PDA

View Full Version : Gegroet



B~Rock
18 juli 2006, 15:34
Hallo,

ik zal me ook maar even voorstellen dan.

Mijn naam is Jesse en ik speel nu sinds begin jaren '90 (een gloriueze rockperiode met Nirvana, Pearl Jam en ander Seattle gebeuren, The Black Album van Metallica, Use your Illusion etc.). Na me de eerste jaren met name met rock en metal beziggehouden te hebben luister ik inmiddels werkelijk naar alles. Om een paar voorbeelden te geven van mijn muzieksmaak: The Beatles, Jimi (goes without saying), Opeth, SRV, Dream Theater (afgezien van het laatste album), Nick Cave, Zappa, Miles Davis... nou ja ga nog maar een tijdje door.

Momenteel ben ik in mijn home-studio een album aan het opnemen (selectie uit de hoeveelheid materiaal die ik inmiddels heb opgenomen) dat bestaat uit dertien tracks in de categorie "Klassieke Rock gekruid met een hoop invloeden uit andere stijlen", en hier en daar een zweverig intermezzo. Hierbij speel en zing ik alles zelf, de drums heb ik maar geprogrammeerd in het kader van "de buren willen ook wat, maar zeker geen buurman met een drumstel". Mijn hoop is eigenlijk om dit in augustus/september af te ronden.

Verder speel ik gitaar in de Brabants-Zeeuwsche ZeBraRock-formatie "Bennie Hek en De Houdoes", met enige regelmaat te horen op omroep zeeland met onze cover van Cash's "Boy named Sue" getiteld: "Een hast die Truus heet".

O ja, voor degenen die het willen weten, ik ben geboren 21-10-1979 en woon momenteel in Tilburg.

Grtz,

Jesse

the feable
18 juli 2006, 16:03
Welkom!
Wat voor gear heb je ?

B~Rock
18 juli 2006, 16:37
Hoi,