PDA

View Full Version : vers van de pers: opvolger voor de koch studiotone



rupke
25 juli 2006, 21:50
Hoi,

ik hab vanmiddag gebeld met Koch ivm een plok die ik hoor bij het schakelen van OD naar clean terwijl ik op overdrive het geluid laat uitklinken en dan schakel. Dat schijnt normaal te zijn en ik moet er op letten met schakele. Ik vertelde dat ik dat wel erg jammer vond.

HIj had wel nieuws.

Ze zijn op dit moment gestart met de ontwikkeling van een opvolger van de koch studiotone. ik weet geen details maar hij wist me te vertellen dat het een 40 watt versterker wordt. Het plok probleem zou er niet meer zijn in deze versterker dus ik neem aan dat het minimaal een tweekanaals versterker wordt.

hij wist me te vertellen dat deze ovolger van de studiotone eind volgend jaar zomer op de markt komt.

Vetttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Greetz Rupke

timgte
25 juli 2006, 22:26
da's inderdaad nog eens vers van de pers :D

Vette sjit hoor

morris
25 juli 2006, 22:41
Hoi,

Het plok probleem zou er niet meer zijn in deze versterker dus ik neem aan dat het minimaal een tweekanaals versterker wordt.


Nou, dat hoeft niet, want met een éénkanaals versterker heb je dat probleem ook niet. :satisfie:

Morris

Sorry, tís warm en ik ben melig ... carry on!

armageddon
25 juli 2006, 22:52
Nou, dat hoeft niet, want met een éénkanaals versterker heb je dat probleem ook niet. :satisfie:

Morris

Sorry, tís warm en ik ben melig ... carry on!

Eh, lees nog eens heel goed wat ie nou schrijft....eigenlijk letterlijk hetzelfde als wat jij zegt :)

morris
25 juli 2006, 22:55
Eh, lees nog eens heel goed wat ie nou schrijft....eigenlijk letterlijk hetzelfde als wat jij zegt :)

Zucht... moet ik nou alles gaan uitleggen???

te warm....

Punt
25 juli 2006, 22:57
Dat lijkt me een leuke versterker voor mij volgend jaar! :)
Of zou die lekker toon van de Studiotone niu juist door dat ene kalaanl komen???

Less is more, weet je wel..

gradje pbc
25 juli 2006, 23:42
ik heb ook gehoord dat ze met een 4 kanaals versterker bezig zijn
met NOS onderdelen. Deze versterker heeft de knoppen onder en de
buizen boven zoals ik dat het liefst zie.
ben errug benieuwd....

casper innosence
26 juli 2006, 00:24
volgens mij heeft dat model hier al een keer gestaan. fotos van die duitse beurs.

Dweezman
26 juli 2006, 08:16
ik heb ook gehoord dat ze met een 4 kanaals versterker bezig zijn
met NOS onderdelen. Deze versterker heeft de knoppen onder en de
buizen boven zoals ik dat het liefst zie.
ben errug benieuwd....

Koch Supernova