PDA

View Full Version : Groningen Blues gitaristen/muzikaten



Kamicolo
24 juli 2006, 12:55
Hallo,

Ik ben 19 jaar en opzoek naar eigenlijk andere gitaristen of muzikanten die net als mij het liefste blues/rock spelen. Leeftijd maakt niet uit maar liefst wel dat je in de stad Groningen woont. Ik speel zelf veel van Clapton en hou ook van rock spelen. Ik zou ook wel andere stijlen willen spelen maar voorkeur gaat uit naar blues en rock.

Het gaat mij er vooral om dat ik van andere gitaristen kan leren en leren samen spelen (eventueel een band). Ik zou het liefst beginnen om samen nummers proberen te coveren. Eigenlijk de artiesten waardoor ik blijf gitaar spelen zijn Clapton en J.J. Cale.

Als dit je wat lijktstuur me een email
of voeg me toe op msn:
diederik050@hotmail.com

Grtz.

Kamicolo
5 augustus 2006, 16:47
nog niet veel reactie dus maar een schop omhoog

syts
6 augustus 2006, 00:32
chech even je prive berichten dan...

haha

groetjes

Hempo
11 augustus 2006, 17:31
kun je ook zingen dan?

Kamicolo
30 augustus 2006, 17:20
kun je ook zingen dan?

nee, niet zo goed

er mogen nog wel meer mensen reageren... ;)

Kamicolo
8 november 2006, 13:17
nog steeds zoekende..:)

OJJVZ
11 maart 2007, 00:07
Ik kan wel blues tokkelen op de bas :P interesse in n bassist? (toch wel onmisbaar bij blues vaak :P)
Ik ben ook wel Blues en Rock fan, 17 jaar (in april 18 )
(woon id stad groningen)

OJJVZ
18 maart 2007, 15:10
geen interesse neem k aan?

Bassbitch
18 maart 2007, 15:20
Hou 's op met oude topics kicken joh! :eek:

OJJVZ
19 maart 2007, 14:13
is nogmaar n week oud jah. en k wou antwoord
laten we dan voortaan maar helemaal nix meer zeggen, als je nieteens meer wat zinnigs wag posten in een topic dat nogmaar een weekje oud is.

drap
19 maart 2007, 14:17
chech even je prive berichten dan...

haha

groetjes

Ah... Er wordt me plots meer duidelijk...

Kim Wilson
19 maart 2007, 14:18
is nogmaar n week oud jah. en k wou antwoord
laten we dan voortaan maar helemaal nix meer zeggen, als je nieteens meer wat zinnigs wag posten in een topic dat nogmaar een weekje oud is.
Een week!? Kijk even hoe oud post nummer 6 is, vlak voor jouw eerste reactie (die idd een week oud is).

OJJVZ
20 maart 2007, 00:17
ja, maar dr werd alleen maar over mn 2e gezeken.

en in die eerste wou k alleen ff checken of ie nog iemand zocht, want er stond dat ie nogsteeds zoekende was, bassisten zijn soms moelijk te vinden, dus had ja heel goed gekund dat ie 4 maand zonder bassist zit.