PDA

View Full Version : 5-Watter buizen van Peavey ....



zeppo
21 juli 2006, 21:36
Zojuist gevonden op de site van Peavey: de aankondiging van hun eigen Class A 5 Watt buizenversterker.

Hij is uit de ValveKing serie, en wordt dus gemaakt in China.
Ik gok er op dat dit het speeltje is waarover ik Joe S. laatst in een interview over hoorde.

Verwachtte datum eind 2006.
Ben benieuwd wat dit moet gaan kosten. Het is Peavey, dus echt duur zal het niet zijn.

linkje (http://www.peavey.com/news/article.cfm/action/view/id/210/20061407.cfm)

paulusdeBKB
22 juli 2006, 03:21
Geinig... ampje ziet er wel cheapo uit imho.

zeppo
22 juli 2006, 11:23
Nou, vormgeving is hetzelfde als de rest van de Valveking serie, en vormgeving is een kwestie van smaak.
Nou weet ik dat er een heleboel gitaristen onder ons zijn die liever niet met Peavey gezien willen worden, maar ik heb daar geen probleem mee.

BLOK182
22 juli 2006, 12:28
Vind em er wel leuk uitzien. Ben benieuwd wat ie kost!

Mitch
22 juli 2006, 13:38
Blijkbaar de nieuwe rage na de Epi Juniors. Wel jammer dat ze dit soort ampjes dan weer uitrusten met een 8"speakertje, maar ja.

BLOK182
22 juli 2006, 13:57
Als ze nu ook eens allemaal widely avaible waren als head...:-)

Mitch
22 juli 2006, 14:19
Zal alles met marketing te maken hebben. Dit soort amps is volgens mij vooral bedoeld voor de beginnende gitarist die best eens over buizen wil spelen en hoeveel hebben daarvan een cab ?
Aan de andere kant zullen er ongetwijfeld een hoop gevorderde/verwende gitaristen zijn die denken: goh, da's goedkoop, daarkun je 'm niet voor laten staan :D Met name die groep zal liever een head willen. Misschien trouwens niet allen voor de heb, maar ook wel als backup.

BLOK182
22 juli 2006, 14:58
Of voor thuis te rommelen omdat de halfstack vaak ergens opgeslagen / in de oefenruimte staat (zoals ik dus:p)

Predator
24 juli 2006, 13:31
Zojuist gevonden op de site van Peavey: de aankondiging van hun eigen Class A 5 Watt buizenversterker.

Hij is uit de ValveKing serie, en wordt dus gemaakt in China.
Ik gok er op dat dit het speeltje is waarover ik Joe S. laatst in een interview over hoorde.

Verwachtte datum eind 2006.
Ben benieuwd wat dit moet gaan kosten. Het is Peavey, dus echt duur zal het niet zijn.

linkje (http://www.peavey.com/news/article.cfm/action/view/id/210/20061407.cfm)Satch gebruikt em inderdaad las ik laatst in een interview. Hij heeft em zelfs gebruikt op zijn nieuwe album, in welke song weet ik niet. Verder gebruikt hij een gemodificeerde 5150 en een standaard JSX.