PDA

View Full Version : Behringer FCB 1010



minas
25 juli 2006, 15:00
Ik heb een 2de hands fcb 1010 gekocht om mijn g-major en de kanalen van mijn versterker aan het sturen, maar het wilt nog niet echt lukken.

Als ik hem probeer te resetten door 1 + 6 te gelijk in te drukken gebeurd er helemaal niets.
En bij de Self-test-mode 1 + 3 gelijk indrukken gebeurd er ook al helemaal niets.

Doe ik iets fout of is er iets mis met mijn pedaal. Sorry als dit een hele stomme en simpele vraag is.

arjanb01
25 juli 2006, 15:08
Ik heb een 2de hands fcb 1010 gekocht om mijn g-major en de kanalen van mijn versterker aan het sturen, maar het wilt nog niet echt lukken.

Als ik hem probeer te resetten door 1 + 6 te gelijk in te drukken gebeurd er helemaal niets.
En bij de Self-test-mode 1 + 3 gelijk indrukken gebeurd er ook al helemaal niets.

Doe ik iets fout of is er iets mis met mijn pedaal. Sorry als dit een hele stomme en simpele vraag is.

Bij de Behringer hoef je niks te resetten. Ik heb zelf ook een tc g-mayor met dit pedaal erbij.
Het volgende moet je doen:

Sluit de midikabel aan in de juiste ingang (volgens mij is dat op het pedaal de buitenste driepolige ingang).
Vervolgens zet je de g-major aan en kun je met de pedalen al de boel aansturen ! Zo werkte het bij mij.

Ik denk dus dat je de midikabel verkeerd hebt aangesloten. Check ook ff waar je de pre-amp in en pre-amp out op je versterker hebt doorgelust naar de g-major, ook handig. ff de manuals lezen dus !

Succes !

minas
25 juli 2006, 15:09
Sorry ben er achter 1 minuut later. Moest hem aanzetten terwijl je de 1+6 of 1+3 indrukte.

Topic kan verwijderd worden. Sorry.