore.html
zelf vindt ik het erg leuk om dingen op te zoeken, want op die site staat echt heel veel!
ik heb daar pas voor 137 euro aan stuff besteld, en kreeg een paar sec. geleden deze mail binnen:

Sehr geehrter Music Store Kunde!

Vielen Dank fuer die Bestellung, die wir heute mit den nachstehenden Versanddaten an Sie verschickt haben.
Eine selbstaendige Paketverfolgung koennen Sie via Internet direkt ueber den untenstehenden Link durchfuehren.


Dear Music Store Customer,

thanks for your order, which we sent today with following shipment details.
For tracking information in your web browser use the link below.


ik heb net Duits op school afgesloten, en ik geloof dat ze me duidelijk willen maken dat mijn bestelling binnenkort binnen zal komen.. met de volgende vracht, toch?

oops.. daar onder staat het ook in het Engels :P, heel stom van me
nja, ik probeerde nog om deze topic weg te doen, maar het lukt me niet.. dat kan ik ook geloof ik niet doen
nja, ik heb besteld:
'muur-standard' (net als in gitaarzaken)
Cry baby, classic, standard, geen fratsen, dat scheelt
strap locks (Dunlop) a 20 euro (!!) ik dacht: koop gelijk de duurste, ik ga geen troep in mijn Fender USA body frotten..
eehm.. een of andere oil..
en een Fender strap

8)

Hector_Tsolodimos
27 juli 2006, 17:12
Hehe, het Engels staat er toch onder?

Vandaag is je pakketje op de bus gedaan door de jongens & meidjes van Musicstore ;)
zal ik het dan morgen binnen hebben?

E-J
27 juli 2006, 17:17
Aangezien je in Nederland woont denk ik dat het nog een dagje langer duurt :)

Vandaag flink wat zooi voor m'n komende pedalboard binnengekregen (Onespot, George L kabels enz.). Eergister bij Musik-produktiv besteld, vandaag binnen :D Topzaak.

Nu nog wachten op pluggen...

gorgasm
27 juli 2006, 17:21
is de BTW in nederland maar 16%?
waarom ga je er ni zelf achter?

terrasbeest
27 juli 2006, 17:50
Ze kunnen je ook te woord staan in ( bijna) perfect nederlands. :rockon:

Hector_Tsolodimos
27 juli 2006, 18:47
achja, nja: als ik ze maar zo snel mogelijk binnen heb :D
zal het morgen al binnen komen?

Hector_Tsolodimos
28 juli 2006, 18:00
en ja, alles is binnen :D na lang wachten, en hard werken in een metaalfabriek als vakantie werk (ik ben 17) heb een Fender USA strat gekocht (ben nog steeds bezig met aflossen, bij mijn moeder :P) een cry baby, en nog veel accesoires
alleen nu zit ik met een probleem..

in die metaalfabriek vandaag, kreeg ik een ongelukje tijdens het inpakken van metalen voorwerpen, en nu is de top van mijn linker middelvinger (waarmee je dus grepen pakt en toonladders speelt) blauw! doet fucking pijn, en typen is ook geen pretje

jullie snappen het al: ik kan een paar dagen niet (fatsoenlijk) spelen!! net nu ik alles binnen heb!!!!!

Henk_De_Wombat
30 juli 2006, 20:49
zal ik het dan morgen binnen hebben?

Als je dat mailtje krijgt, heb je het inderdaad de volgende dag al binnen jah. Music Store rockt sehr, jawohl meine Kameraden! :rockon:

Hector_Tsolodimos
24 maart 2007, 12:58
ik heb een dagen geleden wat zooi bij Musicstore gekocht..
bezorgen die gasten ook op zaterdag? (vandaag)
want dan zou hij straks binnen moeten komen
zo niet, moet ik tot maandag wachtten..

hansies
24 maart 2007, 13:26
ik heb een dagen geleden wat zooi bij Musicstore gekocht..
bezorgen die gasten ook op zaterdag? (vandaag)
want dan zou hij straks binnen moeten komen
zo niet, moet ik tot maandag wachtten..

neen, ze bezorgen niet op zaterdag, geduld t'is voor maandag.
greetz
hansies

Hector_Tsolodimos
24 maart 2007, 13:33
neen, ze bezorgen niet op zaterdag, geduld t'is voor maandag.
greetz
hansies
dankje
dan hoef ik ook niet zenuwachtig te wachtten:D

Das Schaap
24 maart 2007, 13:44
Thomann.de blijft goedkoper. :cooler:

Hector_Tsolodimos
24 maart 2007, 14:50
Thomann.de blijft goedkoper. :cooler:
ik zal daar dan maar eens wat rond gaan neuzen
maar eehm:"
ik hoor net van een vriend van me dat hij al eens iets van Musicstore binnen heeft gekregen op een zaterdag..

Joppnl
24 maart 2007, 15:18
vorige week eens langsgeweest, speciaal om wat strat's uit te proberen.

WOW!!!

van de eenvoudigste Mex strat tot de duurdere modellen, ze hangen/staan er en uitproberen?

geen enkel probleem: "op wat voor soort versterker wilt u spelen"? Fender: dan linksaf het hok in...Marshall....dan de andere kant op svp....

Te gek.

Verder heb ik de indruk dat je een betere prijs kunt krijgen als je langsgaat, ze zijn makkelijk met -er iets af- doen....

Kortom, moeite waard van de reis (vanaf Nijmegen zo'n 1.5 uur).

Squier4ever
24 maart 2007, 16:14
vorige week eens langsgeweest, speciaal om wat strat's uit te proberen.

WOW!!!

van de eenvoudigste Mex strat tot de duurdere modellen, ze hangen/staan er en uitproberen?

geen enkel probleem: "op wat voor soort versterker wilt u spelen"? Fender: dan linksaf het hok in...Marshall....dan de andere kant op svp....

Te gek.

Verder heb ik de indruk dat je een betere prijs kunt krijgen als je langsgaat, ze zijn makkelijk met -er iets af- doen....


maar het heeft volgens mij voornamelijk met de drukte te maken, als het niet druk is kan alles, mag alles. maar als het druk is zijn ze ineens zulke zeikerige homo's geworden dat ik het liefst naar buiten loop.

Kortom, moeite waard van de reis (vanaf Nijmegen zo'n 1.5 uur).

nou dan ga ik je nu ff helemaal tegenspreken. de collectie ben ik met je eens, die is geweldig. maar de showmodellen zijn vrijwel allemaal verpauperd. ik wou er een gitaar kopen maar mocht hem niet eerst uit de doos halen om te proberen, want ze konden niet iedere gitaar uit gaan pakken. toen heb ik hem verteld dat als hij aan mij een gitaar wilde verkopen, hij me die toch echt ff moest laten uitproberen.
uiteindelijk de gitaar dan toch in handen gekregen enz.

ook vervelend vind ik dat ze mensen die nog geen maand gitaar spelen op de allerdikste amps laten testen (niet serieus), terwijl er letterlijk 20 wel serieus potentiele kopers staan te wachten om die amps te proberen.
een beetje meer inzicht zou gewenst zijn IMO.

verder wel een mooie winkel met goeie prijzen, maar dat handelen is dus niet te doen, zelfs mijn vader (handelkoning:D) lukte het maar nauwelijks.