PDA

View Full Version : nieuwe gitaar en versterker



alcyoon
22 november 2002, 22:37
kheb vandaag mijn eerste gitaar en versterker gekocht!!!
epiphone les pauls standard met fender frontman 25.
kwou de cube 30 kopen maar die waren allemaal uitverkocht en eerste levering was pas in januari...
goeie keus of niet???
er zit wel een zoemend geluid in versterker. hab wat gezocht op dit forum en verschillende fender frontman's lijken dit te hebben, en ja, hij is geaard.
kwou anders mms de ibanez sa160qm kopen maar kvond de les pauls toch beter klinken en kben slash-fan dus...

Luca P
22 november 2002, 22:46
kvind het een goede keus. Kheb vaak op Epiphones kgespeelt en khet zijn echt goeie kgitaren.
Kveel succes.
(moet toch echt een ander toetsenbord hebben)

sweet
22 november 2002, 22:46
Gefeliciteerd! Bedenk echter wel dat je altijd de gear moet kopen die je op dat moment het liefst wilt hebben. Het is echt heel jammer wanneer je na een maand aardig spijt hebt van je keuzes. Als je liever de Cube30 had gewild had je misschien beter moeten rondkijken bij andere zaken, desnoods in Nederland of op internet.

alcyoon
22 november 2002, 22:51
kben nu ook best wel tevreden met de frontman 25 hoor. gelukkig maar; alleen die klote ruis.

Stefan16384
22 november 2002, 23:19
Ik heb ook zelf een frontman gehad. (15G welliswaar) Clean was hij ok. Alleen die overdrive die er opzat vond ik gewoon slecht. Bij de 25 kan dit natuurlijk anders zijn. Zit er reverb op? Hoe dan ook, ik zou toch ff op de cube hebben gewacht als je die liever wilde. Die cube's zijn goed.

Anyway, gefeliciteerd met je aankoop en welkom in gitaarland!!

alcyoon
23 november 2002, 12:23
yep, der zit reverb op.
en dat gezoem is ook weg, kheb een ander snoer van de gitaar naar versterker genomen. da was zo een dun kut-ding dat ge gratis meekreeg en da veroorzaakte blijkbaar da geruis.