PDA

View Full Version : welke Rockman?



jerome
15 juli 2006, 18:12
Ik wil een Rockman aanschaffen, je weet wel zo'n soort walkman voor de elektr. gitaar om op vakantie wat te kunnen spelen
Er moeten wat verschillende sounds in zitten zoals een paar heavy Marshall buizensounds en natuurlijk wat cleane sounds en ook een paar met een mooie chorus, galm en/of echo

Wie heeft hier ervaring mee en welke merken en typen zijn goed?

alvast bedankt,
gr.
Jeroen

stevie_vp
16 juli 2006, 00:12
Dunlop maakt ze idd...
Ze hebben een rockman "the guitar ace"
die heeft clean crunch en distortion.... 120 dollar

paulusdeBKB
16 juli 2006, 03:03
Korg heeft ook een minigebakje, ben even vergeten hoe die heet. Wrs. uit de toneworks serie.

Dick Wolkendeck
17 juli 2006, 09:29
Korg heeft ook een minigebakje, ben even vergeten hoe die heet. Wrs. uit de toneworks serie.

Pandora! Wel leuk voor thuis, beetje oefenen en zo. Heeft ook een drummer, bassist en stamapparaat plus een berg effecten. Ik vind het wel een grappig dingetje.

paulusdeBKB
17 juli 2006, 11:53
Precies! Die!

En natuurlijk de onvolprezen Zoom 9001, maar die wordt al heel lang niet meer gemaakt.

Riesepies
19 augustus 2007, 21:41
Hallo,

we zijn inmiddels een jaar verder en ik ben ook op zoek naar een Rockman lookalike.

Iemand nog een idee wat er tegenwoordig te koop is op dit gebied voor weinig?

Of wil iemand er 1 kwijt?

groet, R

Raffel
20 augustus 2007, 09:06
pocketpod?

Riesepies
20 augustus 2007, 14:41
Heb je daar specs van?

Riesepies
20 augustus 2007, 14:43
Heb je daar specs van?

Oh, ik heb ff gegogeld en vond deze, die bedoel je?

http://www.peterverspuy.nl/cgi-bin/x/14366.html

Raffel
20 augustus 2007, 14:56
er is er maar 1 van voor zover ik weet. Als het line6 kwaliteit is, zou het dus ook best wel waar voor je geld moeten zijn. Ik heb ze alleen nog nooit gehoord. Maar ze zijn vrijwel in elke gitaarboerenwinkel te testen volgens mij.