PDA

View Full Version : Laat ik mij 'ns voorstellen.



Linda
13 juli 2006, 18:52
Ja, laat ik mezelf eens voorstellen. Ik ben Linda, ben 14 jaartjes jong, bijna jarig. Ik speel nu al bijna 7 jaar akoestische gitaar en ben van plan dat nog lang vol te houden.

Een tijd lang heb ik elektrisch willen spelen. Ik was al begonnen met sparen. Toen het sparen niet opschoot, bedacht ik me dat ik die elektrische gitaar toch niet erg graag wilde. Ik hou het lekker bij mijn akoestische gitaar.

Die zeven jaar heb ik altijd op mijn eerste en enige gitaar gespeeld. Nu wil ik eigenlijk wel een seen nieuwe. Daar ga ik dan ook voor sparen.

Ik heb zeven jaar lang les gehad en stop daar nu mee. Maar ik ben nog wel van plan veel te spelen.

Primitive
13 juli 2006, 19:00
oei gevaarlijke kleur om in te typen dacht even dat een mod in hun rode taaltje had in gegrepen.


maar HALLO

tabmaniac
13 juli 2006, 19:03
Welkom bijna Leeftijdsgenoot:D

JulesKr
13 juli 2006, 19:47
Welkom :rockon:

En wat voor muziek je speel je op wat voor gitaar?

Linda
13 juli 2006, 20:16
Ik heb altijd de muziekstukken gespeeld die mijn leraar heeft gemaakt. Nu ben ik bezig met een paar arrangements voor gitaarsolo's van hem, naar nummer van de Beatles. Als ik deze helemaal beheers ga ik wel eens kijken wat ik zelf wil gaan spelen.

Ik speel op een merkloze gitaar. Ik heb hem gekocht via de muziekschool toen ik op les ging. Het enige wat ik weet is dat hij met toebehoren 300 gulden was en dat er een sticker van Peter Verspuy op zit.

Janne
13 juli 2006, 20:20
Welkom!

Als je op je 14e al 7 jaar gitaar speelt ga je dat vast nog lang doen :). Zorg natuurlijk wel dat je er plezier in blijft hebben.
Enne gewoon akoestisch blijven spelen :noob: .

Janne

wietse
13 juli 2006, 23:50
welkom, maar ga aub gewoon in het zwart typen, iemand die kleurenblind is kan je posts zo echt niet lezen.
het kleurverschil is te klein.