PDA

View Full Version : Peavey Chorus 400



tabmaniac
17 juli 2006, 15:44
iemand ervaring met deze dingen?
ik kan namelijk mijn pignose g40v all tube ruilen tegen de chorus 400..
eerlijke ruil?

Mufftin
17 juli 2006, 16:05
het is bijna dezelfde versterker wat toen ook mee was naar Nijverdal alleen deze is volgens mij groter. Kwa geluid is die bijna hetzelfde, volgens mij is deze zelfs ouder.

dml
17 juli 2006, 16:10
Het is de voorloper van deze:
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=gitvers&md=details&id=63313

Joey Handsome
17 juli 2006, 19:28
Wat is er eigenlijk mis met de versterker die je nu hebt? Waarom wil je er vanaf en waarom zou je hem tegen deze willen ruilen?

tabmaniac
17 juli 2006, 22:23
ik vind het geluid kut wat ik nu in de versterker heb.. en ik speel in een band waarbij als ik doorlink mijn eigen speaker in de versterker niet meer kan gebruiken.. en dat vind ik erg irritant.. ik ben eigenlijk ook gewoon op zoek naar een versterker met geluid dat voor mij helemaal perfect is en tot die tijd zal ik niet stoppen met wisselen van versterker:D
en buiten dat heb ik ook gewoon geen zin in gedoe met veel pedaaltjes en telkens batterijen halen.. wat dat betreft ben ik gewoon een erg lui persoon:D

Mufftin
17 juli 2006, 22:30
haha i.p.v batterijen kun je ook werken met adapters :P

nielsduursma
17 juli 2006, 23:17
haha i.p.v batterijen kun je ook werken met adapters :P

+1, en je weet dus nu ook al dat de peavey helemaal jou ding is..............

tabmaniac
17 juli 2006, 23:30
nee dat zeg ik.. ik stop niet met wisselen van versterkers tot ik het perfecte geluid voor mezelf heb.. en dat moet ik in het begin allemaal ff aankijken.. zoals de pignose die ik nu heb vond ik in het begin helemaal geweldig.. maar nu vind ik het geluid gewoon saai worden.. het is ook zeker geen miskoop geweest want ik heb er een tijdje plezier van gehad.. maar nu wil ik gewoon weer wat anders;):D

ps: Deryck had ook wel gelijk met die adapter en daar had ik gewoon niet zo snel aan gedacht

nielsduursma
17 juli 2006, 23:32
nee dat zeg ik.. ik stop niet met wisselen van versterkers tot ik het perfecte geluid voor mezelf heb.. en dat moet ik in het begin allemaal ff aankijken.. zoals de pignose die ik nu heb vond ik in het begin helemaal geweldig.. maar nu vind ik het geluid gewoon saai worden.. het is ook zeker geen miskoop geweest want ik heb er een tijdje plezier van gehad.. maar nu wil ik gewoon weer wat anders;):D

ps: Deryck had ook wel gelijk met die adapter en daar had ik gewoon niet zo snel aan gedacht
ik zou eerst veel gaan testen, en goed testen. stel voor dat je die peavey over een maand niet meer tof vind. dat ding blijft niet eeuwig waardevast.

tabmaniac
18 juli 2006, 08:55
nou ikga zometeen weg naar hengelo.. ik zal goed testen (:D) en ik kijk wel of ik met dat ding terugkom..:D

Mufftin
18 juli 2006, 13:32
haahha hengelooo, naja ik hoor het vanaf wel :P en als ik je niet spreek moet je maar ff foto's maken :P hihiih

Mufftin
18 juli 2006, 14:11
haha okee :D altijd makkelijk zo'n fan van een band :P

Wimvdb
18 juli 2006, 19:44
@ Tabak , kan ik je bereiken op msn ?

tabmaniac
19 juli 2006, 14:35
@Wim

ja ik heb je toegevoegd :)