PDA

View Full Version : epiphone les paul std plus



Jaap maushe
14 juli 2006, 11:56
Hallo gitaarnet.nl maten,

Ik zal me eerst even voorstellen : ik ben Jaap ik speel al bijna 2 jaar gitaar en vindt dat het tijd wordt voor een nieuwe ik heb nu een adonis stratocaster ALO genaamd

Ik was net in de gitaarwinkel en speelde op een epiphone les paul std plus-top. Ik ben zeer enthousiast en ben eigenlijk van plan om haar te kopen. Maar het is altijd handig om vooraf nog wat info te weten te komen van andere gitaristen, dus ervaringen, negatiefe punten en positieve punten het interesseert me allemaal. De prijs was 450 euro is dat redelijk? volgens mij wel want ik heb hem in andere winkels voor een behoorlijk hoge prijs gezien.
Tenslotte ik heb nu een Adonis stratocaster(ALO) en ben benieuwd of jullie vinden of ik er dan op vooruit ga als ik deze gitaar koop.
En dit is er een plaatje van http://www.gitaar.net/forum/download.php/4,2071/12lh.jpg

Alvast bedankt

Jaap maushe

Wimvdb
14 juli 2006, 11:58
je gaat er zeker op vooruit en de prijs is ook niet mis !

Super gitaar , ik heb een gewone standard. Het is de beste gitaar die ik al gehad heb buiten een fender van 1200 €. Ik vind hem dus beter als PRS se, mex strats, ...

hendrix2
14 juli 2006, 12:07
ik heb er zelf eentje, zeer goede gitaar, speelt vlot (les pauls liggen me achteraf gezien wel niet zo super, maar toch een zeer goede gitaar). Ik heb wel de elementen veranderd, maar dit was meer om persoonlijke redenen en niet omdat ik het geluid van de humbuckers slecht vond, ik wou de gitaar zuiver gaan gebruiken voor m'n metalgroepje en heb er dan maar EMG's ingesmeten :)
ik heb er zelf ook 450 euro voor gegeven en heb het me nog niet beklaagd.

wiltin
15 juli 2006, 09:54
Heb ook zo,n blokje hout en moet zeggen hij bevalt me verdomde goed. Als dan al een min puntje moet opgeven dan vindt ik de elementen wat sompig klinken maar dat kan ook persoonlijke smaak zijn.

Luke-wannabe
15 juli 2006, 10:17
Heb ook zo,n blokje hout en moet zeggen hij bevalt me verdomde goed. Als dan al een min puntje moet opgeven dan vindt ik de elementen wat sompig klinken maar dat kan ook persoonlijke smaak zijn.
Same here. Ik heb er ook een. Goeie gitaar!!! Alleen die elementjes klinken met od en volle accoorden wat modderig. Maar is niet heel storend ofzo...

Tony27
15 juli 2006, 11:36
Vind ik een goeie prijs ,die 450 euro!

robert-gitarist
15 juli 2006, 11:46
Ik heb dr ook een.Cherry Sunburst als kleur.Erg fijn ding!bijna tot geen last van ontstemmen en ik vin hem super spelen!Prijs is ok.Ik zelf had mijne voor 425 nieuw gekocht in de doos maar 450 is prima bedrag.En je gaat er zeker mee vooruit!

Jaap maushe
15 juli 2006, 12:31
oke dank je wel allemaal
ik ben er helemaal uit na mijn vakantie naar india staat in mijn kamer een epiphone les paul std plus
nogmaals hartstikke bedankt

Jaap maushe

DsNL
15 juli 2006, 15:10
Op de muziekschool in Almelo hebben ze d'r ook zo'n een, speelt lekker, alleen slagplaat is een beetje kapot daar :mad: