PDA

View Full Version : Grunge Band zoekt leden



angrychair
18 juli 2006, 11:52
Hello People

Zanger/Gitarist 25 jaar 6 jaar ervaring zoekt leden (drummer, bassist en gitarist(en)) om een vette grunge band te beginnen.

Het lijkt mij ubervet om eens heerlijk lawaai te maken in de trend van Alice in Chains, Pearl Jam, soundgarden en Nirvana. Ik kan zelf behoorlijk grunge zingen, mijn stem geluid is zeer te vergelijken met dat van alice in chains. Het lijkt me dan ook heel chil om eens wat te gaan coveren van de oude grunge helden...

als je al in een band speelt is dat geen probleem...het gaat gewoon om een gelegenheids band met no strings attached. Ik speel zelf al in een goed draaiende pop/rock band. Dit is puur for fun... tenzij het allemaal wel heel erg goed mocht lopen.

ponq
18 juli 2006, 13:21
omgeving ?

angrychair
19 juli 2006, 17:54
ja dat was ik vergeten

Den Haag/Utrecht/A'dam

de OV vriendelijke randstad :soul:

Buzzy
20 juli 2006, 00:45
Hey, dat lijkt me ook wel vet! :D Ik ben zelf ook nogal into dat genre... speel nu zo'n 2,5/3 jaar gitaar, en daarvoor een jaar of 13 piano. Dat gitaarspelen heb ik zonder lessen aardig onder de knie gekregen met de muziekervaring die ik van de piano heb meegenomen.
Ik ben 20, woon in A'dam, en heb zelf wel de juiste equipment om wat te jammen en voor kleine gigs, alleen geen vervoer (wel OV-kaart ;P).

Groet,
Bas