PDA

View Full Version : Opstarten van een Meidenband in Eindhoven



andreah
20 juli 2006, 20:36
Heyz MuziekFreaks :soul: ,

Mijn naam is Andrea en woon in Eindhoven...
Ik speel zelf een beetje gitaar, en een vriendin van mij bas..
Beiden vinden we het ook erg leuk om te zingen..
Wij leerden elkaar kennen toen onze boyfriends in dezelfde band speelde..
En na een helehoop te hebben gehoord en meegemaakt tijdens de band van onze boys, besloten we zelf maar iets te beginne....

Tenminste, dat hopen we..hahaha...

We zouden het heel erg leuk vinden meerdere meiden te leren kennen die een instrument spelen of een mooie stem hebben(of beiden)...en dan kijken we of het iets wordt...Iedereen is welkom,liefst meiden maar jongens is ook okay, zangers,gitaristen,drummers,bassisten, of want voor instrument dan ook...

We houden persoonlijk van een beetje een rockie stijl :gitarist: , zoals bijvoorbeeld anouk, maar ook met een zachtere :) ,diepere kant...

Het lieft zouden we eigen nummers maken, teksten genoeg op voorraad..hahaha..maar nieuwe iedeen zijn altijd welkom..

Lijkt het je wat? reageer dan ff...en je krijgt zo snel mogenlijk een berichtje terug...

Groetjes X

Andrea

the feable
21 juli 2006, 12:32
Heeej mijn band is net uit elkaar gevallen... Ikzelf ben niet opzoek naar een nwe band ( ben ook geen meisje) maar misschien dat je contact op kunt nemen met onze drummer en violist/zangeres. Zij zijn namelijk wel op zoek naar wat nieuwe contacten. Vrouwelijke gitaristen zul je op dit forum denk ik wel genoeg tegen komen met een beetje geluk.

kijk ook eens op onze site www.la-nemm.com.
Je moet contactopnemen met Sabine Kamphuis (drumster) en/of Sophia Holst ik denkd at op de site wel gegevens staan. Mocht het niet lukken om contact op te nemen mag je me wel ff PM'en of mailen ( joerie_dekker@hotmail.com)

Succes!!

iwamoto
21 juli 2006, 15:55
nou, ze denken soms dat ik een meisje ben, tis dat eindhoven te ver weg is ;) :seriousf:

tabmaniac
22 juli 2006, 22:05
grapjas;):D