PDA

View Full Version : Laney VC30 2x10'' Soundclips!



nielsnielsniels
20 juli 2006, 20:44
Me Roger Mayer Axis Fuzz heeft het helaas begeven :angry:
maar goed, ik heb garantie :cooler:

Alles opgenomen met een gamersheadset en CoolEdit Pro.

Ik laat de Clean channel en het Drive Channel horen.

Ik heb maar besloten om me effecten ook te laten horen voor degenen die misschien geïntereseerd zijn in deze; Dunlop Crybaby en de underdog ;
Boss Ultra Distortion ( jaa, die van 20 piek , maar ze klinken verdomd goed!)

Niet letten op het slordige spelen :satisfie:, alles is dus opgenomen met ene LANEY VC30 2x10'' en de bijbehorende Footswitch in LO input, er wordt veel geswitched tussen Clean en Drive Channel, en Reverb/Geen Reverb
(Bright knopje stond aan)
(Bij de clip Boss Ultra Distortion switch ik op het eind van LO naar HI input)

De bovenste 3 moet je hebben :

Update Deze moet het dan zijn : http://www.soundclick.com/bands/pagemusic.cfm?bandID=522913

Toaster
20 juli 2006, 21:15
ik moet eerst een wachtwoord en gebruikersnaam invoeren ????

Satriani
20 juli 2006, 21:51
Mwah, no offence dude maar van wat ik hoor op deze samples klinkt m'n fender deluxe 85 beter. Had je em heel zacht staan ofzo?

nielsnielsniels
20 juli 2006, 21:59
Ja ik had hem heel zacht staan en door soundclick klinkt het ook al brak,
maar als je hem in het echt hoort klinkt het stukken beter, ik vond de clips zelf ook niet zo.

E-J
20 juli 2006, 22:07
Ik vind het zelf zeker lekker klinken Niels :) Mooie geluidjes! Klinkt heel erg mooi smooth en strak, is dit alleen je versterker met je gitaartje?

marter544
20 juli 2006, 22:20
Ik vind het opzich wel lekker klinken, maar het is een buizenbak man, gooi dat ding eens open! Gewoon master op 10, en gain op 10!

nielsnielsniels
20 juli 2006, 22:25
Bedankt voor de reacties, ben zelf ZEER tevreden over de versterker.
Wat vinden jullie van de Boss ?

E-J
20 juli 2006, 23:17
Bedankt voor de reacties, ben zelf ZEER tevreden over de versterker.

Dat telt uiteindelijk alleen :cooler:


Wat vinden jullie van de Boss ?

Klinkt behoorlijk als een fuzz! Alleen klinkt het van 0:32 tot 0:45 wel een beetje erg donker en stukken minder sprankelend (minder mooi in mijn ogen) vergeleken met de rest. Hoe komt dat?

nielsnielsniels
20 juli 2006, 23:25
Dat telt uiteindelijk alleen :cooler:



Klinkt behoorlijk als een fuzz! Alleen klinkt het van 0:32 tot 0:45 wel een beetje erg donker en stukken minder sprankelend (minder mooi in mijn ogen) vergeleken met de rest. Hoe komt dat?

DAt donkere moet het drive channel zijn. Klinkt ook erg donker, maar ik vind zelf dat dat goed is voor powerakkoorden en dat soort dingen.

Het zit zo

Clean channel + boss = Lichte Fuzz , pedaal volume naar beneden kan je akoorden mee doen
Drive channel+ boss is zwaarder geluid, diepe bass, weinig mid met een klein randje

Op me axis Fuzz die GVD kapot is klonk het minder donker en diep..