PDA

View Full Version : is me dat even leuk



iwamoto
17 juli 2006, 19:59
nou, iwa heeft altijd al gas gehad voor de alexi laiho custom, helaas, 3000 euro uitgeven? iwa is wel gek, maar niet dom! maar nu zt ik net te kijken of fuscianti wel echt een edwards model heeft, ziet ik opeens, laiho heeft ook een edwards signature
http://www.espguitars.co.jp/artist/alexi_laiho/index.html
en voor een stuk goedkoper, nou zal ik er ook maar ffe een vraag bijdoen, vooral gericht aan mannen als orpheo, waar zou ik deze het beste in japan kunnen bestellen als ik weer cash heb?

ruben knipping
17 juli 2006, 20:05
die gitaren kloppen niet Alexio heeft een andere andere strepen op de body ect ect.

iwamoto
17 juli 2006, 20:06
die gitaren kloppen niet Alexio heeft een andere andere strepen op de body ect ect.
ja idd, die mannen van ESP zijn gewoon oplichters!!! :seriousf: :seriousf:

robert-gitarist
17 juli 2006, 20:14
Andere strepen?
Die strepe kloppen wel alleen is het bij ESP ingekleurd tussen die lijnen..Bovendien speeld Alexi op tig verschillende ESP's.En heeft ook aantal van die Jackson's gehad.

Gitaro
17 juli 2006, 20:15
Vind je dat niet zonde met enkel een EMG HZtje in de brug? Niet dat dat nou per se iets slechts is, maar ik vind enige veelzijdigheid altijd wel handig.

En die Alexi is een oplichter! Schandalig, dat ze zulke dure gitaren krijgen om van die kutmuziek maken, Something Wild en Hatebreeder, dat zijn nog eens albums :sssh:

iwamoto
17 juli 2006, 20:20
http://www.musamaailma.fi/sivukuvat/allu.jpg
http://www.espguitars.co.jp/artist/alexi_laiho/alexi_laiho_saw_tooth_gold.jpg
http://www.maturantska.com/modules/xcgal/albums/userpics/10370/normal_Img_0323.jpg
http://www.espguitars.co.jp/artist/alexi_laiho/alexi_laiho_scythe.jpg

en nee, normaal ben ik niet zo flauw, maar ik haat dit soort niet onderbouwd gewauwel!

@gitaro, achja, kan er altijd nog iets anders ingooien/frezen he, maar ik wil gewoon graag nog een rhoads achtig model, en die van laiho zijn zo vet!! (ik moet m eigenlijk nog wel ergens testen ivm nekdikte)

Bram+
17 juli 2006, 20:24
Vind je dat niet zonde met enkel een EMG HZtje in de brug? Niet dat dat nou per se iets slechts is, maar ik vind enige veelzijdigheid altijd wel handig.

En die Alexi is een oplichter! Schandalig, dat ze zulke dure gitaren krijgen om van die kutmuziek maken, Something Wild en Hatebreeder, dat zijn nog eens albums :sssh:
Who needs veelzijdigheid? Je hebt niet meer nodig dan je eigen geluid toch (in de ruimste zin van het woord natuurlijk)? En als dat betekent dat je alleen maar een brugelement in je gitaar nodig hebt, is dat toch meer dan genoeg? Ik moet zeggen dat ik ook sporadisch naar het halselement schakel, en dat ik voor een groot deel prima uit de voeten zou kunnen met een gitaar met alleen een brugelement.

robert-gitarist
17 juli 2006, 20:25
Gewoon die vieze Hz eruit halen en een echte EMG inzetten :rockon:

Bram+
17 juli 2006, 20:27
Exact. Klaar.

Gitaro
17 juli 2006, 21:14
Waar laat je die batterij dan bij dit soort gitaren? Dat moet je zeker frezen? Bij mij zit er namelijk zo'n gat achterin, maar die is dus standaard uitgerust met de real deal.

Vroeg ik me nou ook altijd af bij die jackson DXMGs. Waar komt die batterij?

iwamoto
17 juli 2006, 21:15
Waar laat je die batterij dan bij dit soort gitaren? Dat moet je zeker frezen? Bij mij zit er namelijk zo'n gat achterin, maar die is dus standaard uitgerust met de real deal.

Vroeg ik me nou ook altijd af bij die jackson DXMGs. Waar komt die batterij?
echte mannen vrezen de frees niet :)

even nog iets anders
waar is nou die knul met zn grote waffel en zn superdudes profiel die zei dat de esp's niet kloppen?!! waar issie nou?! potverdorie zeg, wat een vreselijke dodo!!!

Dirk W
17 juli 2006, 21:16
ik vind hem er een beetje uitzien als avril lavigne

robert-gitarist
17 juli 2006, 21:23
Haha :D

Battarij komt in de achterkant van de body ;) Ik heb EMG elementen in me LTD Viper zitten en heb ik niet uitgefreest.heb de battarij gewoon bij de potmeters zitten..gaat prima

Gitaro
17 juli 2006, 21:36
Haha :D

Battarij komt in de achterkant van de body ;) Ik heb EMG elementen in me LTD Viper zitten en heb ik niet uitgefreest.heb de battarij gewoon bij de potmeters zitten..gaat prima

Alright, klinkt interessant. LTD :blast:

Orpheo
17 juli 2006, 22:12
waar je deze t beste kunt halen.... duitsland lijkt me. niet heel veel duurder dan laten verschepen uit japan. en andes ishibashi lijkt me (zo heet die toko toch) en anders ebay. ebay is your friend. daar vind je echt van alles.

iwamoto
17 juli 2006, 22:15
waar je deze t beste kunt halen.... duitsland lijkt me. niet heel veel duurder dan laten verschepen uit japan. en andes ishibashi lijkt me (zo heet die toko toch) en anders ebay. ebay is your friend. daar vind je echt van alles.
maar verkopen ze dan edwards in duitsland oh grote orph? welke winkel(s)?

Orpheo
17 juli 2006, 22:25
maar verkopen ze dan edwards in duitsland oh grote orph? welke winkel(s)?

mijn excuses. ik zag niet dat er ook een edwards van was. nee in DL vind je geen edwardsen. dan moet je echt in japan kijken. ishibashi, katanaguitars.com of gewoon ebay

robert-gitarist
17 juli 2006, 22:28
Alright, klinkt interessant. LTD :blast:

Yeah een hele vette LTD!
Een gitzwarte met zwarte hardware ;) LTD Viper50.Goedkoopste model maar zelf verbouwd.Standaart elementen eruit en EMG Zakk Wylde setje(EMG81+85) erin met EMG potmeters.Dots in de hals worden nog keertje vervangen door Iron Cross inlay en trustrod plaatje ligt nu bij de juwelier om mijn initialen erin te laten graveren.Kortom is en word een hele vette plank.Afgesteld op lage stemming(B# staat in nu in).

Orpheo
17 juli 2006, 22:36
Yeah een hele vette LTD!
Een gitzwarte met zwarte hardware ;) LTD Viper50.Goedkoopste model maar zelf verbouwd.Standaart elementen eruit en EMG Zakk Wylde setje(EMG81+85) erin met EMG potmeters.Dots in de hals worden nog keertje vervangen door Iron Cross inlay en trustrod plaatje ligt nu bij de juwelier om mijn initialen erin te laten graveren.Kortom is en word een hele vette plank.Afgesteld op lage stemming(B# staat in nu in).

ik mis hier iets kerel.... ik mis hier iets serieus!


























FOTO"S!!!!!! :D

robert-gitarist
17 juli 2006, 23:03
Zal morgenmiddag voor je een foto maken haha ;)
Ach valt nu weinig aan te zien..trustrod heb ik pas over een tijdje terug.En die Cross inlays komen pas wat later ivm de gene bij wie ik het wil laten doen nog bezig is met andere dingen vandaar ;) Maar zal morgen paar foto's maken :D

Orpheo
17 juli 2006, 23:16
Zal morgenmiddag voor je een foto maken haha ;)
Ach valt nu weinig aan te zien..trustrod heb ik pas over een tijdje terug.En die Cross inlays komen pas wat later ivm de gene bij wie ik het wil laten doen nog bezig is met andere dingen vandaar ;) Maar zal morgen paar foto's maken :D

ja ok. maar ik wil wel een beeld hebben van hoe t er nu ongeveer uitziet he ;)

tabmaniac
17 juli 2006, 23:18
Tabmaniac wil ook een LTD en weet ook al wat zijn volgensde gitaar word..:D

LTD Viper Olympic white:D

MarkS
18 juli 2006, 00:43
Haha :D
Battarij komt in de achterkant van de body ;) Ik heb EMG elementen in me LTD Viper zitten en heb ik niet uitgefreest.heb de battarij gewoon bij de potmeters zitten..gaat prima
Maar deze gitaar met slechts 1 volumepotje heeft denk ik te weinig ruimte om een 9-Volt blokje kwijt te kunnen. Bij mijn ouwe Strat ging dat trouwens wel makkelijk. Kon ik bijna nog een extra reserve-batterij kwijt http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon10.gif

vulvasonic
18 juli 2006, 00:57
Iwa.........., zoveel geld en dan zo weinig gitaar!
Mis ik iets? :o

Kim Wilson
18 juli 2006, 08:16
Koop dan lekker een Jackson V, met twee elementen. Serieus, hier ga je toch niet een berg geld voor betalen?

iwamoto
18 juli 2006, 10:08
Iwa.........., zoveel geld en dan zo weinig gitaar!
Mis ik iets? :o
het is vooral het laiho gevoel denk ik, maar hé, even voor de duidelijk, ik koop hem nog lang niet, ik was gewoon heel blij m te zien, en als ik er n keer het geld voor heb, nu, waarom niet? :)