PDA

View Full Version : haai ;)



mawashi
14 juli 2006, 14:01
Haai

IK was hier eigenlijk al direct begonnen met vragen stellen in plaats van me eerst even voor te stellen. Dus bij deze:

Ik ben Sofie. Ik woon in Vlaams-Brabant in België en ik speel ondertussen een paar maandjes gitaar. Ik volg 1 uurtje per week gitaarles op een akoestische gitaar en heb me net een elektrische aangeschaft waarmee ik me zo'n beetje aan't amuseren ben.

Greetz

hendrix2
14 juli 2006, 14:42
hey, altijd leuk om mensen uit ons kleine belgenlandje tegen te komen. ben zelf van oost vlaanderen.
Je zal hier zeker ruim informatie vinden op het forum! en die hollanders vallen best mee hoor!!!

tabmaniac
14 juli 2006, 15:24
nee die hollanders zijn echt eikels..!!
ik kan er niet meer tegen..
ze pesten je de hele dag.. het is een soort cybersex maar dan met pesten..
het word heel erg irritant.. ik ben al in therapie geweest.. ik heb hulp van de politie ingeschakeld maar niks helpt.

ow ik ben zelf ook hollander..:D

welkom!

mawashi
20 juli 2006, 22:37
hey, altijd leuk om mensen uit ons kleine belgenlandje tegen te komen. ben zelf van oost vlaanderen.
Je zal hier zeker ruim informatie vinden op het forum! en die hollanders vallen best mee hoor!!!

Ben altijd al goed met Hollanders overweg gekunnen, dus 't zal me hier ook wel lukken veronderstel ik :d

the feable
21 juli 2006, 11:16
Heeej Welkom!!

Belgische meisjes zijn meer dan welkom :cooler:

Sow en dat voor een Hollander ;)

guitarchris
22 juli 2006, 17:01
hollanders zijn de minsten niet hoor;) wees welkom gij belginneke;) :soul:

iwamoto
22 juli 2006, 17:23
een uur gitaarles, hoeveel betaal je daar dan voor, en is dat solo of duo les?

naja, verder, eigenlijk heb ik sinds mn ex een hekel aan belse jongeren, maar nu begint het weer allemaal te zakken merk ik, heb jij ffe geluk :p

joanna
22 juli 2006, 17:50
O leuk! Ik ben ook van Vlaams-Brabant:D. Vanwaar ben jij ergens?

O jah, ik heb het ook al altyd goed kunnen vinden met Holanders:D

mawashi
22 juli 2006, 18:08
een uur gitaarles, hoeveel betaal je daar dan voor, en is dat solo of duo les?

naja, verder, eigenlijk heb ik sinds mn ex een hekel aan belse jongeren, maar nu begint het weer allemaal te zakken merk ik, heb jij ffe geluk :p

Ik volg les in Mechelen aan 10 euro per uur. De lessen zijn zo ingedeeld dat je met een paar mensen van jezelfde niveau bij mekaar zit. Vorig jaar in september zijn we met 4 beginners gestart. Maar mijn leraar laat de groepen per uur sowieso niet groter worden dan 5 mensen.
Op zich is het wel veel geld natuurlijk, maar ik kwam ook vaak advertenties tegen van leraars die 12 euro voor een half uur vroegen. Dat vond ik wel wat veel, bovendien is een half uur zo voorbij.

mawashi
22 juli 2006, 18:08
O leuk! Ik ben ook van Vlaams-Brabant:D. Vanwaar ben jij ergens?

O jah, ik heb het ook al altyd goed kunnen vinden met Holanders:D

Ik ben van Baal, een deelgemeente van Tremelo (ligt naast Werchter) en van waar ben jij ergens?

iwamoto
22 juli 2006, 19:04
Ik volg les in Mechelen aan 10 euro per uur. De lessen zijn zo ingedeeld dat je met een paar mensen van jezelfde niveau bij mekaar zit. Vorig jaar in september zijn we met 4 beginners gestart. Maar mijn leraar laat de groepen per uur sowieso niet groter worden dan 5 mensen.
Op zich is het wel veel geld natuurlijk, maar ik kwam ook vaak advertenties tegen van leraars die 12 euro voor een half uur vroegen. Dat vond ik wel wat veel, bovendien is een half uur zo voorbij.
hehe, naja, zelf heb ik 15 per half uur, maar ik heb dan ook denk ik de beste leraar uit de omgeving, naja, het is duur, maar wel heel fijn, hij weet ook gewoon alles, en hij geeft gewoon super goed les :) maar hij doet idd ook duo lessen enzo

guitarchris
22 juli 2006, 19:29
ik betaal 15 euro voor half uur..maar ga 3 kwartier les krijgen.. weet niet wat t extra kost maar zal iets van 20 euro worden.. en dan heb ik privé les.. eerst kwartiertje theorie en dan half uurtje praktijk dus vast wel handig;)

iwamoto
22 juli 2006, 19:40
ik betaal 15 euro voor half uur..maar ga 3 kwartier les krijgen.. weet niet wat t extra kost maar zal iets van 20 euro worden.. en dan heb ik privé les.. eerst kwartiertje theorie en dan half uurtje praktijk dus vast wel handig;)
hehe, wij hebben gewoon een los programma, soms hebben we een hele les aleen theorie, soms moet ik wat oefenen, het is altijd wat anders, erg leuk :)

mawashi
22 juli 2006, 20:09
hehe, wij hebben gewoon een los programma, soms hebben we een hele les aleen theorie, soms moet ik wat oefenen, het is altijd wat anders, erg leuk :)

Bij mij in de les wordt de theorie en de praktijk eigenlijk onder elkaar gemixt. Wat wel leuk is bij mijn lessen is dat je zelf mag aangeven welke liedjes je wil spelen enzo. Wel jammer dat er twee dertienjarigen in mijn groep zitten die van de iets oudere muziek nog niet gehoord hebben. Leerden we laatst een liedje van Phill Collins en een nummer van Bob Dylan en toen keken ze naar de leraar alsof ze't in keulen hoorden donderen.

iwamoto
22 juli 2006, 20:17
Bij mij in de les wordt de theorie en de praktijk eigenlijk onder elkaar gemixt. Wat wel leuk is bij mijn lessen is dat je zelf mag aangeven welke liedjes je wil spelen enzo. Wel jammer dat er twee dertienjarigen in mijn groep zitten die van de iets oudere muziek nog niet gehoord hebben. Leerden we laatst een liedje van Phill Collins en een nummer van Bob Dylan en toen keken ze naar de leraar alsof ze't in keulen hoorden donderen.
achja, ik heb vrienden van 18 die nog nooit van poison van alice cooper hebben gehoord, wel van de cover van die trance sukkels, denken ze dat dat het orgineel is, achja, ze weten niet beter he