PDA

View Full Version : ook ff voorstelle



imm
17 juli 2006, 14:05
hallow
ik ben imke, 17 jaar.. kijk al een tijdje hier rond en ben ook al een tijdje lid maar zal me nu even voorstellen. speel nu ongeveer 3,5 jaar gitaar.. speel sinds kort in een bandje en vind dat erg leuk:)...schrijf ook zelf tekste vind het erg leuk om zo mijn verhaal kwijt te kunnen)... hmm ik heb 2 gitaren een spaanse en een western...misschien dat ik ooit nog elektrisch aan schaf... voor ons bandje zoeken we nog een gitarist als iemand het leuk lijkt laat maar horen... we komen allemaal uit omgeving van arnhem... verder hmm jah als ik vrage heb stel ik ze wel maar weet het meeste wel volgensmij vind altijd leuk om te leze wat andere doen en vrage:)...
liefs imke

tabmaniac
17 juli 2006, 22:32
welkom:D

gaat wel goed de laatste tijd met de leden van gitaarnet!:D

the feable
18 juli 2006, 14:25
Welkom!!

Ja inderdaad het ledenaantal is wassende :chicken:
Ook steeds meer vrouwvolk!!! En dat moeten we hebben :rockon:

reprisal
18 juli 2006, 17:45
feit :)
welkom

imm
18 juli 2006, 19:42
haha bedankt almaal haha
zijn er echt zo weinig meiden hier?
ik vind juist heel gaaf om gitaar te spele.. heb er heel veel lol in...
misschien dat er nog meer meide volge;)
liefs imke

the feable
18 juli 2006, 22:14
haha bedankt almaal haha
zijn er echt zo weinig meiden hier?
liefs imke

Vooral veel mannen ;)

Waar woon je ergens??

imm
19 juli 2006, 09:43
haaj
ik woon in de buurt van arnhem:)
liefs

Don Capo
19 juli 2006, 10:09
Welkom Imm.

Kom zelf oorspronkelijk ook uit 'Ernhem' ze kunnen daar nog wel wat muzikanten gebruiken.

Aangezien je zegt ook teksten te schrijven zou je wel verwachten dat je gewoon normaal Nederlands KAN schrijven dus doe dat dan ook ajb. Dat weglaten van die 'n' bij elk werkwoord leest enorm vervelend. Maar verder zeer welkom hoor :D

imm
19 juli 2006, 21:20
haaj
ja sorry, kan wel gewoon nederlands:) maar gaat van zelf onbewust maar zal er wat meer op letten:) en ja arnhem kan zeker nog wel een paar muzikanten gebruiken er zijn er echt te weinig:|
liefs