PDA

View Full Version : Aloo ik ben maushe



maushe
14 juli 2006, 12:56
aloo
Ik ben maushe, maushe is een naam uit het straushiaans.
Ik ben bijna 13(woensdag) :gitarist:
en ik speel 2 jaar gitaar
ik heb 3 gitaren
een klassieke
echt een stom ding ooit gekocht omdat mijn andere gitaar gerepareerd moest worden. Hij heet dan ook gewoon Klaas.
Mijn pronkstuk is mijn epiphone G-400 met maestro trem
speelt super lekker en is helemaal jollie
Zij heet soulman :hippie:
en mijn laatste gitaar is een semi akoustische hondo gebasseert op de Fender teleacoustic. speelt echt heel lekker gaat nooit weg ook omdat het mijn eerste gitaar was die mijn moeder in een kelder heeft gevonden. en zij was dus helemaal gratis:P
Zij heet Red weet eigenlijk ook niet waarom. De enige reden is dat ze rood is
Ik heb 1 versterker
Vox AD 15 Vt echt een maushe diing maar er komt denk ik ook nog een keer een echte versterker zoals een Vox AC30cc ofzo of een Orange
voor de rest heb ik nog wat spullen
waaronder een toneport van Line 6
en ik speel voornamelijk met 0,60 dunlop nylon plectra en met 0,09 snaren

Ik zit in een band die nog in opstartende fase is.
en heb laatst met mijn nicht neef en een vriendin van mijn nicht opgetreden voor ongeveer 350 man. Ik voel me heel dapper.
Mijn neef die toen ook meespeelde is mijn mede bandgenoot en we zijn nog opzoek naar een bassist(e) en een drummer. erg interessant allemaal jollie

Mijn inspiratie bronnen zijn
The,subways, the beatles, the raconteurs, rory gallagher dat is wat nu ff in me opkomt want er zijn er nog veel meer

Ik speel met veel plezier gitaar en ben van plan nog heel lang door te gaan

ik hoop dat ik veel lol en plezier mag beleven op dit forum

veel maushe, veel straushe

grom grom
van Maushe

iwamoto
14 juli 2006, 13:06
wow maushe, jij lijkt me vrij cool, 350 man durf ik volgens mij niet :seriousf:
en die G400 met vibriola, en een gratis gitaar ut de kelder, dat zijn mooie verhalen en gitaren, jij gaat het hier nog ver schoppen, welkom aan boord!

edit: leuk he, gitaren noemen, ik heb bijvoorbeeld een RG, die heet RED 9, zit een heel verhaal achter, heeft soulman ook zo'n verhaal?

Undead_Sk00lboy
14 juli 2006, 13:14
amoi , maushe.
welkom op het forum.
tof dat je in een band speelt , is echt heel tof.

greetz , mark.

hendrix2
14 juli 2006, 14:19
welkom, je zal hier beslist wel veel plezier beleven,
ik waarschuw je, gitaarnet is verslavend. ik ben zelf ook een slachtoffer geworden de laatste tijd :D

maushe
14 juli 2006, 22:33
Soulman tsjaa...
1. Soulman van Sam and Dave is gewoon een te gek nummer ookal is de gitaar niet echt het centrale instrument.
2. Het lied soulman is heel swingend en ik vind het echt super belangrijk dat iemand gewoon het goede ritme heeft En swingt, ook al hoeft dat eigenlijk niet als je ziet dat iemand lol maakt en gewoon op gaat in de muziek denk ik gewoon zo wil ik ook worden en dat hoop ik te bereiken op Soulman :hippie:
3. Mijn gitaar is een ZIJ maar heet soulMAN dit vond ik gewoon nogal grappig


Misschien nog een keer een idee om het: grote Namen van gitaren topic te maken

Bram+
14 juli 2006, 23:45
Welkom!

Ik ben inderdaad benieuwd of er veel gitaarnetters namen hebben voor hun gitaren.

hendrix2
15 juli 2006, 00:08
Welkom!

Ik ben inderdaad benieuwd of er veel gitaarnetters namen hebben voor hun gitaren.
ik in ieder geval niet...
meestal gaat het over: mijn zwarte, mijn rode, mijn akoestische, mijn klassieke,...
of meer met merken, mijne epiphone, mijne fender, mijne yamaha...
geen namen dus bij mij, maar ik vind er niets verkeerd aan, ken ook wel mensen die het doen