PDA

View Full Version : goede ruil?



metalyves
15 juli 2006, 17:44
hallo,ik kan mijn washburn idol wi-64dl ruilen tegen een bc.rich mockinbird "vampirella"
denken jullie dat dit een goede ruil is?
Grtz Yves
www.unrealpunx.be

Izegrim
15 juli 2006, 17:47
Absoluut niet. De Body Art serie van BC Rich is meer geschikt als wanddecoratie. Ik heb een Maggot Man in m'n handen gehad en de frets waren erg ongelijk.

jorrit
15 juli 2006, 18:32
ik ken zo jou gitaar niet.. maar de kans is heel erg groot dat je er op achteruit gaat ik ken die serie van bc rich nl. wel.

t ziet er niet uit (plaatje is erg slecht van kwaliteit) en het klinkt net zo..

bon_jovi
16 juli 2006, 17:08
hallo,ik kan mijn washburn idol wi-64dl ruilen tegen een bc.rich mockinbird "vampirella"
denken jullie dat dit een goede ruil is?
Grtz Yves
www.unrealpunx.be


Ah de mannen van Oiljst zie!

Hoe ist met de wouter (walter)? Doe hem de groeten, kheb met hem in de klas gezete int VTI

Andy

metalyves
16 juli 2006, 18:43
Ah de mannen van Oiljst zie!

Hoe ist met de wouter (walter)? Doe hem de groeten, kheb met hem in de klas gezete int VTI

Andy
da zal ik zeker doen andy!
cheers

Wimvdb
16 juli 2006, 18:47
Aalst rulez !


Eff on topic. Washburn is vele beter ...

(Heb overgens ooit eens auditie gedaan bij unreal als gitarist , weliswaar zwaar gefaald )

metalyves
16 juli 2006, 18:54
Aalst rulez !


Eff on topic. Washburn is vele beter ...

(Heb overgens ooit eens auditie gedaan bij unreal als gitarist , weliswaar zwaar gefaald )
ikzelf ben niet van aalst(ben van Lot) en spijtig genoeg heb ik de gitaren al
verw<isseld(het zal een decoratie stuk worden é)
en was je op auditie toen pieter de groep verliet?

iwamoto
16 juli 2006, 19:00
spijtig genoeg heb ik de gitaren al
verw<isseld(het zal een decoratie stuk worden é)

trugruilen dan, sla m op zn bek geef m dat stuk rommel en ga trots met je washburn naar huis, zo doe je dat, nou hup!

metalyves
16 juli 2006, 19:04
trugruilen dan, sla m op zn bek geef m dat stuk rommel en ga trots met je washburn naar huis, zo doe je dat, nou hup!
ja het is eigenlijk mijn stomme fout.ik heb te vlug gereageerd ik vind de mockingbird UITERLIJK een ^prachtgitaar maar ja heb niet naar het innerlijke geluisterd

iwamoto
16 juli 2006, 19:05
ja het is eigenlijk mijn stomme fout.ik heb te vlug gereageerd ik vind de mockingbird UITERLIJK een ^prachtgitaar maar ja heb niet naar het innerlijke geluisterd
gewoon terugruilen, is toch geen probleem, je legt gewoon uit dat je te snel hebt gehandeld, begrijpt die knakker vast wel, en anders toch gewoon op zn bek slaan etc. ;)

Gitaro
16 juli 2006, 19:13
Inderdaad, hier in Nederland zeggen we: van ruilen komt schuilen. Dat is hem geraden ook, wanneer jij met je vriend Mr. Hamer op zoek bent naar zijn gezicht!

Wimvdb
17 juli 2006, 18:44
Ik weet niet echt wie er juist uit was. Volgens mij toen dries er net was bijgekomen...

bon_jovi
19 juli 2006, 15:45
p. de vits pfff

Wimvdb
19 juli 2006, 17:46
Ja , zou kunnen. In elk geval niet echt mijn genre en toch wel slecht voorbereid geweest voor die auditie