PDA

View Full Version : verveel me, videootje opgenomen



Crutch
10 juli 2006, 18:16
check check:

http://www.greatindoors.nl/edward.html

zie het als een soort ode aan Tommy Emmanuel. (alleen dan 100.000 keer slechter)

Ik heb er ook nog geen naam voor, was gewoon wat aan het klooien.


ps. video speelt niet automatisch maar, kan wel even duren nadat je op play hebt gedrukt 't is namelijk een bestand van 8 MB.

hendrix_appendix
10 juli 2006, 18:36
Niet dat ik er verstand van heb, maar ik vind dit goed! Klinkt gewon lekker laidback.

guitarra
10 juli 2006, 19:06
hé man
In een woord GEWELDIG, ik hou wel van dit soort muziek :cooler:
mazzel!
Ruben

Maxxas
10 juli 2006, 19:12
Knap gespeeld!
De opname was een beetje zacht, ik schrok me dood toen ik net weer ander muziekje opzette, hahaha.

Crutch
10 juli 2006, 19:16
Hey mensen bedankt voor de reacties. (zo snel zelfs)

Ja, ik heb de opname gedaan op mijn notebook via webcam en ingebouwde mic. vandaar de slechte kwaliteit.

Zijn er trouwens nog meer door tommy emmanuel geïnspireerde mensen hier?

Bl44t44p
10 juli 2006, 19:17
Goed man! Klinkt inderdaad erg 'Tommy', natuurlijk speelt hij beter maar wat jij hier even neerzet vind ik toch ook wel erg vet. Mooie klank ook, wat voor gitaar heb je ?

Crutch
10 juli 2006, 19:21
Richwood rd-17c-ce

Ik zag 'm, bespeelde 'm en kocht 'm.
Niet een van de besten maar klinkt echt zooo goed via een versterker.

gitaarhaantje
10 juli 2006, 19:48
bijzonder leuk gespeeld hoor.... enig puntje van kritiek vind ik dat als je, ik weet niet precies of daar een naam voor is, je als het ware de snaren dempt. De ene klinkt dit hard en is het storend en de ander keer klinkt het precies goed... Dit kan natuurlijk ook liggen aan de crappy microfoon...

maar verder echt erg leuk.. precies zon muziekje wat je opzet bij mooi weer :)

Gr Laurens

Rick trodat
10 juli 2006, 19:56
Sinds kort staan er een paar filmpjes van hem op dit forum. Geleweldige gitarist. Misschien kan je ook wel the hunt spelen. Daar ben ik helemaal gek van!!

Crutch
10 juli 2006, 20:01
je hebt gelijk, maar dat komt omdat ik vaak (net zoals tommy) graag een drumtikje met pols of vingers tegen de klankkast wil doen. Nu heb ik dit liedje net vandaag verzonnen en wilde het graag zonder al te veel fouten opnemen dus heb ik bepaalde tikken weggelaten, alleen om het ritme erin te houden ram ik toch automatisch weer op die klankkast.
En de microfon neemt idd heel wat van de dynamiek weg.
Oh en ik struikel nog wel eens over mijn eigen vingers, dat dempt ook vaak tonen.

bedankt.

gitaarhaantje
10 juli 2006, 20:07
je hebt gelijk, maar dat komt omdat ik vaak (net zoals tommy) graag een drumtikje met pols of vingers tegen de klankkast wil doen. Nu heb ik dit liedje net vandaag verzonnen en wilde het graag zonder al te veel fouten opnemen dus heb ik bepaalde tikken weggelaten, alleen om het ritme erin te houden ram ik toch automatisch weer op die klankkast.
En de microfon neemt idd heel wat van de dynamiek weg.
Oh en ik struikel nog wel eens over mijn eigen vingers, dat dempt ook vaak tonen.

bedankt.


je hoeft je niet te verontschuldigen hoor, ik vind het enorm knap dat je dit uit jezelf kunt bedenken... altijd als ik wat bedacht heb denk ik direct dat het veel te standaard is..

Mr Joe
10 juli 2006, 20:27
heb je dat op 1 dag bedacht?

echt wel vet. Hoelang speel je al gitaar(ik hooop langer als mij anders ga ik me weer lekker slecht voelen :hippie: )

cheers

Crutch
10 juli 2006, 20:31
7 a 8 jaar denk ik, heb nooit les gehad.

meul
10 juli 2006, 21:35
Tof! wat nou 10 letters?

-=JEROEN=-
11 juli 2006, 00:23
te gek stukkie muziek man... klinkt nog een beetje stroef hier en daar, maar goed tis nieuw zei je... neem em over een tijdje nog eens op, met betere mic aub :hippie:

logisch
13 augustus 2006, 18:19
Hey Crutch,

Ik ben zeker geinspireerd door TE

http://www.youtube.com/watch?v=Til1KcmIIgE

Dat soort dingen vind ik top om te spelen. Heb net als jij ook nooit les of noten kunnen lezen (helaas?) eh..

Goed nummer trouwens van jou!

gr