PDA

View Full Version : Shania Twain



Negative K3 fan
22 november 2002, 18:48
Vandaag jammer genoeg top of the pops gekeken, shania twain was erop met haar "band" ik heb nog nooit zon zielige playback gezien, die bandleden waren duidelijk op uiterlijk uitgezocht, net als ded instrumenten en het ergste was nog dat die gitarist enorm slecht stond te playbacken met een orgasmische firebird V, het zou verboden moeten worden. Geef die kut playbackers een squier en geef mij die firebird maar.

sweet
22 november 2002, 19:37
Vond het niet eens een mooie Firebird... Wit is niet echt mijn kleur. Verder vond ik de bassist de grootste loser want die had al een lelijke kop en die nam toen ook nog eens een gezichtsuitdrukking aan alsof hij in zijn kont werd geneukt. Verder vind ik de nummers van Shania Twain allemaal zo hetzelfde.

Ik kan overigens niet zeggen dat ík het jammer vond dat ik Top of the pops heb gezien, want ik vond Christina Aguilera wel de moeite van het kijken waard :wink:

Neals
23 november 2002, 13:19
ik vind dat top of the pops geweldig leedvermaak

Bins
23 november 2002, 18:09
Ik vind het altijd zo leuk dat het super-duidelijk is wie live speelt en wie playbackt (80% valt trwns in de laatste categorie helaas). Als er iets zielig is, dan is het wel een playbackende "rockband" :smile:
Toch kijk ik liever naar totp dan tmf ofzo. Totp2 op bbc2 is ook leuk, allemaal "gouwe ouwe".

Anders Destium
23 november 2002, 18:41
Er is toch niets raar aan doorzingen terwijl je mic op de grond valt, of een versterker die niet aanstaat :grin:

skanky
23 november 2002, 18:53
of een gitaar die niet aangesloten is.
toen Muse een keer optrad bij TOTP lieten ze duidelijk zien dat ze aan het playbacken waren. De bassist was aan het drummen en de drummer aan het bassen :grin:

en de zanger speelde piano op z'n klein casio-speelgoed-keyboardje met een bereik van 2 octaven ofzo.
zo kan je ook playbacken natuurlijk

Negative K3 fan
23 november 2002, 20:49
Skankie: jij kent de top of the pops versie van smells like teen spirit nog niet...

(downloadtip!)

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Negative K3 fan op 2002-11-23 20:50 ]</font>