PDA

View Full Version : Kopen van nieuwe Combo



tabmaniac
14 juli 2006, 15:05
hey,

ik ga mijn pignose G-40V pro tube verkopen of inruilen omdat ik de sound van die versterker gewoon niet mooi vind en ik wil geen gedoe met pedaaltjes enzo.. Ik schat dat ik mijn versterker een waarde van 300 euro heeft.

weet iemand misschien een goede versterker die ik weer kan kopen of ruilen.
het mag maximaal 350 kosten en de muziek die ik speel gaat meer de metal richting op.

alvast bedankt :)

BLOK182
14 juli 2006, 15:41
350 euro budget, en metal....ik zeg Randall!!

RvB
14 juli 2006, 15:48
Hiwatt is ook een goeie optie. Ik hoor hier weinig mensen over, maar zijn zeker goeie versterkers.

BLOK182
14 juli 2006, 15:54
Hiwatt Maxxwatt zijn zeker leuke dingen voor het geld, maar niet echt metalamp...zo'n buizentop knalt wel lekker, maar das weer buiten budget:p

RvB
14 juli 2006, 16:13
Hiwatt Maxxwatt zijn zeker leuke dingen voor het geld, maar niet echt metalamp...zo'n buizentop knalt wel lekker, maar das weer buiten budget:p

nou, ik gebruik mijn Hiwatt anders wel voor het betere metalwerk. Goed afstellen en gaan!

BLOK182
14 juli 2006, 16:20
Heb je een Maxxwatt of een buizenamp van Hiwatt?

Wimvdb
14 juli 2006, 16:32
PM !

10tekens

new deep
14 juli 2006, 17:32
wellicht is zo'n valveking combo van peavey wat voor je gezien je prijslimiet.

Goed scheurpedaaltje ervoor en metallen maar!

RvB
14 juli 2006, 17:44
Heb je een Maxxwatt of een buizenamp van Hiwatt?

Maxwatt G100 112R

Zit een zeer goeie bass in. Gain 2 moet je tot 3 uur opendraaien en dan komt er een strak geluid uit. Gain 1 is meer voor net dat randje, bijv. AC/DC.

Rude Perception
14 juli 2006, 19:28
Goed scheurpedaaltje ervoor en metallen maar!


ik wil geen gedoe met pedaaltjes enzo..

Leuk, reacties van mensen die niet goed lezen. Hebben we veel aan.....:roll:

new deep
14 juli 2006, 20:14
Leuk, reacties van mensen die niet goed lezen. Hebben we veel aan.....:roll:

Ok, nee jij levert een bijdrage zuurpruim.

Een beetje meedenken mag ook hoor.

Gezien de wens een versteker voor maximaal 350 € (wens 1) te willen kopen denk ik dat de valveking gezien de prijs en niet typisch metal (wens 2) in combinatie met 1 simpel pedaal (dus geen gedoe! dus ook wens 3) wel een goede optie is!

Daarnaast zou je de wens tot geen gedoe met pedaaltjes (gedoe kan bijvoorbeeld zijn; wirwar van snoeren en knoppen-zee, rokende adapters etc) ook kunnen betrekken op het sowieso van de versterker af willen omdat deze zelfs niet met pedaaltjes zou voldoen, snap je?

Ok dus nu de vraag;
wat is jouw (constructieve: dus niet als een soort stokstaartje vanaf de kant je laffe agressie tonen) bijdrage, dus volgens jou een versterker van onder de 350 € en geschikt voor metal?

BLOK182
14 juli 2006, 20:44
Misschien een H&K Warpcombo...

Rude Perception
15 juli 2006, 16:34
Ok dus nu de vraag;
wat is jouw (constructieve: dus niet als een soort stokstaartje vanaf de kant je laffe agressie tonen) bijdrage, dus volgens jou een versterker van onder de 350 € en geschikt voor metal?

Zelf speel ik niet al te veel metal. Ik doe het met m'n marshall dsl 401 wat niet alles is qua metal.
Ik heb dus ook niet veel metal versterkers geprobeerd, maar met iets van randall moet het zeker lukken.