PDA

View Full Version : epiphone les paul std plus



Jaap maushe
14 juli 2006, 11:56
Hallo gitaarnet.nl maten,

Ik zal me eerst even voorstellen : ik ben Jaap ik speel al bijna 2 jaar gitaar en vindt dat het tijd wordt voor een nieuwe ik heb nu een adonis stratocaster ALO genaamd

Ik was net in de gitaarwinkel en speelde op een epiphone les paul std plus-top. Ik ben zeer enthousiast en ben eigenlijk van plan om haar te kopen. Maar het is altijd handig om vooraf nog wat info te weten te komen van andere gitaristen, dus ervaringen, negatiefe punten en positieve punten het interesseert me allemaal. De prijs was 450 euro is dat redelijk? volgens mij wel want ik heb hem in andere winkels voor een behoorlijk hoge prijs gezien.
Tenslotte ik heb nu een Adonis stratocaster(ALO) en ben benieuwd of jullie vinden of ik er dan op vooruit ga als ik deze gitaar koop.
En dit is er een plaatje van http://www.gitaar.net/forum/download.php/4,2071/12lh.jpg

Alvast bedankt

Jaap maushe

Wimvdb
14 juli 2006, 11:58
je gaat er zeker op vooruit en de prijs is ook niet mis !

Super gitaar , ik heb een gewone standard. Het is de beste gitaar die ik al gehad heb buiten een fender van 1200 €. Ik vind hem dus beter als PRS se, mex strats, ...

hendrix2
14 juli 2006, 12:07
ik heb er zelf eentje, zeer goede gitaar, speelt vlot (les pauls liggen me achteraf gezien wel niet zo super, maar toch een zeer goede gitaar). Ik heb wel de elementen veranderd, maar dit was meer om persoonlijke redenen en niet omdat ik het geluid van de humbuckers slecht vond, ik wou de gitaar zuiver gaan gebruiken voor m'n metalgroepje en heb er dan maar EMG's ingesmeten :)
ik heb er zelf ook 450 euro voor gegeven en heb het me nog niet beklaagd.

wiltin
15 juli 2006, 09:54
Heb ook zo,n blokje hout en moet zeggen hij bevalt me verdomde goed. Als dan al een min puntje moet opgeven dan vindt ik de elementen wat sompig klinken maar dat kan ook persoonlijke smaak zijn.

Luke-wannabe
15 juli 2006, 10:17