PDA

View Full Version : semi akoestische verhaal



TAI
18 juli 2006, 15:31
ik heb laatst 2de hands een Vanderson semi akoestische gitaar gekocht voor iets meer als 3 10tjes, hij was zo goedkoop omdat de hals aan de zijkant wat beschadigt was en hierdoor gingen alle snaren op de 2de fret aanlopen. De grap is dat toen ik thuis kwam ik de snaren eraf heb gehaald, de kam met wat kartonnetjes verhoogd heb en dat toen wonder boven wonder de snaren niet of nauwelijks meer aanliepen, als je heel goed luisterdt loopt de a snaar een kwart seconde aan. :gitarist:
oftewel nu heb ik dus voor iets meer als 3 10tjes een semi akoestische gitaar met een paar gebruikspoorjes die je alleen ziet als je er naar gaat zoeken. :hippie:

Yeah!!

LaurentB
18 juli 2006, 16:12
Ik kreeg laatst een gitaarleerling met een Vanderson voor 160 euro, die ik heel behoorlijk vond klinken en spelen. Hij was dan ook afgeprijsd van 280 euro, was het verhaal.
Prima prijs-kwaliteitverhouding!

kornelius
18 juli 2006, 19:31
gefeliciTAIrd

TAI
19 juli 2006, 12:53
haha thnx :hippie:

--=HANS=--
19 juli 2006, 14:08
Woehahahahahaaaa:seriousf: De kam verhoogt met een paar kartonnetjes, goed man. Er zijn hier gitaristen die menen dat zelfs de hellinghoek waaronder de kam de ondergrond raakt al te horen is en dat je het best fosiel ivoor kunt gebruiken en jij propt er gewoon een paar kartonnetjes in, hahahahahaha.

kornelius
19 juli 2006, 15:38
een reepje van een oud videotheekpasje heeft bij mij ook al eens de truuk gedaan :)

Maar een kammetje van Tirannosaurus-rex ivoor klinkt wel ruiger natuurlijk