PDA

View Full Version : 2 nummers B-MUS



Mithrandir
10 juli 2006, 23:04
Op de myspace van mijn band (nou niet, alleen van mij, maar je begrijpt wat ik bedoel) staan twee nummers waar we de afgelopen tijd druk mee bezig zijn geweest om ze op te nemen.

Fallen Angel:
Een ballad, maar niet te zoetsappig. Gelanceerd als onze "single".

Must Be Sad:
Een recht toe, recht aan rocker.

Ik neem het risico om hier om commentaar te vragen al weet ik dat jullie niet mild zijn, maar ik ben wel benieuwd naar commentaar van "collegae" :D

klik de link om naar de myspace te gaan en de player start automatisch met spelen als het goed is:

http://www.myspace.com/bachelorofmusic

Ik ben heel benieuwd naar jullie oordeel.

-=JEROEN=-
11 juli 2006, 01:55
oordelen doen we zo min mogelijk hier, onze meningen geven zo veel mogelijk :hippie:

hoe krities wil 't hebben?

Mithrandir
11 juli 2006, 09:14
Ok, dan ben ik benieuwd naar jullie mening :hippie:
Hoe kritisch? Tsja, zeg gewoon wat je er van vind maar hou er rekening mee dat ik kan bannen ;)

-=JEROEN=-
12 juli 2006, 02:57
klinkt fantasties man :seriousf:

tabmaniac
12 juli 2006, 08:21
ben nu aant luisteren..
klinkt lekker tot nog toe:D

spanky_franky
12 juli 2006, 09:46
Klinkt goed hoor. Must be sad is net audioslave.. maar dat is juist goed. Heeft ook veel weg van velvet revolver.

Die strijkers in fallen angel lijken wel vals :sssh: Wel leuk bedacht.

Mithrandir
12 juli 2006, 10:54
Dat is de eerste keer dat we vergeleken worden met Audioslave en Velvet Revolver :nervous: Is op zich niet heel verkeerd.

Wat betreft die violen in Fallen Angel, je bent eigenlijk de eerste die zegt dat ze wat vals zijn. Ik hoor het zelf niet, al hebben de violen in de intro wel een beetje die zeurderige toon. Maar wellicht heb je een wat beter gehoor dan ik :)

Roy K.
12 juli 2006, 15:27
Fallen Angel lijkt een beetje op god hoe heten die lui ook al weer... kom ik nog op terug. Zang zit er af en toe een klein beetje naast in dit nummer naar mijn idee.

Must be sad rockt lekker en zou ik naar voren schuiven als "single"!! :cool:

Negative K3 fan
12 juli 2006, 16:36
de gitaar in must be sad klinken erg 'boxy'... niet echt mooi imo, verder wel een geinig nummertje.

fallen angel is ook wel een leuk nummer, de gitaar heeft al minder last van het boxy geluid, alleen die titel is echt tenenkrommend :D :D

Mithrandir
12 juli 2006, 16:43
Wat bedoel je precies met boxy?

Negative K3 fan
12 juli 2006, 17:00
een beetje een neuzig geluid sterk geconcenteerd op bepaalde middenfrequenties (rond de 700 herz ongeveer), alsof er heel extreem een omgekeerde V-equalizer overheen is gegaan, of alsof er een wah constant aanstaat in een vaste positie

Das Schaap
13 juli 2006, 18:28
Yo Mith,

heb alleen even de hitsingle geluisterd, maar hij klinkt wel tof. Alleen hij is een beetje dof gemixt, er zit weinig passie meer in, terwijl je hoort dat die in de muziek wel zit eigenlijk. De stem mist ook eigenlijk echt iets, hij klinkt een beetje alsof ie zo moe is dat ie eigenlijk niet meer kan zingen. Solo geluid is wat te "bite" achtig, hij loopt niet vloeiend.

En de violen zijn niet vals.

Al met al, lekker nummer, alleen jammer van de mix, maar ja dat gebeurt nou eenmaal en het is enkel mijn mening. :)

Maxxas
13 juli 2006, 19:32
Ik vind het wel okay klinken maar om eerlijk te zijn ook niet meer dan dat.
Het is niet echt bijzonder wat ik hoor, beetje 13 in een dozijn zeg maar.
De songs pakken niet echt.