PDA

View Full Version : *click*



raven_x
16 juli 2006, 00:11
hoihoi mensen ^^

ik ben raven, naja eigenlijk heet ik diane maarja raven is gewoon gaver ^^
en ehm ik ben 16 jaartjes oud en ik woon in oosterhout
en *surprise surprise* ik ben een meisje xD
sjongejonge wat interessant allemaal xD
owjah, ik houd van knuffelen met mensen ^^
maarja weet ik veel ik weet eigenlijk niet echt wat ik hier moet schrijven ofzo xD

tralala, dagdag
*knuffel*
raven_x

hendrix2
16 juli 2006, 00:36
als meisje zal je hier zeker meer dan welkom zijn ;)
veel plezier :)

Bram+
16 juli 2006, 00:36
Oosterhout in Noord-Brabant? Dat wordt oppassen voor Iwamoto dan, die houdt ook van knuffelen en die woont op fietsafstand, hehe.

Welkom!

MrDean
16 juli 2006, 11:52
Welkom,

Wat voor gitaar speel je?

Fox
16 juli 2006, 12:56
Wees welgekomen op dit superforum.
Heb tevens dezelfde vraag als MrDean, met wat voor gear speel je?

Mvg,

Tim

raven_x
16 juli 2006, 13:58
mnaja ik speel geen gitaar (staat ook op mijn profiel ofzo xD) maarja ik zou het wel graag willen spelen alleen ik heb ook al zangles en andere dingen die ik door de week doe dus mijn ouders vinden het niet zo'n goed plan

xx

raven_x

iwamoto
16 juli 2006, 15:05
Oosterhout in Noord-Brabant? Dat wordt oppassen voor Iwamoto dan, die houdt ook van knuffelen en die woont op fietsafstand, hehe.

Welkom!
je ziet wel dat we tilburgs zijn, ik las de 1e post en dacht "hmmm, ik heb wel behoefte aan een fijne knuffel" en toen gingen mijn ogen doorlezen, "hela, dat is makkelijk te fietsen" :seriousf: maar welkom raven :)
als je toch gitaar wilt spelen, moet je even langs goirle gaan, ik had toevallig een leuke foto bij hans stegers laten maken, en toen nog even op een o zo leuke rode richwood tele gespeeld, nou, voor 150 nix te klagen :)
maar oke, genoeg reclame voor de beste reperateur van tilburg en omstreken, welkom welkom diane, en heel veel zomers plezier hier op de SS gitaarnet :)

Lenweë Míriel
16 juli 2006, 17:38
hoi diane

sorry dat ik zo laat reageer ik had gisteren geen zin meer om mijn pc aan te zetten.
dat stukje fietsen was toch best vermoeiend.
ik zie dat je toch al best interresant bent.
nou ja ik spreek je over msn waarschijnelijk nog wel.

Gr Lenweë Míriel

marter544
16 juli 2006, 17:56
Welkom, maar op je foto's zie je der toch ouder uit dan 16 :satisfie:

raven_x
16 juli 2006, 22:17
haay dankjewel voor alle welkomstberichten =D
das echt vet lief =)
maarja ik ben toch echt 16 maar de meeste mensen
die me meemaken of voor het eerst zien denken altijd
dat ik 14 of 15 ben -_-
maar ach xD

xx *knuffel* xx

raven_x

iwamoto
16 juli 2006, 22:21
haay dankjewel voor alle welkomstberichten =D
das echt vet lief =)
maarja ik ben toch echt 16 maar de meeste mensen
die me meemaken of voor het eerst zien denken altijd
dat ik 14 of 15 ben -_-
maar ach xD

xx *knuffel* xx

raven_x
denk maar zo, laatst had ik mn excuus voor een baard weggeschoren, en toen dacht iemand gelijk dat ik 15 was, leuk hoor, als je 20 bent, heel complimenteus.
het zal wel de vloek van brabant zijn ofzo :p

TRC
16 juli 2006, 22:42
Nee hoor, ik ben (bijna!! :satisfie: ) 18 en ik zie er uit als (bijna!!) 18!

:rockon: Ruig hè?


O en ik kom uit Asten dus dat is echt fucking down-under brabant!

Welkom Raven (originele nickname!! :) :chicken: ) veel plezier hier!

raven_x
16 juli 2006, 23:10
dan heb je gewoon geluk xD
nee hoor geintje xP
maarja dankjewel =)
naja ik heb die naam ooit eens in een boek uit de wicca serie gelezen en ik vond die naam echt helemaal geweldig dusja sindsdien vind ik dat ik raven ben xP

*knuffel*
raven_x

laurah
16 juli 2006, 23:13
ik vind het ook wel een stoere naam :satisfie:

hoofd
16 juli 2006, 23:17
ik heb die naam ooit eens in een boek uit de wicca serie gelezen

Ik had je al niet op Edgar Allan Poe ingeschat, hoewel dat toch wel een must is om te lezen als "gothic" zijnde. Tenminste, dat ben je toch? Vampirefreaks enzo..

Anyway, welkom hier op Gitaarnet!

raven_x
16 juli 2006, 23:56
Ik had je al niet op Edgar Allan Poe ingeschat, hoewel dat toch wel een must is om te lezen als "gothic" zijnde. Tenminste, dat ben je toch? Vampirefreaks enzo..

Anyway, welkom hier op Gitaarnet!
naja ik vind mezelf niet echt heel gothic omdat ik ook van andere muziek houd, en niet alleen gothic en ik kleed me ook niet altijd gothic ik bedoel een overzeas of dickies broek met een wijd shirt of een gewoon shirt ofzo is niet echt gothic xD maarja het spreekt me wel aan =)
maarja dankjewel =)
*knuffel* raven_x

TRC
17 juli 2006, 10:05
Maar gewoon ff vraagje:
Ben jij er dan ook zo eentje die zich ergert aan modepopjes met hun gucci brillen enzo???
Zo ja dan vind ik dat echt hypocriet want veel gothics/altos/skaters dragen ook allemaal dezelfde kleding en dat is dan zogenaamd niet onorigineel, nee dat dragen ze omdat ze zich daar lekker in voelen.....


(Zo ja, hè ;) maar dat moest er gewoon ff uit, laatst ook weer een discussie over gevoerd en ik kan daar gewoon niet tegen... grom)

raven_x
17 juli 2006, 11:39
Maar gewoon ff vraagje:
Ben jij er dan ook zo eentje die zich ergert aan modepopjes met hun gucci brillen enzo???
Zo ja dan vind ik dat echt hypocriet want veel gothics/altos/skaters dragen ook allemaal dezelfde kleding en dat is dan zogenaamd niet onorigineel, nee dat dragen ze omdat ze zich daar lekker in voelen.....


(Zo ja, hè ;) maar dat moest er gewoon ff uit, laatst ook weer een discussie over gevoerd en ik kan daar gewoon niet tegen... grom)
mnaja kijk, ik vind dat iedereen maar zelf moet weten wat ze dragen en luisteren qua muziek enzo. Ik ben ook echt heel erg tegen discriminatie enzo, ik ben zelf namelijk 9 jaar lang gepest omdat ik rood haar heb en snel emotioneel ben en naja ik vind dat je dat niemand mag aandoen want dat laat echt wel zijn sporen achter enzo. Dus nee ik erger me er niet aan, al vind ik die brillen wel lelijk, maarja er zijn ook heel veel mensen die mijn kledingsstijl lelijk vinden. En oke, soms heb ik wel eens zoiets bij zo-iemand zegmaar, naja die er zegmaar uitziet zoals de meerderheid ofzo dat het ook wel wat minder kan qua tuttigheid enzo, of dat ze gelijk helemaal gaan gillen ofzo als ik er dan aankom zo van ow wat ben jij voor lelijk, raar monster weetjewel. Dat is gewoon bullshit, ik bedoel ik mag iedereen op het eerste gezicht, maar als ze niet lief meer doen, ja waarom zou ik er dan nog aandacht aan besteden he xP.
sorry trouwens voor dit een beetje langweilige bericht =P

*knuffel*
raven_x

Lies
18 juli 2006, 00:03
Welcome, raven gezellig nog meer meiden!

robert-gitarist
18 juli 2006, 00:18
Hey welkom hier :)
Altijd leuk wat meiden erbij :)
Veel plezier hier.

Overgens Iwa is niet alleen gek op knuffelen hoor..Ik ben ook een grote knuffelbeer :D :)

Lenweë Míriel
18 juli 2006, 02:12
hoor je dat raven er zijn mensen die wel graag geknuffeld worden.
dus nu hoef je mij niet meer te knuffelen :)













toch??? he heb ik eindelijk rust :cooler:

tabmaniac
18 juli 2006, 10:24
hoor je dat raven er zijn mensen die wel graag geknuffeld worden.
dus nu hoef je mij niet meer te knuffelen :)













toch??? he heb ik eindelijk rust :cooler:

nee hoor je hebt nog lang geen rust.. nu iedereen bij jou weg is kan ik je lekker knuffelen:D

Welkom..

owja bij mij in de klas zit ook zo`n gast met zoon grote bril,
Dan koopt hij ze voor 3 euro en verkoopt hij ze weer voor 8 euro..
hij noemt zichzelf een brillenhandelaar:D maarja hij heeft niks te klagen.. ik zie best veel mensen met zo'n lompe bril lopen!

raven_x
18 juli 2006, 16:31
nee hoor je hebt nog lang geen rust.. nu iedereen bij jou weg is kan ik je lekker knuffelen:D

Welkom..

owja bij mij in de klas zit ook zo`n gast met zoon grote bril,
Dan koopt hij ze voor 3 euro en verkoopt hij ze weer voor 8 euro..
hij noemt zichzelf een brillenhandelaar:D maarja hij heeft niks te klagen.. ik zie best veel mensen met zo'n lompe bril lopen!
haha lekker puh niels :seriousf:
ik moet gewoon niks van zonnebrillen hebben, ik vind ze echt allemaal stom, maarja dat ben ik natuurlijk weer he :p

joanna
19 juli 2006, 17:59
Wat is er nou mis met zonnebrille???

raven_x
21 juli 2006, 14:17
Wat is er nou mis met zonnebrille???
er is niks mis mee, alleen ik vind ze niet leuk
ik bedoel ik vind ze bij niemand staan, maarja dat ben ik dan weer he:D

joanna
21 juli 2006, 18:27
Ach ja, ieder hetzijne :D. Ik hou best wel van zonnebrillen :cooler:

Mic CJ
21 juli 2006, 19:18
hallo dan op het forum
ook leuk dat er meisjes zijn dan he
wel een beetje stout hoor :P

raven_x
21 juli 2006, 21:25
hallo dan op het forum
ook leuk dat er meisjes zijn dan he
wel een beetje stout hoor :P
ok, maar hoezo stout :???: :D

iwamoto
22 juli 2006, 11:28
ok, maar hoezo stout :???: :D
dat weet je toch wel diane, moeten we dat nog uitleggen? ;)

GunMetalBlue
22 juli 2006, 13:09
Welkom Raven!

Hopelijk krijg je het wat naar je zin hier.
Met 1 ding sta ik al achter je: Zonnebrillen is not done!

raven_x
22 juli 2006, 23:56
dat weet je toch wel diane, moeten we dat nog uitleggen? ;)
ik snap er niet veel van maarja misschien gaat het over het feit dat ik lesbi ben ofzo voor de rest kan ik ook niet echt iets bijzonders aan mij bedenken:D

raven_x
22 juli 2006, 23:58
Welkom Raven!

Hopelijk krijg je het wat naar je zin hier.
Met 1 ding sta ik al achter je: Zonnebrillen is not done!
danku danku xD
yes ! eindelijk iemand die het met me eens is, echt heel veel mensen die
ik ken vinden van die grote zonnebrillen helemaal geweldig en ikke lekker niet
maarja ik vind het wel gaaf dat eindelijk iemand ook eens dat vind :p

laurah
23 juli 2006, 15:35
tja...
ik heb het eigenlijk ook niet zo op zonnebrillen
ik vind gewoon dat je er niks aanhebt...

guitarra
23 juli 2006, 16:13
Nou... een aviator zonnebril vind ik wel vet :cooler:

iwamoto
23 juli 2006, 16:14
ik snap er niet veel van maarja misschien gaat het over het feit dat ik lesbi ben ofzo voor de rest kan ik ook niet echt iets bijzonders aan mij bedenken:D
naja, om eerlijk te zijn, heb ik echt no clue waar het over kan gaan wat nou stout zou kunnen zijn, echt 0 gewoon, maar ik denk, mischien bedenk je het zelf :p volgens mij ben je toch gewoon een braaf meisje? wat ik trouwens nog dacht, kom je vaak in extase?

raven_x
23 juli 2006, 16:41
naja, om eerlijk te zijn, heb ik echt no clue waar het over kan gaan wat nou stout zou kunnen zijn, echt 0 gewoon, maar ik denk, mischien bedenk je het zelf :p volgens mij ben je toch gewoon een braaf meisje? wat ik trouwens nog dacht, kom je vaak in extase?
ja ik ben echt heeel braaf :seriousf:
maarja ik weet niet wat je daarmee bedoelt met dat van of ik vaak in extase kom ofzo, dus als je dat nou eerst even verteld dan antwoord ik wel :D

iwamoto
23 juli 2006, 16:45
ja ik ben echt heeel braaf :seriousf:
maarja ik weet niet wat je daarmee bedoelt met dat van of ik vaak in extase kom ofzo, dus als je dat nou eerst even verteld dan antwoord ik wel :D
naja,dat is de alto kroeg van tilburg, lopen ook veel goth meisjes rond etc etc. dus ik denk, diane komt daar trouw elk weekend ofzo, maar wellicht mag je van den pap en mam niet uit ofzo :p

raven_x
23 juli 2006, 17:59
naja,dat is de alto kroeg van tilburg, lopen ook veel goth meisjes rond etc etc. dus ik denk, diane komt daar trouw elk weekend ofzo, maar wellicht mag je van den pap en mam niet uit ofzo :p
oh op die fiets:cooler:
mja ik mag wel uit van me papa en mama maar alleen in oosterhout -_-
maar ooit zal ik daar vast wel heen mogen :)