PDA

View Full Version : LTD h-201



RedBuell
10 juli 2006, 19:46
Heb vandaag een LTD H-201 in mijn handen gehad, klonk verassend goed en speelde ook best goed. Snaren waren een beetje stroef maar de eerste indruk was zeker goed. Hij was nieuw maar wel overjarig, de kleur was nou niet echt je van het, groen met een een soort tiger stripe top. SD designed elementen erin, kan iemand iets meer vertellen over dit gitaartje kan er namelijk niet veel over vinden.

mAnoontje
10 juli 2006, 21:19
Alle 201 series van LTD's zijn oude versies. Deze zijn vervangen door de (al dan niet betere) 400 series. Er is ook een 200 gekomen, maar die is over het algemeen slechter dan de 201's. Hierdoor kun je er misschien minder over
vinden. Ik vind het alleen gek dat er SD Designed elementen inzaten. Ik dacht dat de 201's echte sd's hadden. In dat geval zou ik naar een 400 gaan kijken als hij je aanstond tenzij de prijs natuurlijk té lekker is om te laten liggen.

Jeroen

RedBuell
10 juli 2006, 21:40
Alle 201 series van LTD's zijn oude versies. Deze zijn vervangen door de (al dan niet betere) 400 series. Er is ook een 200 gekomen, maar die is over het algemeen slechter dan de 201's. Hierdoor kun je er misschien minder over
vinden. Ik vind het alleen gek dat er SD Designed elementen inzaten. Ik dacht dat de 201's echte sd's hadden. In dat geval zou ik naar een 400 gaan kijken als hij je aanstond tenzij de prijs natuurlijk té lekker is om te laten liggen.

Jeroen

€ 499,- Vond alleen die tiger stripe niet zo heel mooi (zo dat zijn dan gelijk + 10 tekens)

mAnoontje
10 juli 2006, 21:43
Dan zou ik eens kijken naar een H-400 of zelfs een H-200, tenzij je niet van tigerstripes in het
algemeen houd. De American Guitar Store heeft meestal wel een aantal
LTD's staan, bovendien bestellen ze ze vaak weer. Daar heb ik mijn eigen
MH-400 destijds gehaald.

Jeroen

RedBuell
10 juli 2006, 21:46
Tiger stripe is niet echt het probleem alleen de combinatie van donker groen en tigerstripe sloeg niet echt aan bij mij. Ik denk dat die zaak hem daarom al zo lang heeft hangen.

mAnoontje
10 juli 2006, 21:47
Ik heb vroeger wel een paar H-201's gezien waar ik zeker wel warm voor
liep qua kleur moet ik zeggen. Misschien dat dit een missertje is.
Ik zou hem iig niet kopen als je hem niet mooi vind.