PDA

View Full Version : ff voorstellen



Bram78
16 juli 2006, 11:25
Hi!
Nieuwe bezoeker van gitaarnet.
Speel sinds een jaar of 13, momenteel alleen op gibsons maar verwacht deze week de verzameling (naja, drie gitaren...) uit te breiden met de musicman luke II. Dus als er virtuozen zijn die veel ervaring hebben met dit instrument en mij er iets over kunnen vertellen???? Graag!

Gegroet,

Bram

iwamoto
16 juli 2006, 14:06
Hi!
Nieuwe bezoeker van gitaarnet.
Speel sinds een jaar of 13, momenteel alleen op gibsons maar verwacht deze week de verzameling (naja, drie gitaren...) uit te breiden met de musicman luke II. Dus als er virtuozen zijn die veel ervaring hebben met dit instrument en mij er iets over kunnen vertellen???? Graag!

Gegroet,

Bram
met je 13e al zoveel gitaren? laat eens een leuke sample horen dan, ik verwacht namelijk dat er wel echt wat uitkomt dan :p verder heel veel plezier hier :hippie:

Bram78
17 juli 2006, 14:58
Tsja, net als het feit dat ik gitaarnet pas laat heb gevonden ben ik ook wat langzaam in het mp3-en van mijn muziek... :sssh:
Maar goed, ik ben hard bezig met de opzet van een studio dus ik hoop snel aan de slag te kunnen!
Heb jij muziek op internet staan? homepage of zo? Altijd leuk om andere gitaristen te horen!

Grtz!

iwamoto
17 juli 2006, 15:06
Tsja, net als het feit dat ik gitaarnet pas laat heb gevonden ben ik ook wat langzaam in het mp3-en van mijn muziek... :sssh:
Maar goed, ik ben hard bezig met de opzet van een studio dus ik hoop snel aan de slag te kunnen!
Heb jij muziek op internet staan? homepage of zo? Altijd leuk om andere gitaristen te horen!

Grtz!
ik had dit laatst ingespeeld met behulp van een backingtrack van hier http://downloads.fayntic.com/users/iwamoto/BTJuni06maardanwilder.mp3 op dit moment ben ik met iets rustigers bezig, als je af en toe bij sounds kijkt zie je het vanzelf

tabmaniac
17 juli 2006, 15:52
klinkt lekker Iwa:)

en welkom naamgenoot:D

tabmaniac
17 juli 2006, 15:53
met je 13e al zoveel gitaren? laat eens een leuke sample horen dan, ik verwacht namelijk dat er wel echt wat uitkomt dan :p verder heel veel plezier hier :hippie:

ik denk dat hij bedoeld dat hij nu ongeveer 13 jaar speeld en niet zelf 13 is;)

iwamoto
17 juli 2006, 16:19
ik denk dat hij bedoeld dat hij nu ongeveer 13 jaar speeld en niet zelf 13 is;)
:seriousf: klote asperger, ja nee dat maakt het wat duidelijker voor mij, ik was al helemaal van, wtf heeft die knul voor ouders en dan ook nog een eigen studio?

tabmaniac
17 juli 2006, 22:31
haha.. was leuk geweest je eigen studio op je 13e:D

iwamoto
17 juli 2006, 22:43
hier trouwens nog ffe n demo vant volgende nummer waar ik aan werk http://downloads.fayntic.com/users/iwamoto/song%20of%20the%20summer%20-DEMO%202-.mp3

Bram78
28 juli 2006, 13:24
haha, ja had leuk geweest! een studio op je dertiende! Maar gezien de 78 achter mijn naam komt de leeftijd van 28 toch wat meer in de buurt. :stop:
Groet!