PDA

View Full Version : Pearl Jam



CowGuitar
22 juli 2006, 18:58
Wie gaat er toevallig nog meer naar Pearl Jam, 29 augustus :) ?

guitarchris
22 juli 2006, 20:04
ik moet nog ff groepje regelen want ik vind ze echt te gek en wil heel graag heen!!! hebben zulke goede nummers niet normaal

drap
22 juli 2006, 22:31
Klopt het trouwens dat de drummer van Pearl Jam de ex drummer is van de Peppers?

CowGuitar
22 juli 2006, 22:41
voor zover ik weet is het de ex-drummer van Soundgarden

savecracker85
22 juli 2006, 23:53
Jack Irons (ex-pepper) heeft idd wel een tijdje bij pearl jam gedrumt maar nu niet meer.
Hij kan dat lange touren niet echt aan. Mentaal niet zo sterk, das de reden dat hij bij de peppers stopte en ook bij PJ

drap
23 juli 2006, 00:47
Jack Irons (ex-pepper) heeft idd wel een tijdje bij pearl jam gedrumt maar nu niet meer.
Hij kan dat lange touren niet echt aan. Mentaal niet zo sterk, das de reden dat hij bij de peppers stopte en ook bij PJ

Aha, het verhaal klopt dus deels. Ik weet niet meer waar ik het vandaan heb, maar hij heeft er dus wel gedrumd. Jack Irons heette die gek inderdaad. Dat nou juist ik dat niet meer wist

schizo910
23 juli 2006, 12:19
voor zover ik weet is het de ex-drummer van Soundgarden


Klopt na Jack Irons is Matt Cameron de drummer van SoundGarden gaan drummen bij Pearl Jam. Eerst als invaller en later als vast bandlid.

Bram+
23 juli 2006, 12:31
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=73227

guitarchris
24 juli 2006, 17:20
Aha, het verhaal klopt dus deels. Ik weet niet meer waar ik het vandaan heb, maar hij heeft er dus wel gedrumd. Jack Irons heette die gek inderdaad. Dat nou juist ik dat niet meer wist

hij heeft bij drie albums gedrumd..en ook drie tours meegedaan...

Calimethar
25 juli 2006, 01:38
Ik ga ook naar Pearl Jam en ik heb er veel zin in. Ik ben benieuwd of ze nog net zo energiek zijn als vroeger, of dat de jaren beginnen te tellen.

CowGuitar
25 juli 2006, 10:26
ze zijn volgens mij wel ietsje minder energiek, maar dat maakt niet uit, de muziek is nog steeds top :cooler:
en wij als publiek bepalen natuurlijk ook een groot deel van de sfeer.
ik ga helemaal los als ze alive gaan spelen :p

Bram+
25 juli 2006, 11:10
Ik kan je wel vertellen dat je daar niet té hard op moet hopen, want die spelen ze lang niet iedere keer.

CowGuitar
25 juli 2006, 12:23
ze doen hem wel vaak als toegift, maar ik bereid me inderdaad ook voor op een teleurstelling en hoe meer ik dat doe, hoe meer ik uit me dak ga als ze 'm toch spelen :p

Bram+
25 juli 2006, 12:24
Als toegift? Die toegiften beslaan bij hun de halve set, hehe.

CowGuitar
25 juli 2006, 12:38
lol ja :p maar echt als allerlaatst bedoel ik

Bram+
25 juli 2006, 12:41
Ik weet niet waar je dat vandaan hebt, maar ze sluiten (bijna) altijd af met Rockin' In The Free World en Yellow Ledbetter, Degene die dat tegen jou verteld heeft, mag je van mij een leugenaar noemen:P

CowGuitar
25 juli 2006, 12:47
Gewoon internet, en ik zie het best vaak staan dus geloofde ik het maar :p.
Die 2 nummers vind ik trouwens ook geen straf om te horen, om het dan nog compleet te maken moeten ze eigenlijk Even Flow ook doen, maar die spelen ze echt bijna nooit meer geloof ik :( .

Lipstickboy
27 juli 2006, 16:50
Op de officiele Pearl Jam site zijn die setlists te vinden en daar staat toch eigenlijk altijd wel Alive bij.

Lipstickboy
27 juli 2006, 17:43
Je hebt het helemaal mis;) Mijn band heet The Pick And Lick Lipstickboys. :rockon:

guitarchris
27 juli 2006, 18:05
ik ga ook heen!!!jeej alleen btj jammer dat ik tribuneplekken heb..maja is niet anders ga toch rocken in the free world :gitarist:

Bram+
27 juli 2006, 18:19
Op de officiele Pearl Jam site zijn die setlists te vinden en daar staat toch eigenlijk altijd wel Alive bij.
De helft van de sets ja.

Corduroy
18 augustus 2006, 01:28
TUURLIJK ga ik er ook heen. Staanplaatsen. Heerlijk. Heb er echt zin in!!

Mike McCready
22 augustus 2006, 18:43
Gewoon internet, en ik zie het best vaak staan dus geloofde ik het maar :p.
Die 2 nummers vind ik trouwens ook geen straf om te horen, om het dan nog compleet te maken moeten ze eigenlijk Even Flow ook doen, maar die spelen ze echt bijna nooit meer geloof ik :( .
Even Flow nooit? Hmm, dat nummer spelen ze echt zowat ieder optreden. Is het nummer wat ze het vaakst live gespeeld hebben (561x van de 715 shows die ze ooit hebben gespeeld) en ze spelen hem tegenwoordig nog steeds. Wel een stukje sneller, maar toch.
Ik sta in het voorste vak en de dag erna in Antwerpen ook. Heb er zin in!
Heb Wolfmother expres gemist op Lowlands, ben daar ook wel benieuwd naar... cd klinkt goed!

Don Capo
28 augustus 2006, 15:07
Morgen is het zover!!! Jaja, tuig vandaag al richting Arnhem, lekker bij de moeders slapen,decent food and shelter. Morgenmiddag een beetje op de Korenmarkt hangen, vriendjes en vriendinnetjes opwachten en hup het feestgedruis in. Kan niet wachten. voor de mensen die na het concert nog wat willen drinken in Arnhem kan ik Dollars op de Korenmarkt aanraden. De rest van de cafe's zijn over het algemeen rb of skihutten, DOllars heeft live muziek. Iedereen die ook gaat VEEL PLEZIER!

Mike McCready
28 augustus 2006, 19:14
Ik ga daarna ook nog even de stad in. Bedankt voor de tip. Daarna meteen door naar Antwerpen ;-)

Arjo
29 augustus 2006, 10:32
!!!!!!!! :D Vanavond :D !!!!!!!!!

Ik heb er zin in !!!! :rockon:

Dude
29 augustus 2006, 11:09
VERDOMME ik heb 2 sta plaatsen bemachtigd en ja hoor,... bart is 1 keer in de 5 jaar ziek, en dat is dus vandaag (+gisteren)... vette buikgriep en vanacht kotsen kotsen kotsen...


MOOI KUT !

Arjo
29 augustus 2006, 11:29
das zeker kut man

ik ken dat soort dingen ja, ben zelf gister door m'n rug gegaan :( , ff een pilletje erin vanaaf en gaan, morgen zien we wel weer :D (ben nu wel heel blij met onze zit plekken)
want echt NO F*CKING WAY dat ik dit mis :D

new deep
29 augustus 2006, 14:17
Ben benieuwd vanavond.... zal vast de reis waard zijn

Dude
29 augustus 2006, 22:21
jaja het was fucking fantastisch....

ik wil het niet weten,

of stiekem eigenlijk wel,