PDA

View Full Version : Take Me In



basswasp
26 juli 2006, 14:36
Nieuwe nummers voor de band werk ik vaak uit door ze helemaal op te nemen. Vaak speel ik ook nog wat extra instrumenten in en zorg ik dat er ook nog een beetje als 'muziek' naar luisteren is, ipv alleen een rauwe demo.

De laatste demo die ik heb gemaakt, klinkt volgens de gitarist zo goed dat ik 'm maar eens kritisch moet laten beoordelen door het forumpubliek. Dus hier issie dan: :)

Take Me In (http://members.home.nl/de.baat/demos/Take%20Me%20In.mp3)

Don Capo
26 juli 2006, 14:43
Jeez, lekker deuntje man. Goed ingezongen ook. Perfect voor bij dit weer. Zou het mooier afmixen inderdaad maar in principe niet teveel roep bij mikkeren hoor. Lekker simpel luisterliedje laten. Nogmaals erg pakkend.

-=JEROEN=-
26 juli 2006, 17:07
tja dit kan je van 2 kanten bekijken, tis allemaal misschien wat simpel (gitaarslagje, drum/bas partijen), maar dat heeft ook zo zn charme, en als jullie bassist of drummer 't niet veel beter speelt, dan denk ik dat ik deze versie 't leukst vind... aan de andere kant, met band zou dit nog veel leuker kunnen klinken... een trekzak zou hier trouwens heel goed bij passen

wat speel jij eigenlijk in de band?

basswasp
31 juli 2006, 11:31
ik speel bas... en elke noot die ik extra wilde spelen, maakte het minder mooi, dus heb ik het bij de basis gehouden. Een drummer hierbij zou niet slecht zijn.
Ergens zit er ook nog een subtiel orgeltje in. Ik wilde geen enkel instrument er echt uit laten springen. Alles speelt voorzichtig mee aan een wel leuk totaal.


Het nummer komt denk ik het best tot z'n recht om half 2 's nachts, wanneer je alleen naar huis rijdt en er niet veel verkeer op de weg is.

ixque
31 juli 2006, 13:06
Het mag dan simpel zijn maar ik vind het echt lekker klinken.

X-Rated
31 juli 2006, 13:09
Boeie dat het simpel is :D Het klinkt echt heel erg leuk en goed!

Tim1986
4 augustus 2006, 20:23
goed man! ik vind dit echt een leuk nummer
ook de inzet van die solo echt tof! het klopt gewoon.
en zeker nette solo voor een "niet gitarist" als ik het goed begrijp