PDA

View Full Version : Enter Sandman



jimbo
11 juli 2006, 21:15
Wat vinden jullie hiervan.

ehhhh O ja, De solo komt nog (moet ik nog ff uitzoeken)

Er zitten hier en daar wat volume verschillen in
maar alles moet nog goed gemixt worden

www.demonaz.tk

datsun
11 juli 2006, 21:25
hier de directe link :)

http://home.quicknet.nl/qn/prive/jjunge/Enter%20Sandman

mooie versie trouwens

Bl44t44p
11 juli 2006, 22:48
Eh, staat James daar te zingen?

HOLY FUCK :eek: Dat klinkt echt fucking goed. Een van de beste covers die ik hier ooit gehoord heb. Top gespeeld, superlekkere sound, vooral die vettige slaggitaar en de lead mag er ook zeker wezen, in hoeverre ik die al heb mogen horen. Ben benieuwd naar de solo, maar dit slaat eigenlijk al alles :eek:

Petje af!! Voor de gehele band eigenlijk, zang is echt fantastisch !

Studio opname eh? Zie ik in de ID3 tag ;)

*headbangt even verder*

Archenemy
12 juli 2006, 12:40
Ben ik de enige die vindt dat de zanger slist????:D

-=JEROEN=-
12 juli 2006, 12:49
en nou zelf nummers schrijven

en dan de nieuwe metallica worden

ik vind alleen dat stukje van 3:07 tot 3:20 veel te droog klinken, beetje meer jus erover

tabmaniac
12 juli 2006, 13:28
klinkt lekker,,, maar mag ook wel wat mayo over bij dat stukje ja.. :rockon:

Blen-D*?
12 juli 2006, 14:09
klinkt lekker,,, maar mag ook wel wat mayo over bij dat stukje ja.. :rockon:

uwh...dat vind ik ook

maar het is geweldig bijna beter dan de echte :cheerup:

marter544
12 juli 2006, 14:24
Echt mooi! Nu eigen werk (wel metal natuurlijk, a la metallica), een cd uitbrengen, en ik ben één van je eerste fans!

armageddon
12 juli 2006, 17:39
ik vind hem heel goed klinken!

Alleen....sorry, maar dat komt omdat ie wel heeel erg goed klinkt, heb ik de indruk dat de originele track er een beetje doorheen gemixt is ofzo?

spanky_franky
12 juli 2006, 18:04
Ehmm.. het loopje in het begin is ontzettend uit de maat.. veel te snel. Het lijkt voor de rest wel heel erg. Daarnaast moet je het riffje wel benden op het eind, nu klinkt het te braafjes..

ssj3goku
12 juli 2006, 18:28
Wow klinkt goed!

minas
12 juli 2006, 19:17
Klinkt goed!

Alleen het begin is een beetje te snel en ........waar is de solo!!

Noid
12 juli 2006, 19:56
heb ik de indruk dat de originele track er een beetje doorheen gemixt is ofzo?

+1 10 tekens

jimbo
12 juli 2006, 20:08
Hi all

Er zit niks van de orginele track doorheen gemixt hoor

Bl44t44p
12 juli 2006, 22:56
Knap gedaan dan, want krijg soms echt het gevoel dat ik naar Metallica zit te luisteren. En dat is eigenlijk helemaal niet zo 'soms' :)

armageddon
12 juli 2006, 23:07
Wie heeft het ingezongen dan? Ik blijf het onwaarschijnlijk knap vinden dan dat iemand exact hetzelfde timbre in z'n stem heeft als James :D Indien dat zo is...whoah.

Ik heb ze overigens even naast elkaar gelegd. Links de opname van onze topicstarter en rechts het origineel. Ronduit knap...
Enter Sandman (http://wieringen.dyndns.org/arjan/es.mp3)

hendrix_appendix
13 juli 2006, 14:26
Wow man, dat is echt wel goed. Qua sound zeker, vette snare van de drummer ook!

En die zang, net iets anders dan oldschool James, maar stukken beter dan James nu! Gewoon vet!

stefke_m
13 juli 2006, 22:18
Het klinkt wel heel goed... heel heel heel heel goed!!!

Zelfs de zanger is geweldig goed!!! Ben je een persoonlijke kennis van James Hetfield ofzo???

Sicky61
14 juli 2006, 10:49
tja....zonder solo:(
en 123 ....uit de maat en dat op 1 van hun allersimpelste nummers.
Ik snap de lovende reacties niet,s*rry.

Bl44t44p
14 juli 2006, 15:06
tja....zonder solo:(
en 123 ....uit de maat en dat op 1 van hun allersimpelste nummers.
Ik snap de lovende reacties niet,s*rry.

Eh.. uit de maat? Hoezo?!

Oja, lees ook even goed, want de solo komt dus nog.

Blauw
14 juli 2006, 15:38
Lijkt wel erg op t origineel, dus dat is een compliment..maar ik vind ook wel een beetje: doordat t zo ontzettend lijkt is het ook weer niet echt vernieuwend ofzo..Een klein beetje persoonlijke interpretatie zou geen kwaad kunnen. Of iets meer agressiviteit.

DTmaster
14 juli 2006, 17:37
jammer dat het ff niet even strak klinkt in het begint maar in het midden komt het wel goed tot ze recht !! verder kan ik er niks over zeggen !

new deep
14 juli 2006, 17:39
Kan zo naar de soundmix show!! net echt

stevie_vp
15 juli 2006, 02:12
mooi opgenomen! maar is dit nou een studio opname? of thuis?
Alleen die snare mist wat lage mids na mijn mening...

spanky_franky
15 juli 2006, 19:07
Eh.. uit de maat? Hoezo?!

Oja, lees ook even goed, want de solo komt dus nog.
Moet het toch met hem eens zijn.. de gelijkenis is eng, maar er worden wel flinke timingfouten gemaakt! Ik noemde al het intro.. toch een beetje jammer, het is nu net niet..

Joey Handsome
15 juli 2006, 20:16
Ik heb ze overigens even naast elkaar gelegd. Links de opname van onze topicstarter en rechts het origineel. Ronduit knap...
Enter Sandman (http://wieringen.dyndns.org/arjan/es.mp3)

Alsof er een luchtje aan zit...

ExRxIxC
16 juli 2006, 15:17
Ben ik de enige die vindt dat de zanger slist????:D

nee :satisfie:

metallic
15 augustus 2006, 13:49
Mensen vinden jullie het gek dat hij lijkt op het origineel, het is een backing track inclusief zang. Volgens is het zelfs de backing track wat metallica bij het songbook heeft gedaan.

Maar opzich wel goed gespeeld;)

hendrix2
15 augustus 2006, 14:27
Mensen vinden jullie het gek dat hij lijkt op het origineel, het is een backing track inclusief zang. Volgens is het zelfs de backing track wat metallica bij het songbook heeft gedaan.

Maar opzich wel goed gespeeld;)
Het lijkt misschien op de stem van James, maar het is heel duidelijk hem niet hoor. En als je het echte nummer kent dan hoor je ook wel dat het geen backing track is, of in ieder geval toch geen originele.
Ik vind het maar een lullige opmerking van jou, gewoon om iemand anders' werk te minimaliseren. Met jou naam zou je verwachten dat je een groter metallica kenner bent hoor.

metallic
15 augustus 2006, 19:46
Het lijkt misschien op de stem van James, maar het is heel duidelijk hem niet hoor. En als je het echte nummer kent dan hoor je ook wel dat het geen backing track is, of in ieder geval toch geen originele.
Ik vind het maar een lullige opmerking van jou, gewoon om iemand anders' werk te minimaliseren. Met jou naam zou je verwachten dat je een groter metallica kenner bent hoor.

hendrix 2, ik vind het zeker goed gespeeld hoor, maar ik vind het raar dat ik op internet een backing track van dat nummer kan downloaden, met die stem... Ik minimaliseer niets omdat ik het zelf niet beter speel hoor. Maar ik vind dat als je een backing track gebruikt dat je dat best even kunt vermelden. Hieronder de link;)

http://www.guitarbt.com/index.php?page=dl_info&cat=Metallica&file=Metallica%20-%20Enter%20The%20Sandman%20(with%20vocals)&ext=mp3

hendrix2
15 augustus 2006, 19:57
Ik heb hem even in een linkje gezet voor jou
backing enter sandman (http://www.guitarbt.com/index.php?page=dl_info&cat=Metallica&file=Metallica%20-%20Enter%20The%20Sandman%20(with%20vocals)&ext=mp3)

Bij deze mijn verontschuldigingen voor mijn vorige post. Ik neem deze woorden terug. Je hebt gelijk. Topicstarter had het inderdaad moeten vermelden. Het word inderdaad een stuk eenvoudiger zo.
Mijn oprechte excuses. Je hoort het aan de sssssss :p dat het dezelfde track is.

bobby
15 augustus 2006, 20:46
Dus dit is dus een alvast gemaakte drumtrack met bas en vocals van metallica? maar dan met jimbo op de gitaren?

Philippe
15 augustus 2006, 22:32
Nee joh, dit is duidelijk niet James Hetfield. James heeft veel meer volume, power, en rauw.

hendrix2
15 augustus 2006, 22:39
En james hetfield kan zijn S uitspreken!!!

bobby
16 augustus 2006, 04:33
Nou... wie dat ook heeft ingezongen, komt echt behoorlijk in de buurt!

metallic
16 augustus 2006, 14:10
Ik heb hem even in een linkje gezet voor jou
backing enter sandman (http://www.guitarbt.com/index.php?page=dl_info&cat=Metallica&file=Metallica%20-%20Enter%20The%20Sandman%20(with%20vocals)&ext=mp3)

Bij deze mijn verontschuldigingen voor mijn vorige post. Ik neem deze woorden terug. Je hebt gelijk. Topicstarter had het inderdaad moeten vermelden. Het word inderdaad een stuk eenvoudiger zo.
Mijn oprechte excuses. Je hoort het aan de sssssss :p dat het dezelfde track is.

Haha maakt niet uit hendrix 2