PDA

View Full Version : fake



tomazz
16 juli 2006, 16:53
http://muziek.2dehands.be/markt/muz_instr/15003709-elektrische-gitaar.html

paulusdeBKB
16 juli 2006, 17:01
Waaraan zie je dat?

Me_bigboy
16 juli 2006, 17:05
vraag ik me ook af...
en lijkt het nu zo of is die afdekplaat op de achterkant zo scheef als maar kan?(4de foto)

Aimé
16 juli 2006, 17:08
Misschien aan een paar kleine details ja...
Logo klopt toch al niet :s

tomazz
16 juli 2006, 17:08
Waaraan zie je dat?
ik heb hem na 1 minuut teruggestuurd,dus kzal het wel weten ik had het geluk niet dat er zo'n duidelijke foto's bij stonden, kon dat weekend niet ophalen dus liet ik hem opsturen.Nou ja mooi lesje geleerd.

tomazz
16 juli 2006, 17:09
nu proberen ze hem aan iemand anders te verpatsen echt leuke mensen die verkopers nou ja gelukkig heb ik m'n geld terug

marter544
16 juli 2006, 17:11
Ik had em ook al marktplaats gezien, en hoort dat logo niet ingekleurt te zijn?

paulusdeBKB
16 juli 2006, 17:13
ik heb hem na 1 minuut teruggestuurd,dus kzal het wel weten ik had het geluk niet dat er zo'n duidelijke foto's bij stonden, kon dat weekend niet ophalen dus liet ik hem opsturen.Nou ja mooi lesje geleerd.

Ik wil je bewering niet in twijfel trekken, ik vraag me oprecht af waar je het aan kunt zien.

tomazz
16 juli 2006, 17:23
dat zeg ik ook niet hé paulus,de gitaar is volgens mij uit plastic gemaakt want hij woog echt niks,alles zag er nog slechter uit in werkelijkheid en die koffer waar er sprake van is die was er bij mij niet bij,er zat een garantiebewijs bij dat zo fake was als iets het serienummer op de nek dat zie je toch niet bij een fender usa.ik had hem gevraagt van heb je er geen koffer bij gekregen hij zei nee,toen ik hem wou terugsturen zei ik hem dat ik al argwaan kreeg dat er geen case bij zat aangezien die er standaard bij zit.Hij arriveerde in een kartonnen doos waar made in mexico opstond en dat hadden ze wat doorstreept en het was wel degelijk de doos van die gitaar.

BLOK182
16 juli 2006, 17:40
Maarre, wat vroegen ze er dan voor?

tomazz
16 juli 2006, 17:49
prijs otk dus ik bied 400 nooit te hoog beginnen zeg ik altijd,dat was ok,hangt de verkoper daar zo'n heel verhaal op dat hij niks kent van gitaren enzo (David Gilmour had me nog gewaarschuwd silly me) enn dat hij hem had gekocht in mexico enzo.

ACSlater
16 juli 2006, 18:19
Het feit dat er in de advertentie "op de voorkant staat Fender" duid al aan dat het waarschijnlijk geen Fender is en dat dit bekend is bij de verkoper.

tomazz
16 juli 2006, 18:25
Het feit dat er in de advertentie "op de voorkant staat Fender" duid al aan dat het waarschijnlijk geen Fender is en dat dit bekend is bij de verkoper.

Dat is zeker,bij mij was het even anders.

G.G.
16 juli 2006, 18:49
Dat is zeker,bij mij was het even anders.

je ziet momenteel teveel van dit soort advertenties, er staat geen woord gelogen in. Maar het is weel heel misleidend.

BamBuFan1
16 juli 2006, 20:26
Het feit dat er in de advertentie "op de voorkant staat Fender" duid al aan dat het waarschijnlijk geen Fender is en dat dit bekend is bij de verkoper.

nog veel leuker, de verkoper probeert te suggereren dat hij de b*llen verstand heeft van gitaren waardoor de koopjesjagers meteen denken dat ze beet hebben. Bekende truc.

Als iemand trouwens nog een leuke Gibson Les Paul Special wil: maak €500 over op Western Union-rekening 33.55932.5954 ten name van Loetje Hanglip en ik stuur hem zo snel mogelijk naar je toe.

dejohan
17 juli 2006, 13:36
Ja dit is echt duidelijk fake.
Die serienummer bestaat gewoon niet, en is er op geplakt. USA fender hebben nooit zo'n string tree. de string saddles zijn ook niet zo.

Djeezes dit is echt fucking oplichterij. Blij voor de topicstarter dat hij hem nog heeft kunnen inruilen.

Tony27
17 juli 2006, 14:26
Die gast heeft hem al verwijderd , weg met die rotzooi :rockon:

hendrix2
17 juli 2006, 14:37
Die gast heeft hem al verwijderd , weg met die rotzooi :rockon:
die gast komt misschien ook op gitaarnet ;)
ik heb het wel al vaker gezien, er komt hier in het forum een topic over een fake gitaar, en 24 uur later is ze verdwenen van martkplaats/2dehands...