PDA

View Full Version : een vraagje voor wat voor een versterker ik moet zoeken



toep
22 november 2002, 19:42
een goeie dag allemaal,
ik heb een vraagje over wat voor een versterker ik uit moet gaan kijken.
ik zou graag een versterker willen die hard genoeg kan om mee op te kunne treden en te reperteren.
ik heb al een effecten pedaal van KORG TONE WORKS AX 1500G, dus ik heb geen distorsion nodig of andere effecten nodig op de versterker.
ik heb ook nog een celestion G12 speaker staan.
mijn vraag luid dus welke versterker ik zou kunnen aanschaffen in combinatie met de spullen die ik al heb(niet te duur want ik ben een studentje)

bij voorbaat dank

Toepje.

BLOK182
22 november 2002, 19:51
Nou eh, elke versterker heeft zowat een distortion, maar als ik jou goed begrijp, zoek je een versterker met een mooie clean sound. Maarre, wat is je budget, wat wil je ermee spelen, wil je een combo of een (half)stack?

Negative K3 fan
22 november 2002, 20:07
Op 2002-11-22 19:42, schreef toep:
een goeie dag allemaal,
ik heb een vraagje over wat voor een versterker ik uit moet gaan kijken.
ik zou graag een versterker willen die hard genoeg kan om mee op te kunne treden en te reperteren.
ik heb al een effecten pedaal van KORG TONE WORKS AX 1500G, dus ik heb geen distorsion nodig of andere effecten nodig op de versterker.
ik heb ook nog een celestion G12 speaker staan.
mijn vraag luid dus welke versterker ik zou kunnen aanschaffen in combinatie met de spullen die ik al heb(niet te duur want ik ben een studentje)

bij voorbaat dank

Toepje.


Die multi effect distortion is vast en zeker lang niet zo goed als een evt goede amp distortion. Maar het zou handig zijn als je je budget en speelstijl vermeldt.

toep
22 november 2002, 22:50
ik speel het liefst met mijn band de stijl van TOOL,
mijn budget is ongeveer 350 Euro. maar ik zoek dus wel naar 2e hands versterker
die wel lekker hard kan en dan ook nog zuiver klinkt