PDA

View Full Version : cool?



zoon van Piet
27 juli 2006, 16:50
De kleinzoon van Piet is 16 en speelt ook gitaar. (voor de goeie orde: Piet zelf speelde trompet, maar dat doet er nu niet toe)

Hij speelt tegenwoordig in bandjes en heeft zelfs een heuse deathmetalband, waarmee hij in iemands woonkamer repeteert.

Komt ie thuis na een repetitie en vraagt ie quasi terloops: "Pap, kunnnen dieren doodgaan van geluid?".

En dat kan, bekend verhaal is dat van een hond, die het loodje legde tijdens een optreden van Grand Funk Railroad, destijds de hardste band ter wereld.

Afijn, ik voel m al aankomen en vraag wat er gebeurd is...

Blijkt de hamster of cavia de geest te hebben gegeven tijdens de repetitie.

Zelf denk ik - gezien de kleine ampjes waarmee ze herrie schoppen- dat het beestje bevangen is geraakt door de hitte, maar ik heb m maar in de waan gelaten.
want wat is cooler voor deathmetal dan echt dood?

nielsduursma
27 juli 2006, 17:01
eerder behoorlijk triest....... wanneer ga je hem leren de kop van een vleermuis af te bijten?

E-J
27 juli 2006, 17:32
eerder behoorlijk triest....... wanneer ga je hem leren de kop van een vleermuis af te bijten?

Dat heeft 'ie al gedaan toen hij 11 was Niels ;)

BamBuFan1
27 juli 2006, 17:43
Afijn, ik voel m al aankomen en vraag wat er gebeurd is...
Blijkt de hamster of cavia de geest te hebben gegeven tijdens de repetitie.


Zit een coole bandnaam in: "My music killed my Hamster"

Hector_Tsolodimos
27 juli 2006, 19:07
dat wel. maarja.. dat metal gedoe blijft toch altijd wel een beetje triest..

zoon van Piet
27 juli 2006, 19:16
Zit een coole bandnaam in: "My music killed my Hamster"


Navraag leert dat het dus om een cavia ging, wat is 'cavia' in het engels?

Ik hoor trouwens net dat het niet eens het huisdier was van die familie waar ze repeteerden, maar een oppasbeestje waarvan het bazinnetje op vakantie was.
Over triest gesproken...

Hector_Tsolodimos
27 juli 2006, 19:21
Navraag leert dat het dus om een cavia ging, wat is 'cavia' in het engels?

Ik hoor trouwens net dat het niet eens het huisdier was van die familie waar ze repeteerden, maar een oppasbeestje waarvan het bazinnetje op vakantie was.
Over triest gesproken...
schandalig

Ibanezlover
27 juli 2006, 20:52
in het engels heet een cavia Guinea pig dus

my music killed my guinea pig

zoon van Piet
27 juli 2006, 21:22
nee: My music killed the guinea pig of the little girl next door..
veel te lange bandnaam, zeker voor blackmetal..
(want of ik even wilde rechtzetten dat het niet om van die mietjesachtige deathmetal ging, maar om echtemannenBLACKmetal...)

BamBuFan1
27 juli 2006, 21:43
nee: My music killed the guinea pig of the little girl next door..
veel te lange bandnaam, zeker voor blackmetal..
(want of ik even wilde rechtzetten dat het niet om van die mietjesachtige deathmetal ging, maar om echtemannenBLACKmetal...)

Hmmm, "I sacrificed next doors guinea pig to Satan" dan?
(Alhoewel ik "My music killed the guinea pig of the little girl next door" toch best een pakkende naam vind)

Put
28 juli 2006, 12:54
dat wel. maarja.. dat metal gedoe blijft toch altijd wel een beetje triest..

vind jij .... ik neem aan dat je sminck en al die troep bedoeld .. daar ben ik ook niet zo van ... maare een beetje dimmen jij he

GunMetalBlue
30 juli 2006, 23:42
Hmmm, "I sacrificed next doors guinea pig to Satan" dan?
(Alhoewel ik "My music killed the guinea pig of the little girl next door" toch best een pakkende naam vind)

Country! YEAAAAAAAH!!!!
Black metal! BOEEEEEEEEEEEEEEEH!!!!

==> Ik geloof niet in God, dus ook niet in Satan, waarom snappen mensen niet dat atheist zijn zoveel makkelijker en logischer is? en je hoeft er niet eens voor na de kerk! kerstmis krijg je er toch gratis bij :p

Henk_De_Wombat
30 juli 2006, 23:54
Triest verhaal ja. Wat een sukkels, muziek maken (baggerherrie nog wel) in bijzijn van dieren! :angry: