PDA

View Full Version : Wie gaat naar de Demodag van GtrGear?



dml
13 juli 2006, 09:50
Aangezien ik zeer benieuwd ben naar de Masotti en de Egnater Mod (+modules) ga ik wel even kijken. Locatie is Zwolle, een routebeschrijving + plattegrond zou wel handig zijn geweest, want die kan ik op de site niet vinden.......
Ook weer een prima gelegenheid op mede-gitaarnet.nl-ers te ontmoeten!!

Btw, net mijn RMC3 verkocht......... ik hoor de Silvermachine al mijn naam roepen. :soul:

Josdevos
13 juli 2006, 09:55
Silvermachine... :hippie:

Niet twijfelen, de on/off knop is zeer handig, hij klinkt super en er is niks van ruis...
Ik heb hiervoor ook 2 RMC's versleten en vind de MSD op alle vlakken beter... (Niet dat de RMC's slecht waren hoor!)

Ik ga niet maar 'die andere belg' brengt voor mij een Masotti Black Box mee... :rockon:

edit: ik kom mee :cooler:

LordRiffenstein
13 juli 2006, 16:36
Ik ga niet maar 'die andere belg' brengt voor mij een Masotti Black Box mee... :rockon:

Lucky lucky you :cooler:

Ik zal er dus inderdaad zijn met de Masotti en een trosje andere spullen!

Negative K3 fan
13 juli 2006, 16:54
waar wanneer details?? zwolle kan ik evt ook nog wel naartoe

LordRiffenstein
13 juli 2006, 19:23
waar wanneer details?? zwolle kan ik evt ook nog wel naartoe

www.gtrgear.com (http://www.gtrgear.com)

JJL
13 juli 2006, 22:56
Ik ben in ieder geval van de partij!! Deze kans laat ik niet lopen...

Chiel
14 juli 2006, 11:48
Wilde eigenlijk wel komen, maar heb uiteindelijk toch maar een Hook top besteld. Ga er nu dus niet heen maar vooral omdat ik een beetje bang ben voor die Masotti top van Yoeri :nervous: . . . .


maar ach, who knows :satisfie:. Misschien dat ik toch nog ff een uurtje langs wip.

Chiel
14 juli 2006, 11:53
Oh, de 22ste... dan zit ik op een heel ander continent als Europa :cooler:. Geen Gtr meeting voor mij dus. Kijk tzt wel naar de pics en clips die ongetwijfeld hier gepost gaan worden.

dml
15 juli 2006, 10:40
Ik zal de camera meenemen!!

vinni
17 juli 2006, 13:45
Ik kom ook.

Sterker nog....mijn gemodificeerde ENGL cab staat in de lineup.

en ben natuurlijk ook Silvermachine gebruiker.

Ben toch heel erg geintresseerd in het Egnater werk.
werk nu mer een Trio preamp. Maar de M4 is zondermeer beter.

CU

Vinni

ateng
17 juli 2006, 16:20
I'll be there 2!!

dml
19 juli 2006, 18:15
Toch nog even onder de aandacht brengen. Is er dan echt niet meer animo?

Albert
20 juli 2006, 00:51
Voor mij de verkeerde datum, ben dan net lekker een weekendje naar de Ardennen.

Rectifier
20 juli 2006, 09:59
Aangezien je je moet aanmelden neem ik aan dat de organisator wel weet hoeveel animo er is......

LordRiffenstein
20 juli 2006, 14:24
Voorsmaakje!!!!!!!!!

http://www.lordriffenstein.com/images/masotti_yoeri_small.jpg

:rockon: :rockon:

Gaby
20 juli 2006, 19:29
Strakke combie Riffenstein,:cooler:

Welke Eminences zijn het nu geworden?

Ik was heel graag naar de meeting gekomen om onder andere jou cab eens te aanhoren, maar kan er helaas niet bij zijn.

LordRiffenstein
21 juli 2006, 09:27
Strakke combie Riffenstein,:cooler:

Welke Eminences zijn het nu geworden?

Ik was heel graag naar de meeting gekomen om onder andere jou cab eens te aanhoren, maar kan er helaas niet bij zijn.

Bedankt, klinkt super ook :cooler: Er zit nu een Eminence Tonker en een Governor in, eigenlijk een test om te kijken wat het geeft!

maestro_nl
21 juli 2006, 11:17
De Eminence Tonker klinkt clean/country goed, maar het mid wordt iets te nadrukkelijk met gain is mijn ervaring.

Nog een 'voorsmaakje' voor de demodag morgen 22 juli:
'Top 3' tijdens opnamesessie met gitarist Jay-P in z'n studio:
http://gtrgear.com/images/Top3.jpg

Rectifier
22 juli 2006, 17:56
GTRGear bedankt voor de goede organisatie en de perfecte locatie.
Top!

Het was een middag met een verrassende uitslag qua sounds ;).

Voor de rest goed voor elkaar en wat klinkt zo'n Eggie toch geweldig.

KOPUH KOPUH KOPUH!

:D

Jimi Hendrix
22 juli 2006, 18:15
Ja 't is toch wel 't egte werk...
Van de week ff overleggen met m'n accountant :D

BLOK182
22 juli 2006, 18:42
Ff vraagje aan Riffenstein: hoe bevalt die Eminence Governor? Thomann.de verkoopt ze voor een hele leuke prijs (59 euro nieuw), leek me leuk voor mijn 2x12 zelfbouw!

vinni
22 juli 2006, 19:33
Kon dr helaas niet bij zijn :mad:

Auto heeft het begeven....moest naar de sloop....zucht.

Ehmm.....wanneer was die tweede demodag ook alweer gepland? :)

Vinni

LordRiffenstein
23 juli 2006, 08:54
Ondanks de lange reistijd (5uur totaal) was het een erg leuke dag wat mij betreft, beetje ouwehoeren over gear, wat chillen, spulletjes testen, prima zo!! Edwin, dat was erg goed geregeld en de locatie was wat mij betreft perfect (een airco had het nog beter gemaakt :cooler: )

Nu heb ik enkel foto´s nodig want ik heb geen idee, wie wie is, dus heren Hendrix en Rectifier, leuk dat jullie er waren!

LordRiffenstein
23 juli 2006, 08:54
Ff vraagje aan Riffenstein: hoe bevalt die Eminence Governor? Thomann.de verkoopt ze voor een hele leuke prijs (59 euro nieuw), leek me leuk voor mijn 2x12 zelfbouw!

Governor bevalt prima, lijkt me een uitstekende vervanger voor de V30.

Jimi Hendrix
23 juli 2006, 09:42
Ondanks de lange reistijd (5uur totaal) was het een erg leuke dag wat mij betreft, beetje ouwehoeren over gear, wat chillen, spulletjes testen, prima zo!! Edwin, dat was erg goed geregeld en de locatie was wat mij betreft perfect (een airco had het nog beter gemaakt :cooler: )

Nu heb ik enkel foto´s nodig want ik heb geen idee, wie wie is, dus heren Hendrix en Rectifier, leuk dat jullie er waren!

hehe. Je hebt mij toch wel herkend?
http://rocktimes.de/gesamt/h/jimi_hendrix/pics/jimi_hendrix.jpg

LordRiffenstein
23 juli 2006, 09:55
hehe. Je hebt mij toch wel herkend?
http://rocktimes.de/gesamt/h/jimi_hendrix/pics/jimi_hendrix.jpg

Je liep er nogal bleekjes bij gisteren dan 8-)

Jimi Hendrix
23 juli 2006, 09:59
naja als je't echt wilt weten :p : ik was die gozer met de allstars en de enige (?) met lange broek, die liep te rommelen met de lower-gain modules op de 'normale' strat. :noob:

dml
23 juli 2006, 10:01
Foto's worden morgen als het goed is online gezet.
Ik was die andere gast met dat witte GtrGear.com-shirt aan.
En van mij kwam de "winnende" 2x12" 8-)

Jimi Hendrix
23 juli 2006, 10:16
Foto's worden morgen als het goed is online gezet.
Ik was die andere gast met dat witte GtrGear.com-shirt aan.
En van mij kwam de "winnende" 2x12" 8-)

en dat was een?....

LordRiffenstein
23 juli 2006, 10:30
naja als je't echt wilt weten :p : ik was die gozer met de allstars en de enige (?) met lange broek, die liep te rommelen met de lower-gain modules op de 'normale' strat. :noob:

Oh die kerel die onwijs gave funky, jazzy, bluesy cleane licks stond te spelen??? :)

LordRiffenstein
23 juli 2006, 10:32
En van mij kwam de "winnende" 2x12" 8-)

Best grappig want als er een ding uit zo'n testdag komt, is dat iedereen het toch allemaal weer anders hoort, ik vond bv de Koch kast wel ok met clean maar volkomen kut met gainv :listen: Uiteindelijk is het belangrijkste dat je zelf tevreden bent met je zooi :rockon:

ateng
23 juli 2006, 11:02
Foto's worden morgen als het goed is online gezet.
Ik was die andere gast met dat witte GtrGear.com-shirt aan.
En van mij kwam de "winnende" 2x12" 8-)
Och joh, ik dacht dat je uit zwolle zelf kwam.

BLOK182
23 juli 2006, 12:12
Governor bevalt prima, lijkt me een uitstekende vervanger voor de V30.
Ah tof:-) Nja, maybe voor mijn zelfbouw dan, 120 euro voor 2 nieuwe speakers met garantie is een mooie prijs, koop je amper een enkele v30 voor.

Jimi Hendrix
23 juli 2006, 23:20
Oh die kerel die onwijs gave funky, jazzy, bluesy cleane licks stond te spelen??? :)

Oh ja ik stond er inderdaad ook bij hahaha.
wat vond men eigenlijk van de egnaters?
Voor mij is 't erg geschikt (vox+SL+dlx??).... zoals gezegd: kijken of er wat pecunia losgemaakt kan worden....

Rectifier
24 juli 2006, 00:12
Ondanks de lange reistijd (5uur totaal) was het een erg leuke dag wat mij betreft, beetje ouwehoeren over gear, wat chillen, spulletjes testen, prima zo!! Edwin, dat was erg goed geregeld en de locatie was wat mij betreft perfect (een airco had het nog beter gemaakt :cooler: )

Nu heb ik enkel foto´s nodig want ik heb geen idee, wie wie is, dus heren Hendrix en Rectifier, leuk dat jullie er waren!

Ja sorry schaam schaam dat ik me niet netjes heb voorgesteld.
Ik was die kerel met dat paarse shirt aan die met z'n knieen opgevouwen op de grond ging zitten voor de MOD100 zodat ik kon zien wat de instelling was (wat anderen raar genoeg niet deden).
Ik was in tegenstelling tot vriend Hendrix de high-gain aan't testen. SL2 vs. MHG vs Rectifier. Met als grote winnaar de Rectifier en de SL2 daarna gevolgd.

Volgende keer geef ik je een hand Riffenstein ;)

Rectifier
24 juli 2006, 00:18
Foto's worden morgen als het goed is online gezet.
Ik was die andere gast met dat witte GtrGear.com-shirt aan.
En van mij kwam de "winnende" 2x12" 8-)

Daar was ik niet meer bij dan.
Viel me op dat er weinig V30 kasten waren. En de PL cab van Riffenstein (met alle respect) maar vond ik niet overtuigen in het laag. De Bogner 4x12 en CAA 4x12 klonken mijns inziens strakker en dieper.
Maar misschien is't subjectief omdat ik voor het podium stond.

ps. wat ik vreemd vond is het hoge volume waarop getest werd.
Ik sta nooit bij een band te kijken waar een gitarist live zo hard speelt ;)

LordRiffenstein
24 juli 2006, 07:23
Daar was ik niet meer bij dan.
Viel me op dat er weinig V30 kasten waren. En de PL cab van Riffenstein (met alle respect) maar vond ik niet overtuigen in het laag. De Bogner 4x12 en CAA 4x12 klonken mijns inziens strakker en dieper.
Maar misschien is't subjectief omdat ik voor het podium stond.

ps. wat ik vreemd vond is het hoge volume waarop getest werd.
Ik sta nooit bij een band te kijken waar een gitarist live zo hard speelt ;)

Ik denk dat jij er toen nog niet was :)
De PL-cab, de speakers waren een experiment en dat is niet super geslaagd, laag is niet optimaal en mids al helemaal niet dus ik ga met Paul nog even op zoek naar DE combinatie. Ik had hem verder voor het vergelijk ook even op de grond moeten zetten en niet op de flightcase, speelt ook weer mee in het laag. En tenslotte, ik speel geen metal dus ik vond dat de 4x12s dan weer te veel laag hadden en vooral niet super strak in´t geval van de Bogner.

LordRiffenstein
24 juli 2006, 08:59
En vergeet ik het weer te vragen :confused: , wat zijn de reacties op de Masotti?

Rectifier
24 juli 2006, 10:33
Ik denk dat jij er toen nog niet was :)
De PL-cab, de speakers waren een experiment en dat is niet super geslaagd, laag is niet optimaal en mids al helemaal niet dus ik ga met Paul nog even op zoek naar DE combinatie. Ik had hem verder voor het vergelijk ook even op de grond moeten zetten en niet op de flightcase, speelt ook weer mee in het laag. En tenslotte, ik speel geen metal dus ik vond dat de 4x12s dan weer te veel laag hadden en vooral niet super strak in´t geval van de Bogner.

Hmm het begon om 12:00 en ik was er om 12:20.
Wat heb ik gemist?

Ik heb de Massoti niet zo goed kunnen beoordelen want ik kwam uiteindelijk voor de Egnater's en die vind ik veel breder inzetbaar dan de Massoti.
Voor dat geld zou ik voor de Eggie kiezen.
En zoals je zelf al aangaf was de Massoti min of meer voor jou getweaked. Dus blijft het alsnog een persoonlijke smaak kwestie.

dml
24 juli 2006, 10:57
ps. wat ik vreemd vond is het hoge volume waarop getest werd.
Ik sta nooit bij een band te kijken waar een gitarist live zo hard speelt ;)

Hehehehe, stand alone lijkt het hard maar zet er drums en bas bij dan piep je wel anders. :chicken:

ateng
24 juli 2006, 10:58
En vergeet ik het weer te vragen :confused: , wat zijn de reacties op de Masotti?
Hee Youri,

ik vond je Masotti in combi met je PL niet zo overtuigend. Met de 4x12 Bogner vond ik m beter klinken en vooral de lead.

Ik vond trouwens beide kasten van Lenders die daar aanwezig waren niet echt super ofzo. Naar mijn mening zijn het kasten die matchen bij rackgear (w/d/w systeem) en niet bij vintage georiënteerde versterkers.

Rectifier
24 juli 2006, 11:55
Hehehehe, stand alone lijkt het hard maar zet er drums en bas bij dan piep je wel anders. :chicken:

Ik weet niet op welke podia jij staat maar ik sta niet dagelijks in de Ahoy te spelen en onze drummer heet geen Mike Portnoy ;)

Duzzzz, nee ik piep niet anders met een drummer en bassist erbij.
Als je op laag volume je toon niet kan maken of beoordelen dan vraag ik mij af......

dml
24 juli 2006, 13:20
Er is nog meer tussen Ahoy, Mike Portnoy en bijv. een café. Persoonlijk vind ik Mike niet echt hard slaan. Tis maar net wat je gewend bent.

Gelukkig had je zelf de kans alles naar eigen inzicht (en op wenselijk volume) te testen, zo'n kans krijg je met dergelijke spullen niet snel. :cheerup:

ateng
24 juli 2006, 14:39
Het was wel hard maar niet vervelend of storend ofzo.
Meeste buizenversterkers klinken op hoog volume ook veel beter dus tja... ik vond het wel oke tenzij je tegen over een cabinet staat want dat is niet echt fijn.

Rectifier
24 juli 2006, 17:59
Hmmm ja maar goed, ik hoef nooit zo hard te spelen.
En met de Egnater mag je verwachten dat deze op laag volume (lees cafe volume) ook goed klinkt.

Maja.... my 2 cents.
Zal wel komen omdat ik een barstende koppijn had. Dan is alles te hard.

LordRiffenstein
24 juli 2006, 18:03
Hmm het begon om 12:00 en ik was er om 12:20.
Wat heb ik gemist?

Ik heb de Massoti niet zo goed kunnen beoordelen want ik kwam uiteindelijk voor de Egnater's en die vind ik veel breder inzetbaar dan de Massoti.
Voor dat geld zou ik voor de Eggie kiezen.
En zoals je zelf al aangaf was de Massoti min of meer voor jou getweaked. Dus blijft het alsnog een persoonlijke smaak kwestie.

Oh, mmm foutje, jij was er inderdaad al vroeg.

maestro_nl
26 juli 2006, 18:54
Enkele discrete pics van de demo/meeting staan op de site!

Dirtypool
3 februari 2008, 19:32
Maestro, kan je mij de historie van de '93er R7 die Viktor voor mij van je gekocht heeft mailen?
Ik denk dat een eerder mailtje van mij in je spambox verdwenen is..

Grtz Richard

Puerco
3 februari 2008, 20:43
Maestro, kan je mij de historie van de '93er R7 die Viktor voor mij van je gekocht heeft mailen?
Ik denk dat een eerder mailtje van mij in je spambox verdwenen is..

Grtz Richard
Eeeehhmm, mischien omdat het bijna TWEE jaar geleden is................... :o

Dirtypool
3 februari 2008, 20:59
Nee, ik mailde rechtstreeks via zn site, vorige week.
Misschien dat deze topic wel aandacht krijgt.

almarvk
3 februari 2008, 22:41
Dit regel je maar via zijn site of via PB, maar niet zo.

Vragen? -> PM!