PDA

View Full Version : Ampeg reverberocket of Marshall MG 100 DFX



Wouter!
24 juli 2006, 11:14
Hey,

Ik wil al een tijdje een nieuwe versterker kopen, bij Feedback had ik de marshall mg 100 DFX (100 watt) zien staan voor €399,- maar gisteren zei een neef dat hij nog wat versterkers had staan en dat hij de ampeg wel wilde verkopen omdat hij er niet meer mee optrad en het te luid was voor een woonkamer. De Ampeg (50 watt) heeft vorig jaar op marktplaats gestaan voor € 550,- en ik kon hem overkopen voor €400,- maar ik heb de Ampeg nu hier want ik mocht er wat mee spelen en kijken of het wat was.

Wat vinden jullie de beste versterker voor mij?

Groeten!

paulusdeBKB
24 juli 2006, 11:59
Hallo? Als je de Ampeg thuis hebt staan en de Marshall in de winkel hebt geprobeerd dan heb je zelf toch wel een goede indruk van welke versterker het beste bij je past? Aangezien de Ampeg een buizencombo is, en de Mashall transistor, zou ik het wel weten: de Ampeg.

interessander
24 juli 2006, 12:10
Lijken mij ook twee heel verschillende versterkers (los van buizen vs. transistor) en ik zou het ook wel weten: de Ampeg!

Mitch
24 juli 2006, 12:54
Dit is echt de grappigste vergelijking sinds tijden.
Wat de beste versterker voor jou is kunnen we niet bepalen, want je hebt niet verteld wat je er mee wil doen (thuis, optreden, oefenruimte, stijl van muziek, etc.)

Kijk, op basis van de amp zelf zal iedereen in koor roepen: de Ampeg, maar misschien vind je het Marshall logo alleen al tien keer toffer dan die hele Ampeg bij elkaar. Dan is die dus qua kick-factor voor jou de beste. Geef 's wat meer info !

Wouter!
24 juli 2006, 12:58
Dit is echt de grappigste vergelijking sinds tijden.
Wat de beste versterker voor jou is kunnen we niet bepalen, want je hebt niet verteld wat je er mee wil doen (thuis, optreden, oefenruimte, stijl van muziek, etc.)

Kijk, op basis van de amp zelf zal iedereen in koor roepen: de Ampeg, maar misschien vind je het Marshall logo alleen al tien keer toffer dan die hele Ampeg bij elkaar. Dan is die dus qua kick-factor voor jou de beste. Geef 's wat meer info !

Ik wil de versterker gebruiken voor optredens en wil er pop/rock (geen hardrock) mee spelenmaar het gaat me totaal niet om een logo ofzo (das allemaal bijzaak)