PDA

View Full Version : Bassist omgeving Wageningen.



Goose
22 juli 2006, 21:08
He,

Ik ben opzoek naar een band. Ben bassist, redelijk wat band ervaring. Laatste echte band was Loot uit Utrecht. Heb eigen apparatuur:
-Lakland bass 5 snaar.
-Orange buizen bak.
-Ampeg SVT 6x10".
Zoek iets in de rock, stoner, power, noise, wave muziek. Kortom mooie geluiden en mooie nummers. Heb niet echt vervoer voor m'n set dus een vaste oefenruimte zou fijn zijn.

Greets Lex.

Goose
2 augustus 2006, 16:50
Mmm geen reactie? Ik dacht dat er nog wel gezocht werd naar bassisten....

E-J
2 augustus 2006, 19:42
Als je nou wat meer in het zuiden woonde...helaas :confused:

Goose
15 augustus 2006, 16:59
Kick kick kick
Bassist zoekt band dus. Omgeving Wageningen Ede Veenendaal enz enz enz.

Goose
24 augustus 2006, 17:13
Again Kicker the kick.

Brammibal
25 augustus 2006, 23:14
Ik woon ook in wageningen, speel elektrische gitaar. Maar ik speel pas 2 jaar, niet wat je zoekt waarschijnlijk. Ken je onze wageningse Killer Bananazz ? en Type 2 ?

Pat85
28 augustus 2006, 09:53
ik heb t er al eens met je over gehad, maar werd niks dus...hoop dat je nu meer succes hebt, dusveel succes verder:)

Goose
28 augustus 2006, 16:56
He IbanezMusician & Brammibal,

@IbanezMusician: ja contact was wat verwaterd ofzo geloof ik, we zaten geloof ik met het probleem van geen oefenruimte hebben. Wat zijn je muziek stylen ook alweer?

@Brammibal, vertel is wat meer over je zelf, of.....kom binnenkort eens langs Unitas. Zit daar behoorlijk vaak. Komend weekend niet en de daarop 3 volgende weken, want dan zit ik Portugal. De killer B en Type 2 ken ik wel ja. Killer B is een bekent bandje bij Unitas, ze oefenen daar. Type 2 heb ik nog geholpen met Kabaal am Gemaal met 5 Mei.

Greets Lex.

Brammibal
28 augustus 2006, 18:02
Hee,
Ja, we kennen elkaar waarschijnlijk wel van gezicht. Ik kom weleens in Unitas, maar eigenlijk alleen als er iets bijzonders is.
Ik ben 16 met met een soort blond afro kapsel. Nja, gewoon veel krullen. (meh meh , ha ha ha ha.)

Loot heb ik geloof is gezien op Kabaal Regionaal.

Ik denk dat het leeftijdsverschil iets te groot is .. :stop:

Pat85
1 september 2006, 10:34
He IbanezMusician & Brammibal,

@IbanezMusician: ja contact was wat verwaterd ofzo geloof ik, we zaten geloof ik met het probleem van geen oefenruimte hebben. Wat zijn je muziek stylen ook alweer?


t probleem was behalve dat we geen oefenruimte wisten (behalve die jam avonden in wageningen wat voor mij niet te doen is op zaterdag) dat ik te jong was (nu nog steeds slechts 21) en geen ervaring heb in een band...

Goose
17 september 2006, 19:33
Ik blijf me zelf aanprijzen.....
Nog even en ik wordt een pooier van mijzelf......

Er zijn toch wel wat bands in de omgeving Wageningen, Veenendaal, Ede, Arnhem, Amersfoort enz enz die nog een bassist zoeken?

Just let me know.

Goose
16 oktober 2006, 17:33
Bump again......

Brammibal
16 oktober 2006, 19:33
Begin gerwoon zelf een band en ga een drummer en een gitarist zoeken

Goose
17 oktober 2006, 18:49
Ben al bezig met 2 bands. Maar zoek ook nog een band die wat gevordert is.

fretboardtoash
4 maart 2007, 23:12
ik woon in rhenen en net vandaag is mijn ex-huidige band ermee uitgescheid dus ik ben wel druk op zoek een nieuwe band te vormen als je interesse hebt graag. ik woon in rhenen dus dat is redelijk dichtbij, mijn stijl is richting classic rock en ik speel met m'n vingers dus dat resulteerd in redelijk unieke muziek omdat t veel meer mogelijkheden biedt. waar liggen jouw interesses?

queststar
2 mei 2007, 15:06
Zoek je nog steeds?

Wij in ieder geval wel ;-)
Onze band, Icaros, zoekt 'n redelijk getalenteerde bassist die niet vies is van 7/8e maten en af en toe een mini-solootje. We repeteren in Oss, en d'r rijdt een auto vanuit Utrecht daarheen.

Icaros schrijft eigen nummers, en die zitten in de powermetal / symfo progrock.
Zie http://www.icaros.nl of email linda@icaros.nl voor meer info!

bollocks37
14 juni 2007, 16:50
@Goose

je hebt een pm!

bollocks37
14 juni 2007, 17:04
pff zie dat dit een erg oude thread is :(

skapelski
3 januari 2009, 03:26
Hey,

ik zie dat het al een tijdje geleden is ;) . Mijn vraag is of je nog bandloos bent? Zo niet is de band die we nu opstarten wat voor jou. We komen o.a. uit Ede en Utrecht en hebben al aardig wat podium ervaring (Dewi Idols, Epica, Mindfold, Borush etc waren de bands waar de muzikanten in het voor prog. van stonden).

De richting die we op gaan is erg breed qua wat we luisteren, maar dat vormt snel genoeg. Mudvayne, Nickelback, Stereomud, Disturbed, AlterBridge en bijv Silverchair zijn bands waar we door beinvloed zijn.

Hoop snel iets van je te horen!


Greetz Sander