PDA

View Full Version : Rebote Delay printje



JER00N
22 juli 2006, 23:01
Op tonepad.com kwam ik de Rebote 2.5 Delay tegen: http://www.tonepad.com/project.asp?id=51.

Ik heb altijd al een delaypedaal gewild maar die dingen zijn vaak nogal duur, daarom wou ik bovenstaande effect bouwen.

Probleem voor mij is alleen het printje, ik heb zelf niet echt de spullen en de kennis/ervaring om deze zelf te etsen. tonepad.com levert die print ook maar dat kost $14 exclusief shipping (wat waarschijnlijk nog veel duurder is).

Heeft iemand misschien nog een printje van de Rebote delay? Volgens mij werd er hier ook regelmatig het e-mail adres gegeven van een kerel die voor een paar euro printjes voor je kon etsen maar ondanks meerdere zoekpogingen heb ik hem niet kunnen vinden...

Dirk_Hendrik
23 juli 2006, 09:34
Shipping fee is the same to anywhere in the world.


2 dollar dus.
Houd er rekening mee dat een gedeelte van het bestaan van Tonepad voortkomt uit de verkoop van die PCB's. Hun prijzen zijn vrij realistisch.

Lucluc
23 juli 2006, 13:17
Je kan ook overwegen een printje van BYOC te bestellen bij de Gier gitaarbouw.

Brammibal
28 juli 2006, 14:13
Ik moet zeggen, ik heb laatst een vriend geholpen met een printplaatje maken (voor een tubescreamer). ..en het was niet echt moeilijk, op newtone staat een goede beschrijving, en kan je alle dingen die je nodig hebt, op het fotopapier na bestellen.