PDA

View Full Version : gitarist (m, 23j, omgeving heerlen / maastricht) zoekt rockband



jimihattricks
15 juli 2006, 14:27
Hoi. Ik (m, 23j) ben op zoek naar een rockband (omgeving heerlen / maastricht - limburg) om aanvankelijk covers te spelen (van RHCP tot QOTSA, noem maar op), en uiteindelijk ook liefst eigen nummers. Sinds mijn 13e speel ik gitaar, maar ik kan ook uit de voeten op drums, piano en bas. Ik ben zeer muzikaal en hou van gezelligheid (dwz bier e.d.). Ben je net zoals ik een gevorderde muzikant(e) en speel je in een band of wil je iets nieuws beginnen? Stuur me dan ff een pm of een mail op johan_lataster@hotmail.com. Voor informatie (over mijn gear, geluidsfragmenten van mijn spel, telefoonnummers, foto's (ik ben geen freak) e.d.) en reacties kun je ook terecht op johan_lataster@hotmail.com. Wees niet bang om vrijblijvend te informeren...


btw, staar je niet blind op het woordje ROCK, ik speel ook graag dingen van Simon & Garfunkel, Coldplay, SRV noem maar op - ik ben vrij flexibel zal ik maar zeggen. Waar ik iig NIET naar op zoek ben is een metalband... (goeie muziek, maar niet voor mij)

:rockon:

jimihattricks
27 juli 2006, 22:44
update.............

jimihattricks
18 augustus 2006, 11:13
.............

gothax
23 augustus 2006, 14:29
kun je zingen? wij zijn een band uit limburg -heerlen- (powertrio) en zijn eigenlijk op zoek naar een zanger/slaggitarist zodat we ook wat funk invloeden in onze muziek kunnen verwerken. Let me know!

jimihattricks
27 augustus 2006, 13:15
zingen.. tja, ik zou heel evt. iets kunnen roepen als 'T.N.T.' :) ofzo, maar daar houdt t helaas bij op.. geen leadsinger dus sowieso helaas.. ik kan gitaarspelen, bas, btje drummen, piano, maar zingen zit er niet echt in ben ik bang...

jullie spelen funk? noem s wat uit jullie repertoire

jimihattricks
1 september 2006, 19:27
.............................